Beantwoord

Slechte verbinding mobiel

  • 20 November 2023
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

Hallo,

 

Sinds tele2 is overgestapt naar odido heb ik erg last van mobiel internet. Zelf gebruik ik galaxy s22 ultra. Ook merk ik dat data erg naar beneden is gezakt. Altijd als ik youtube keek, keek ik met minimaal 1080 data en nu kom ik niet eens boven 360 wat mij erg frustreert. Ik heb los daarvan een simkaart aangeschaft van 5 euro die ik uiteindelijk weer moet gaan betalen voor de slechte service van odido. Ik betaal nu eigenlijk volle bak voor een erg teleurstellend verbinding. En dit probleem is echter gekomen nadat er was overgestapt naar odido.

 

Graag zie ik vergoeding hiervan en of compensatie hiervoor. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 20 November 2023, 23:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Huseyin92 

Ervaar je dit probleem op meerdere locaties of alleen thuis bijvoorbeeld? Als je dit alleen thuis ervaart bijvoorbeeld dan zou je een melding kunnen maken op de dekkingskaart.

Heb je jouw simkaart ook in een andere toestel gecheckt?

Hallo Waqqas,

 

Ik ervaar dit probleem op meerdere plekken en op ander toestel heb ik ook al geprobeerd. Het blijft gewoon zelfde. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Huseyin, niet fijn dat je last hebt van een slechte verbinding! De beste manier is om even te bellen met mijn collega's van de klantenservice op 0800-0092. Zij kunnen stap voor stap een troubleshoot met je doorlopen om dit voor je op te lossen. Hier via de Community duurt dit iets langer, maar mocht je dat niet erg vinden dan help ik je hier ook graag verder. Stuur me dan je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN.

Verzamel ook alvast de volgende informatie over de keren dat je slecht internet ervaart, op drie verschillende locaties. Om goed onderzoek te kunnen doen hebben mijn collega's minimaal 3 voorbeelden nodig van het probleem. Een voorbeeld bestaat uit: 

  • een datum + tijdstip
  • een locatie
  • bij bellen/sms - het telefoonnummer van de andere partij (mits je hier ook problemen ervaart)


Dan ga ik voor je aan de slag! 😄

Reageer