T-Mobile in beeld

  • 19 September 2023
  • 13 reacties
  • 292 Bekeken

Ik heb op mijn iphone 8 nog steeds t mobile in beeld staan. Hoe kan dat? Ik heb ook 2 prepaid kaarten. Daar staat wel odido in beeld. Zijn notabene oudere telefoons. 


13 reacties

Reputatie 6
Badge

Hoi henkiet,

Heb je de iPhone al eens opnieuw opgestart? Op de dag van de overgang bleef er op mijn iPhone ook T-Mobile staan, en pas na een herstart kwam Odido tevoorschijn. Ik weet niet of het een dingetje is met alle iPhones of dat het alleen onder bepaalde omstandigheden of misschien zelfs willekeurig speelt.

 

-Gilbert

Hoi, bedankt voor je reactie. Maar ik heb alles alle geprobeerd. Aan uit. Vliegtuigstand aan uit. Reset. Niks heeft resultaat helaas. 

Reputatie 6
Badge

Hmm dat is apart. Een van de weinige dingen die ik me dan nog kan bedenken is om te checken of er een carrier update beschikbaar is.

Zou je eens kunnen kijken of je een popup krijgt als je gaat naar: Instellingen → Algemeen → Info.

Als je op dat scherm geen popup krijgt met de melding voor een update, dan zit je al op de laatste versie. 

Buiten dat is het enige wat ik zou kunnen bedenken om te kijken of de iOS op de nieuwste versie is via Instellingen → Algemeen → Software Update.

 

Mocht dit allemaal niks uithalen dan ben ik zelf ook benieuws of iemand anders op dit forum wellicht een oplossing weet, want dit is ook een nieuwe voor mij haha

-Gilbert

Nee geen pop up. Ook de laatste ios versie zit erop. Zelfs in de odido shop hadden ze geen idee. Vaag allemaal. 

Het zit hem in de simkaart. Heb net gewisseld met een prepaid kaart. Dan wel odido in beeld. En andersom t mobile in beeld. 

Reputatie 6
Badge

Hmm inderdaad wel heel apart haha. Ik gebruik zelf ook nog een fysieke T-Mobile sim, en al mijn vrienden/familie die ook bij Odido zitten voor zover ik weet ook, en daar doet ‘ie het wel. Gelukkig is het maar een visueel probleem. Ik neem aan dat alles verder wel gewoon werkt (verbinding, bellen etc.)?

 

-Gilbert

Alles werkt prima. Maar toch irriteert het me haha

Reputatie 6
Badge

Haha dat kan ik me voorstellen :P Het enige wat in dit geval dan waarschijnlijk zou werken, is het aanvragen van een nieuwe simkaart. Helaas kost dat wel 5 euro. Wellicht dat iemand anders op het forum een andere oplossing heeft, want ik kan verder niks meer bedenken haha.

Haha. Nee ik betaal niks. Fout ligt niet bij mij. Ik wacht nog even af. Bedankt voor je hulp👍

Reputatie 1

Ik heb van de week in de Odido winkel een esim gehad uit een mooie oude roze verpakking omdat ze nog geen Odido esims hadden. Sinds die tijd ook hier T-Mobile als netwerk naam die nog niet veranderd is.

Ik zat bij Tele2 en op de dag van de naamswijziging 14 dagen geleden heb ik online een eSIM aangevraagd en geïnstalleerd. Nadat ik mijn iPhone afgelopen maandag heb geupdate naar iOS 17 zag ik voor het eerst Odido staan. Wellicht dat ze het per batch doen.

Ik heb van de week in de Odido winkel een esim gehad uit een mooie oude roze verpakking omdat ze nog geen Odido esims hadden. Sinds die tijd ook hier T-Mobile als netwerk naam die nog niet veranderd is.

Ik heb dit meer gelezen over esim inderdaad. 

Ik zat bij Tele2 en op de dag van de naamswijziging 14 dagen geleden heb ik online een eSIM aangevraagd en geïnstalleerd. Nadat ik mijn iPhone afgelopen maandag heb geupdate naar iOS 17 zag ik voor het eerst Odido staan. Wellicht dat ze het per batch doen.

Zou kunnen. We wachten af. 

Reageer