Telefoongesprek wordt onverstaanbaar

  • 20 October 2023
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Sinds een week of 4 wordt ik in een gesprek met mijn mobiel (inkomend en uitgaand) na een paar minuten onverstaanbaar. (wordt omschreven als ‘robot-achtig’/’blokkerig’)  ...ik hoor de ander nog steeds prima.

Ik heb een dual-sim in mijn telefoon (werk) en daarmee heb ik dat probleem niet.

 

Graag hulp.

 

Met vriendelijke groeten,

Marcel


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Marcel, niet fijn dat je na een paar minuten onverstaanbaar wordt en robotachtig klinkt. Dat gaan we fixen! Heb je dit probleem op 1 locatie op of meerdere locaties? Mocht je dit op 1 locatie hebben, meld dan direct even een probleem via de dekkingskaart. Heb je dit op meerdere locaties, dan laat ik een onderzoek starten. Om goed onderzoek te kunnen doen zijn minimaal 3 voorbeelden nodig van het probleem. Een voorbeeld bestaat uit: 

  • een datum + tijdstip
  • een locatie
  • bij bellen/sms - het telefoonnummer van de andere partij

Als je deze informatie voor me wil verzamelen en naar me wil sturen, ga ik voor je aan de slag! 😄

Reputatie 1

Hi Marciano,

Zover ik weet, heb ik dit op meerdere lokaties; maar ik ga het voor de volledigheid testen de komende dagen en zal de info met je delen.

Marcel

Reputatie 1
  1. Gisteren (23-10) vanuit thuis om 21:30  (na ~28 minuten bellen begon het)

 

Je ziet dat het soms ‘pas’ na lange tijd optreed...dus weet ik niet of het vanuit verschillende lokaties gaat lukken; want ik telefoneer niet vaak zolang vanuit een andere lokatie dan thuis …
Maar ik doe mijn best. 😉

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Marcel, je bent al goed bezig, dankjewel! 3 verschillende telefoontjes vanuit huis is ook helemaal goed hoor! Mochten mijn collega's toch een andere locatie nodig hebben, dan laat ik het je weten. Ik zie er nog twee tegemoet en dan ga ik aan de slag! 😁

Reageer