Beantwoord

Verre landen bundel activeert niet

  • 16 November 2023
  • 2 reacties
  • 128 Bekeken

Ik ben vandaag geland in Zuid-Korea. Ik heb daarop de volgende SMS ontvangen: 

Hallo! Omdat je in Zuid-Korea bent, sms'en we je even.

Voordelig internetten kan hier met een PAARSE Verre Landen Bundel.  Sms naar 1280:
PAARS XS (100MB voor EUR 6),
PAARS S (200MB voor EUR 10),
PAARS M (500MB voor EUR 20) of
PAARS L (1000MB voor EUR 30).  

Na bevestiging via sms is je bundel 31 dagen geldig.

Zonder bundel betaal je EUR 0,10 per MB. Je dataroaming buitenbundellimiet staat standaard op EUR 10 per maand (=100MB). Zodra deze limiet bereikt is laten we het weten.

Bellen (lokaal of naar Nederland) kost EUR 2,25 per minuut en gebeld worden EUR 1,78 per minuut. Sms'en kost EUR 0,75 per bericht.

Goede reis,  Ruud van Odido

 

Ik heb daarna “PAARS L” gestuurd naar 1280 zoals opgedragen. Ik heb daar echter niks op teruggekregen. In mijn Odido app staan er ook geen extra kosten deze maand. Ik heb de neiging die sms nog een keer te sturen, maar ik ben bang met twee keer het pakket te eindigen, dus dat doe ik maar niet.

 

Zou ik ergens moeten kunnen zien dat de bundel is geactiveerd? Ik wil liever niet mijn internet activeren en daar voor betalen zolang ik geen bundel heb. Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Alex ten Brink 17 November 2023, 16:45

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey Alex, wat tof dat je in Zuid-Korea bent! Dit staat echt hoog aan mijn lijstje om te bezoeken, dus ik ben aardig jaloers. Ik heb direct met je meegekeken in Mijn Odido en ik zie hier wel de paarse L bundel staan en de kosten. Hij is alleen nog niet gebruikt. Kun je (handmatig) verbinding maken met een van deze netwerken: KT of SK Telecom? Zie meer informatie op deze pagina.

Laat je het weten of het werkt? Ik wens je in ieder geval heel veel plezier daar en een fijn weekend! 😄

 

Hey Alex, wat tof dat je in Zuid-Korea bent! Dit staat echt hoog aan mijn lijstje om te bezoeken, dus ik ben aardig jaloers. Ik heb direct met je meegekeken in Mijn Odido en ik zie hier wel de paarse L bundel staan en de kosten. Hij is alleen nog niet gebruikt. Kun je (handmatig) verbinding maken met een van deze netwerken: KT of SK Telecom? Zie meer informatie op deze pagina.

Laat je het weten of het werkt? Ik wens je in ieder geval heel veel plezier daar en een fijn weekend! 😄

 

Het werkt nu inderdaad zo te zien, dankjewel!

Reageer