Beantwoord

Vervangen 2g sim

  • 10 September 2023
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

mijn vader heeft een 2g simkaart en toestel maar nu is 2g dus opgehouden. Nu wil ik een nieuwe simkaart voor hem bestellen maar het wilt maar niet lukken. Vorige week met een adviseur gechat maar die kon het verzoek niet doorzetten omdat er technische problemen waren. Ik zou daarom gecontacteerd worden maar dat is niet gebeurd (nog). Via mijn omgeving kan ik het ook niet aanvragen omdat mijn account was opgeheven. Opnieuw registreren kan niet omdat de huidige sim te groot is voor een nieuw toestel en het oude toestel dus niet meer ondersteund wordt. Chatten lukt ook niet omdat de adviseurs telkens bezig zijn.

Lang verhaal kort: mijn vader is nu al een lange tijd niet bereikbaar, hoe kan ik een nieuwe 3-in-1 simkaart aanvragen voor hem als alle wegen afgesloten lijken te zijn?

(ps de afleveradres is anders dan de woonadres)

icon

Beste antwoord door eric 10 September 2023, 15:59

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @GC23 ,

Sinds juni 2023 is dit 2G netwerk uit de lucht genomen, de berichten hierover heeft je vader waarschijnlijk gemist. In my-odido of in de app kun je een nieuwe simkaart aanvragen. Deze wordt, i.v.m. fraude, nooit naar een ander adres het adres wat bij het abonnement geregistreerd staat gestuurd. Als dit niet voor je werkt dan kan de contractant incl. Legitimatie bij een van de ruim 120 Odido winkels in Nederland een nieuwe simkaart regelen.

Reageer