Beantwoord

Waar kan je een schadeclaim indienen?

  • 1 February 2024
  • 6 reacties
  • 231 Bekeken

Weet iemand waar je schriftelijk een schadeclaim kan indienen bij Odido? Ik kan namelijk geen gebruik maken van mijn abonnement en heb een prepaid simkaart met tegoed moeten kopen. Weet iemand welk e-mailadres hiervoor gebruikt kan worden?

icon

Beste antwoord door Johrick van Odido 6 February 2024, 14:13

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, ik zie dat mijn collega hier al voor je mee bezig is en dat jullie per mail contact hebben. Ik zie dat hij zojuist ook heeft gemaild over een vergoeding. Als je op hem reageert komt het helemaal goed! 

Hoi, nou nee dat lijkt helemaal niet goed te komen. Je collega heeft mij inderdaad gemaild echter wordt in die mail mijn vraag mbt schadevergoeding genegeerd… in plaats daarvan krijg ik het bericht dat ik een formulier in moet vullen (wat niet bij de mail was bijgevoegd) zodat er verder gekeken kon worden naar het probleem.. ik heb alle informatie al meerder malen verstrekt aan Odido en heb hiervoor vanuit het buitenland urenlang aan de telefoon moeten hangen; wat geld kost (en ook aanzienlijk tijd kost terwijl ik aan het werk hoor te zijn). Odido blijft mij van het kastje naar de muur sturen terwijl ik heel erg duidelijk heb aangegeven dat ik mail voor schadeclaim. Dat moet nu opgevolgd worden; geen onbehulpzame  “hulp scripts” meer; maar gewoon een inhoudelijke reactie op het feit dat ik nu al ruim 100€ armer ben door de “service” van Odido

Reputatie 6
Badge +3

Hi!

Ik kan mij je gevoel helemaal voorstellen, alleen hoop ik ook dat je snapt dat wij ook met regels te maken hebben en niet iedereen zomaar een credit kunnen geven. Ik zie dat mijn collega je mail in goede orde heeft ontvangen en je zojuist ook een credit heeft aangeboden. Je zult deze dan ook op je komende factuur zien. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je mij te vinden! 

Zoals ik ook aan uw collega heb aangegeven heb ik inmiddels 120€ uit moeten geven om Odido te kunnen bereiken (klanten service via de telefoon afdwingen is het beleid van Odido, niet mijn keuze). Nu krijg ik een deel van deze kosten aangeboden als credits; om precies te zijn 50€..

Ik ben niet akkoord met odido credits om nog meer, niet werkende service af te nemen. Ik wil gecompenseerd worden voor mijn extra kosten met hetzelfde wettige betaalmiddel die gebruik is voor het betalen van de extra kosten namelijk euro’s €€€! 


 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Eric2626 ,

Ik denk dat Odido heel coulant reageerd. Als ik zie in een ander topic
 

Dat je daar al een heel belangrijke waarschuwing hebt gekregen en vervolgens niet wil lezen wat er aan de hand is. Is voor jouw eigen verantwoording.

Je hoeft de credit niet te accepteren, maar vraag dan ook verder niet om geld. Er wordt duidelijk en uitgebreid ingegaan op jouw probleem. Dit houdt ook in dat er actie vanuit jou gevraagd wordt, als je hier dan niets mee doet, loopt het vanzelf vast.

 

Zoals eerder ook al aangegeven werd ik door “klantenservice” aan de telefoon van Odido tot wanhoop gedreven aangezien ik iedere keer een kluitje het riet in werd gestuurd. Ik heb het vlak na dat bericht wederom opgepakt om het proberen te verhelpen; ik heb hierbij alle benodigde informatie al geleverd, Odido service heeft er voor gekozen om dit niet te documenteren en verder proberen te corrigeren.
 

Ik werk zelf als leidinggevende voor een digitaal product en als een klant wegens een fout bij ons op kosten wordt gejaagd, compenseren wij de klant daarvoor in euro’s, en laten wij deze klanten niet aan hun lot over en laten we ze al zeker niet uren lang aan de telefoon ons najagen om ze vervolgens af te wimpelen met een standaard procedure die niet werkt.

 

Ik probeer geen winst te maken, ik probeer het verlies dat ik geleden heb wegens de problemen bij Odido op te lossen. De insinuatie dat ik hiervan probeer te profiteren is echt schofferend. Jullie zijn degenen die mensen afdwingen om te bellen waardoor er kosten ontstaan, dit is niet mijn procedure. Dat kost geld (waarvan ik overigens alle bewijzen van deze kosten al bij jullie heb ingediend)… als jullie een e-mail adres hadden gegeven waarop ik de casus voor had kunnen leggen had ik:

  • alle informatie meteen kunnen geven en niet talloze keren opnieuw moeten geven aan verschillende personen bij customer service 
  • geen kosten hoeven maken voor bellen naar de klanten service om vervolgens niet geholpen te worden

 

Ik heb gemerkt dat als de toon vanuit de klant niet goed genoeg is via deze community, Odido er als de kippen bij is, maar als er een probleem is met het bereik en de service van Odido (hetgeen waar de klant voor betaald), wordt je van het kastje naar de muur gestuurd als er überhaupt naar je geluisterd wordt. 

 

Door Odidos fouten en procedures heb ik 120€ uit moeten geven; en dan krijg je een cadeaubon van 50€ als “compensatie”? Echt genant! Alsof ik voor de lol geld uitgeef en uren aan de lijn hang om dit op te lossen… Dat is geen hobby!!! Ik wil gewoon dat het werkt.

jullie hebben mijn tijdelijke buitenlandse nummer ergens in jullie systeem en mogen mij bellen om dit op te lossen. Ik ben bereikbaar van 9 uur sochtends tot 8 uur savonds maandag tot en met vrijdag. 

Reageer