Beantwoord

Zeer slechte verbinding tot zowel geen

  • 11 October 2023
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Mag ik misschien vragen waarom mijn verbinding zeer slecht is of tot zowel geen verbinding elke dag en dit zowel bijna letterlijk om de haverklap?

Waar ik ooit wel goede verbinding had overal geeft het gewoon aan 'geen verbinding'

Ook al beweren jullie dat het er niets mee te maken heeft sinds de naamsverandering maar waar ligt het toch aan? Begint nu best vervelend te worden en zie dat er meerdere mensen last van hebben.. 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 12 October 2023, 09:11

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mwka90 

Wat jammer dat je verbinding nier stabiel is. We willen er natuurlijk voor zorgen dat je optimaal gebruik kan maken van netwerk. Je kan op onze dekkingskaart een melding maken en dan gaan onze netwerk specialisten dit verder onderzoeken. Als je klikt op Meld een probleem dan gaan zij dit verder oppakken en je van een oplossing voorzien. We hopen je dan snel weer te voorzien van het netwerk dat je gewend bent van ons. 

Reageer