[Info] FAQ en levertijden Apple Watch Series 7 Cellular & T-Mobile Multisim



Toon eerste reactie

179 reacties

 

Oneens. Er zit geen technische verschil in de Apple Watch in Amerika, als hier, wat betreft LTE-banden die aanwezig zijn in de Apple Watch. (Zie https://www.apple.com/watch/cellular/#table-series-7 )Dit is gewoonweg een manier om kosten en druk op het netwerk te besparen ten koste van de klant, wij. Geen aannames, maar feiten.

Hoi @superturk10 , goede link en dat onderbouwd juist mijn aanname dat er wel degelijk verschillen zitten in de USA/Canada en de andere landen van de wereld.

Ik geloof niet dat T-Mobile druk op het netwerk bespaart door die 780Kbit in te stellen. Zoals @stefan.1997 ook al aangeeft, batterijduur is heel belangrijk om in de gaten te houden. Snelheid kost batterij en anders krijg je weer klachten dat de batterij te snel leegloopt. Als je lekker snel wilt, download dan je gegevens op je telefoon, het abonnement voor de watch kun je zo ie zo niet los van een normaal abonnement kopen.

Dat is niet mijn punt. Dat er minder bands zijn hoeft niet te betekenen dat we maar (niet eens) 1 mbit/s krijgen. Het gaat mij erom dat we “top-dollar” betalen aan T-Mobile en dat er afgeschuwd wordt op snelheid. Er wordt gezegd door T-Mobile dat dit voldoende snelheid is om alles te kunnen doen (bellen, muziek luisteren etc.) Helaas is dit niet het geval. Heb je het zelf al kunnen proberen? We kunnen het de hele dag hebben over het technische aspect, maar aan het einde van de dag gaat het erom of het goed werkt, of niet. Mijn antwoord daarop is: Nee. Disappointed to say the least.

Reputatie 7
Badge +14

 We kunnen het de hele dag hebben over het technische aspect, maar aan het einde van de dag gaat het erom of het goed werkt, of niet. Mijn antwoord daarop is: Nee. Disappointed to say the least.

 

T-mobile is de moeilijkste niet, je multi sim heeft geen aansluitkosten en is na 1 maand al dagelijks opzegbaar. Dus dan heb je voor €5 euro mooi kunnen testen of het wat voor jou was.

@CrisTien   Als je nu je klokje al binnen hebt hoef je niet te wachten tot 5 november hoor!

Vorige week heb ik al een Multisim abonnement afgesloten zodat mijn Apple Watch 3 cellular van september 2017 sinds afgelopen week “volledig” werkt na ruim vier jaar wachten !

Maar je mag ook wachten tot 5 november hoor.

In mijn Topic kun je meer informatie vinden:

Laat even weten of het is gelukt!

 

 

Hoe sluit ik een multi sim af als ik mijn Watch bij een andere winkel heb gekocht via iineternet of winkel?

 

 We kunnen het de hele dag hebben over het technische aspect, maar aan het einde van de dag gaat het erom of het goed werkt, of niet. Mijn antwoord daarop is: Nee. Disappointed to say the least.

 

T-mobile is de moeilijkste niet, je multi sim heeft geen aansluitkosten en is na 1 maand al dagelijks opzegbaar. Dus dan heb je voor €5 euro mooi kunnen testen of het wat voor jou was.

Ik heb nu de iPhone op beta 15.2 en t mobile op 48.5.1

en werkt heel goed bij mij

helemaal geen problemen 

bellen sms’en alles doet goed ook Spotify en Amazon music 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Carol Veenema 

Op deze pagina vind je daar alle informatie over :

https://www.t-mobile.nl/multisim#se9

 We kunnen het de hele dag hebben over het technische aspect, maar aan het einde van de dag gaat het erom of het goed werkt, of niet. Mijn antwoord daarop is: Nee. Disappointed to say the least.

 

T-mobile is de moeilijkste niet, je multi sim heeft geen aansluitkosten en is na 1 maand al dagelijks opzegbaar. Dus dan heb je voor €5 euro mooi kunnen testen of het wat voor jou was.

Is dit niet een beetje kort door de bocht? Het lijkt me op z'n minst interessant om te weten hoe T-Mobile hier in staat.

 We kunnen het de hele dag hebben over het technische aspect, maar aan het einde van de dag gaat het erom of het goed werkt, of niet. Mijn antwoord daarop is: Nee. Disappointed to say the least.

 

T-mobile is de moeilijkste niet, je multi sim heeft geen aansluitkosten en is na 1 maand al dagelijks opzegbaar. Dus dan heb je voor €5 euro mooi kunnen testen of het wat voor jou was.

Het is niet alleen 5 euro hoor, heb dat hele ding ook erbij gekocht. Anders had ik nog genoeg aan mijn Series 4 die ik had. Natuurlijk heb ik dit zelf gedaan, met de verwachting dat het ook goed werkt, gezien T-Mobile van heel veel andere landen heb kunnen spieken al die jaren. Het is geen nieuwe technologie, dus vandaar mijn teleurstelling.

Reputatie 2

Dank T-Mobile voor de esim cellular support, eindelijk, heel leuk ook voor de Apple fanboys, het is ze gegunt, en kan dit morgen ook worden aangezet voor alle Android LTE watches, mag ook een beta test zijn laat het me dan even weten

Reputatie 7
Badge +14

Komt de 45mm RVS-variant ook beschikbaar bij jullie?

Mooi hé! Wel mega duur, ik zag ze bij Apple nu wel op voorraad.

Ik ga vragen of ze ook bij TM komen. Als ik meer info heb kom ik er op terug!
Gelukkig kan je bij T-mobiel ook zonder aankoop iWatch een multi sim abonnement afsluiten. 
 
 

Reputatie 7
Badge +14

@Lalleman Antwoord van een mobile moderators is.

“Ik weet het niet zeker maar vermoed van niet., het blijft voor nu bij de iWatch die in de shop worden aangeboden”

Fijne avond!

Reputatie 6
Badge

@Lalleman Antwoord van een mobile moderators is.

“Ik weet het niet zeker maar vermoed van niet., het blijft voor nu bij de iWatch die in de shop worden aangeboden”

Fijne avond!

@CrisTien je spreekt overal over iWatch, maar Apple heeft zijn smartwatches nooit iWatch genoemd🙈🙈. Als echte Apple fan gebruik je toch gewoon de naam Watch? 🙈😅

Reputatie 7
Badge +14

@stefan.1997 Aandacht nodig of heb je tijd te veel? Koop een IWatch dan kan je je sportprestaties bijhouden.

Fijne dag vandaag! 

Reputatie 6
Badge

@stefan.1997 Aandacht nodig of heb je tijd te veel? Koop een IWatch dan kan je je sportprestaties bijhouden.

Fijne dag vandaag! 

Hahaha het was niet lullig bedoeld, het viel me gewoon op en is misschien verwarrend. Een de naam iWatch wordt namelijk gebruikt door allerlei AliExpress imitaties. Maar oke blijkbaar mag je hier op dit forum helemaal geen kritiek hebben. 

Reputatie 7
Badge +14

Dank je @bezoekster Ik heb dat vorige week al via iCulture meegekregen. Eerlijk gezegd was ik het even vergeten, dat komt vast omdat ik altijd mijn iPhone bij me heb. (Gewoontes leer je niet zo maar af)😅👍🏻👏🏻

@CrisTienNou succes met het afsluiten en alvast welkom bij de groep Multisim afnemers !

Je kan het altijd een maandje proberen voor die vijf euro :grin:

Reputatie 7
Badge +14

@CrisTienNou succes met het afsluiten en alvast welkom bij de groep Multisim afnemers !

Komt helemaal goed. Ik had eerst een IWatch 5 zonder 4G Nu een 7 met😅 ik zie wel of ik het afsluit.

Het voordeel is dat je na een maand per dag kan opzeggen.

Ha! Ik probeer met mijn Watch 7 4g ook een

multisim aan te vragen maar ik krijg te zien dat Tmobile dat niet aanbiedt 😞 welke versie aanbieder instellingen hebben jullie op de iPhone? Ik heb hier 48.5 .. wat hebben jullie?

 

groet!

 

Reputatie 7
Badge +14

48.1 @Paul3287  Officieel gaat dit ook pas 5 nov. Van start

esim 48,1 maar het gaat om de versie in de Watch app denk ik en die is 18,1 zoals je op de foto hierboven kunt zien.

De aanbiedersupdate kreeg ik in de Watch app

Reputatie 2

@CrisTien   Als je nu je klokje al binnen hebt hoef je niet te wachten tot 5 november hoor!

Vorige week heb ik al een Multisim abonnement afgesloten zodat mijn Apple Watch 3 cellular van september 2017 sinds afgelopen week “volledig” werkt na ruim vier jaar wachten !

Maar je mag ook wachten tot 5 november hoor.

In mijn Topic kun je meer informatie vinden:

Laat even weten of het is gelukt!

 

Niet gelukt

  1. Open de Watch-app op je iPhone. Zorg dat je Apple Watch (GPS + Cellular) is ontgrendeld en bijgewerkt naar watch OS 8.1.​ 
  2. Ga naar Mobiel netwerk.​ 
  3. Verschijnt er een melding over een aanbiederupdate? Tik dan op Werk bij.​ 
  4. De knop Configureer mobiel netwerk wordt actief. Tik hierop.​ 
  5. Je komt nu op de Multisim bestelpagina van T-Mobile. Hier kun je inloggen met je My T-Mobile account en Multisim kopen. ​ 
  6. Na je aankoop zie je een bevestiging dat het gelukt is. Je Apple Watch wordt nu klaargemaakt voor gebruik.

 

Ik vermoed dat je via de aanbieder instellingen op je iPhone te zien krijgt of je een multisim kan krijgen.. (aanname) en daar zit een verschil dat ik 48.5 heb en jullie 48.1 .. nou lijkt 48.5 hoger dan 48.1 dus dat is dan weer raar 🤪 de aanbieder instellingen op mijn Watch krijg ik niet te zien…

 

Kijk in de Watch-app op je iPhone eens bij algemeen en dan info

Heb je een T-Mobile ESIM in je iPhone?

Bestelde een horloge (45 mm) Nike 5 minuten nadat de voorbestellingen begonnen. Vandaag een bericht gekregen met de tekst "Helaas is het toestel niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld." van T-Mobile. Betekent dit dat ik mijn pre-order op de 5e niet ontvang?

Heb zelf besteld op Amazon.de

Reageer