[Info] FAQ en levertijden Apple Watch Series 7 Cellular & T-Mobile Multisim



Toon eerste reactie

179 reacties

Kijk in de Watch-app op je iPhone eens bij algemeen en dan info

Heb je een T-Mobile ESIM in je iPhone?

T-Mobile esim en streepje bij aanbieder…

ik vermoed dat het komt doordat ik mijn Watch op beta versie 8.3 heb staan en mijn telefoon op beta 15.2 .. 

 

Reputatie 2

Ik vermoed dat je via de aanbieder instellingen op je iPhone te zien krijgt of je een multisim kan krijgen.. (aanname) en daar zit een verschil dat ik 48.5 heb en jullie 48.1 .. nou lijkt 48.5 hoger dan 48.1 dus dat is dan weer raar 🤪 de aanbieder instellingen op mijn Watch krijg ik niet te zien…

 

Ik heb hetzelfde scherm 

Reputatie 2

Kijk in de Watch-app op je iPhone eens bij algemeen en dan info

Heb je een T-Mobile ESIM in je iPhone?

T-Mobile esim en streepje bij aanbieder…

ik vermoed dat het komt doordat ik mijn Watch op beta versie 8.3 heb staan en mijn telefoon op beta 15.2 .. 

 

Ik heb een normale versie van mijn iOS dus geen beta. Toch lukt het niet om het abb te activeren 

Kijk in de Watch-app op je iPhone eens bij algemeen en dan info

Heb je een T-Mobile ESIM in je iPhone?

T-Mobile esim en streepje bij aanbieder…

ik vermoed dat het komt doordat ik mijn Watch op beta versie 8.3 heb staan en mijn telefoon op beta 15.2 .. 

 

Ik heb een normale versie van mijn iOS dus geen beta. Toch lukt het niet om het abb te activeren 

Verdorie, moeten we gewoon geduldig zijn tot komende vrijdag ;-)

Zonder de aanbiedersupdate gaat het niet lukken.

Wellicht is T-Mobile gestopt tot vrijdag met het aanbieden van de update.

Reputatie 2

Dit is denk ik een pre release om te testen 

Bestelde een horloge (45 mm) Nike 5 minuten nadat de voorbestellingen begonnen. Vandaag een bericht gekregen met de tekst "Helaas is het toestel niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld." van T-Mobile. Betekent dit dat ik mijn pre-order op de 5e niet ontvang?

Ik heb dit zelfde bericht Zaterdag gehad (30-10), dus ben inderdaad ook wel benieuwd, want zou raar zijn als je 5 November aangeeft en dat niet eens waar kan maken voor de eerste paar pre-orders :p

 

We zullen zien wat vrijdag a.s brengt, ik ben in ieder geval blij dat ik het op deze manier kan doen, zelf ga ik van een Watch 4 naar 7, mijn partner zelfs van de 3..

Gaan jullie naast de aluminium versies van de Apple Watch ook de roestvrij staal (RVS) versie van de Apple Watch verkopen?

@ma9ma Wellicht kan een moderator van T-Mobile in dit Topic meer info geven!?

Heb de Apple Watch in blauw bij jullie

besteld

Weten jullie al de levertijd ?

Reputatie 1

Mijn account met mijn iPhone staat op mijn zakelijke adviesaccount. T-Mobile heeft me verteld dat het geen horloge op het account kan hebben, zelfs niet als ik het bij Apple koop. Niet alleen dat ze het telefoonnummer niet naar een ander type account kunnen schakelen, zodat ik het kan krijgen. Eigenlijk zou je een ander account en nummer moeten hebben om een Apple Watch te hebben.

Dit is meer dan dom. Dit heeft niets te maken met technische beperkingen, maar zeer slechte planning en implementatie. De mensen die betrokken zijn bij het creëren van dit soort rommel op het gebied van klantervaringen, moeten zwaar worden berispt.

Zelfs de medewerker van de klantenservice was het ermee eens dat dit dom was en verontschuldigde zich. Het is natuurlijk niet zijn schuld, maar mensen op een hoger niveau

Reputatie 2

Helaas kan ik het abonnement via de Apple Watch app op de iPhone nog steeds niet aanklikken en tmobile service desk weet ook niet hoe dit op te lossen 😎 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @T-easer  Tot welke stap kom je wel? Ik ben het nu aan het testen?

hier werkt het prima. Is je klokje wel gekoppeld 

 

Reputatie 2

Hallo @CrisTien .. niet  verder dan dit plaatje helaas

 

software versies zijn conform, iPhone 12 een esim van tmobile in. 
apple watch  gekoppeld met iPhone 

Watch versie zes met rood ringetje 

tmobile abb : go

 

 

Mijn account met mijn iPhone staat op mijn zakelijke adviesaccount. T-Mobile heeft me verteld dat het geen horloge op het account kan hebben, zelfs niet als ik het bij Apple koop. Niet alleen dat ze het telefoonnummer niet naar een ander type account kunnen schakelen, zodat ik het kan krijgen. Eigenlijk zou je een ander account en nummer moeten hebben om een Apple Watch te hebben.

Dit is meer dan dom. Dit heeft niets te maken met technische beperkingen, maar zeer slechte planning en implementatie. De mensen die betrokken zijn bij het creëren van dit soort rommel op het gebied van klantervaringen, moeten zwaar worden berispt.

Zelfs de medewerker van de klantenservice was het ermee eens dat dit dom was en verontschuldigde zich. Het is natuurlijk niet zijn schuld, maar mensen op een hoger niveau

Zelfde probleem hier, omzetten naar Go kan niet omdat daar geen office Essential bij kan, heel erg jammer dat dit niet kan. 

Reputatie 2

Wie van de werkende Apple Watch cellular een iPhone 12 Pro Max heeft met een esim van tmobile? 

Hallo @CrisTien .. niet  verder dan dit plaatje helaas

 

software versies zijn conform, iPhone 12 een esim van tmobile in. 
apple watch  gekoppeld met iPhone 

Watch versie zes met rood ringetje 

tmobile abb : go

 

 

Ik kom ook niet verder dan dit plaatje 😳

Reputatie 2

Hallo @CrisTien .. niet  verder dan dit plaatje helaas

 

software versies zijn conform, iPhone 12 een esim van tmobile in. 
apple watch  gekoppeld met iPhone 

Watch versie zes met rood ringetje 

tmobile abb : go

 

 

Ik kom ook niet verder dan dit plaatje 😳

@Paul3287 wat voor toestel heb je?

Iemand al een bericht van AMP ontvangen? Je zou verwachten dat als ze morgen gaan uitleveren je nu de afspraak moet zou kunnen gaan inplannen?

Nee hier ook nog niet

t mobile heeft mij beloofd dat ze op voorraad zijn

 

Reputatie 5

@Mikeamsterdam @Robertapple Ik heb gesproken met webcare en ze geven aan dat ze wachten op voorraad van het bestelde model (Apple Watch Series 7 45MM zwart).
Bij mij is dat dus de reden, dat ik nog geen email heb ontvangen van AMP.

@Mikeamsterdam @Robertapple Ik heb gesproken met webcare en ze geven aan dat ze wachten op voorraad van het bestelde model (Apple Watch Series 7 45MM zwart).
Bij mij is dat dus de reden, dat ik nog geen email heb ontvangen van AMP.

Ik heb de blauwe 45 mm besteld 

die was op voorraad 

maar ook nog niks gehoord 

Hallo @CrisTien .. niet  verder dan dit plaatje helaas

 

software versies zijn conform, iPhone 12 een esim van tmobile in. 
apple watch  gekoppeld met iPhone 

Watch versie zes met rood ringetje 

tmobile abb : go

 

 

Ik kom ook niet verder dan dit plaatje 😳

@Paul3287 wat voor toestel heb je?

12 pro … 

12 Pro

watch 7

iOS 15.2 (Beta)

WatchOs 8.3 (Beta)

Aanbiederinstellingen op iPhone 48.5 

Ik heb het vermoeden dat die aanbiederinstellingen op iPhone de bottleneck zijn…

Groet!

Reputatie 1

Ik sprak zojuist de telefonische klantenservice, die gaf aan dat het pas leverbaar is vanaf morgen, en ik dus rekening moest houden met een mail va AMP ergens de komende drie dagen… Blauw 45mm. Dat zou ik wel erg jammer vinden.

Ik ben benieuwd! Heb zelf aangegeven dat ik hem in de winkel op wil halen...

Reageer