Sticky

[Info] Haal het maximale uit jouw Wifi

Toon eerste reactie

104 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Hallo @anton71,

helaas mogen deze gegevens niet aan je worden voorgelegd ivm de avg. echter zijn deze gegevens nodig ter verificatie dat je bent wie je zegt die je bent.
Dus moet ik alle gegevens die nodig zijn om te identificeren maar aan een vreemde geven? Alleen gegevens die absoluut nodig zijn om te kunnen helpen mogen gevraagd worden. Aangezien hier alleen nodig is duidelijk te stellen dat het adres is van een klant zou dat voldoende zijn om te kunnen helpen, en dat zijn gegevens die ik in een private message prima kan geven. Deze gegevens zijn namelijk voldoende om ook op andere plaatsen te doen alsof jij mij bent.
Reputatie 5
Badge +4
Hi @anton71, ik vraag om deze gegevens omdat we een controle doen om zoals Hidden zegt, te controleren dat je bent wie je bent. Zo voorkomen we zo goed als mogelijk dat iemand anders bijvoorbeeld toegang heeft tot jouw gegevens of wijzigingen aan jouw abonnement kan doen. Dit geldt ook voor problemen met je Wifi verbinding. Mocht je het niet prettig vinden om je gegevens via een privébericht door te geven dan kan je eventueel ook telefonisch contact met ons opnemen (of via Facebook of Twitter maar hier zal je tegen hetzelfde issue aanlopen), helpt één van mijn collega's je graag!
@Brian
Vast stellen wie ik ben kan met een deel van de info die jij vraagt door die te vergelijken met de gegevens die geregistreerd staan bij T-Mobile, het is absoluut onzin dat alle gegevens gegeven moeten worden om dit vast te stellen door alle gegevens te vragen. Zeker in het geval van deze klote wifi verbinding maakt het geen bal uit wie ik ben zolang er op het adres waarover geklaagd wordt een lopend t-mobile abonnement bestaat, al zou ik de buurman zijn dan nog zal de persoon waar de wifi beter wordt daar geen probleem mee hebben. Er wordt een belofte gedaan en die wordt gewoon niet na gekomen. Nu voor de 3e keer ik heb een tijd geleden al telefonisch contact gehad en dat heeft helemaal geen resultaat gehad. Verklaar nou eens wat je wilt bereiken ipv dat gedraai, de internet verbinding lijkt redelijk maar in huis is het bagger, dus of de router is troep, of het huis is is zo gebouwd dat wifi problemen geeft (met Fritz!Box overigens geen problemen gehad). Dan zijn er dus 2 opties, router vervangen of Wifi repeater plaatsen. Voor beide moet het naar een adres worden gestuurd, als ik niet ben wie ik zeg dat ik ben zal dat niet aangenomen worden, wat is dus het probleem

Reageer