Afstandsbediening bestellen



Toon eerste reactie

950 reacties

Reputatie 6
Badge +5

@Werson Er komt een nieuwe ab jouw kant op. Normaal gesproken ligt deze binnen 3 tot 5 werkdagen op de mat. 

 

@Blm870 Heel graag gedaan, het is een tergende en ongemakkelijke situatie maar we kunnen beter eerlijk blijven. Jij op jouw beurt onwijs bedankt voor de grote hoeveelheid geduld! :relaxed:

Goedendag, mijn afstandsbediening is defect, kan ik hier nieuwe bestellen? 

 

Mvg John 

@Piotr 22 dagen geleden had je gereageerd dat er een nieuwe afstandsbediening zou komen. Deze is nog niet aangekomen… Wil jij even nakijken hoe lang het nog wachten is? Alvast bedankt.

@Werson Er komt een nieuwe ab jouw kant op. Normaal gesproken ligt deze binnen 3 tot 5 werkdagen op de mat. 

 

@Blm870 Heel graag gedaan, het is een tergende en ongemakkelijke situatie maar we kunnen beter eerlijk blijven. Jij op jouw beurt onwijs bedankt voor de grote hoeveelheid geduld! :relaxed:

@Jason vandaag de nieuwe afstandbediening binnen gekregen. Bedankt.

Hallo,

De STB knop van mijn afstand bediening werkt niet goed meer. Moet 10 keer drukken, soms lang ingedrukt houden. Resetten helpt niet. Het contact is waarschijnlijk versleten.

Ik wil een nieuwe.

Het is de ab met een grijze knop.

Reputatie 6
Badge +5

@inge1220@JISKS@HildeVerschooten en @Paul8k Er komt een nieuwe ab jouw kant op, houd rekening met (normaliter) 3 tot 5 werkdagen levertijd! :wink:

 

@Blm870 Eindelijk is het gelukt. Bedankt voor je ongelofelijke geduld, net als vele anderen in dit topic! Het is niet fijn geweest, maar we hebben het kunnen oplossen. 

 

 

@inge1220@JISKS@HildeVerschooten en @Paul8k Er komt een nieuwe ab jouw kant op, houd rekening met (normaliter) 3 tot 5 werkdagen levertijd! :wink:

 

@Blm870 Eindelijk is het gelukt. Bedankt voor je ongelofelijke geduld, net als vele anderen in dit topic! Het is niet fijn geweest, maar we hebben het kunnen oplossen. 

 

 

Jason, 👍 bedankt!

Reputatie 6
Badge +5

@inge1220@JISKS@HildeVerschooten en @Paul8k Er komt een nieuwe ab jouw kant op, houd rekening met (normaliter) 3 tot 5 werkdagen levertijd! :wink:

 

@Blm870 Eindelijk is het gelukt. Bedankt voor je ongelofelijke geduld, net als vele anderen in dit topic! Het is niet fijn geweest, maar we hebben het kunnen oplossen. 

 

 

Jason, 👍 bedankt!

Heel graag gedaan! :relaxed:

Goedenavond, 

Ik heb een soortgelijke vraag.. Heb in de slaapkamer een 2e*tv en daar werkt de kleine met grijze knop afstandsbediening niet.

Kunt u mij de Magenta afstandsbediening toesturen?

GR FRANCESCA 

Reputatie 1

@Frandello Ik zie dat je in de tussentijd contact hebt opgenomen met een van mijn collega’s. Mooi dat het al gelukt is. De afstandsbediening is onderweg naar je. Verwacht deze binnen enkele werkdagen.

De mijne is ook kapot nu moet ik via hier het gaan doen dat is toch geen oplossing maar uitstel voor een nieuwe ab. Dit moet toch veel makkelijker kunnen en moeten dan via een topic. Hoe kom ik nu aan een nieuwe ab

Reputatie 6
Badge +5

@jan van den berg Je kunt altijd onze klantenservice bellen (0800-0092) of contact opnemen met de Webcare toppers van Facebook/Twitter. We houden het ab topic meermaals dagelijks bij, dus dat moet helemaal goed komen. :wink: Ik heb gelijk een nieuwe voor je besteld. Je kunt het pakketje binnen 3 tot 5 werkdagen verwachten.

Reputatie 6
Badge +5

@Anneketanneke77 Jouw losse topic is gesloten, maar geen zorgen: ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Als onze vriendelijke storm Ciara niet de bezorger omver blaast, zul je het pakketje binnen 3 tot 5 werkdagen in de bus hebben. :wink:

@Jason Hi,

 

ff een update: een tijdje geleden gaf je aan dat je een afstandsbediening zou toesturen echter heb ik deze nog niet ontvangen. Ondertussen kreeg ik een mailtje over de boete á 90 euro die ik moet gaan betalen voor het niet retoursturen van het oude tv-kastje. dus heb ik even telefonisch contact opgenomen. 

Het lijkt me vanzelfsprekend dat ik het oude tv kastje pas opstuur als het nieuwe kastje werkt, anders kan ik geen tv kijken. 

De dame wist mij het volgende te vertellen: 

  • er is geen afstandsbediening besteld, dus daarom kwam hij ook niet binnen zij heeft deze alsnog in bestelling gezet.
  • de boete zou ik gewoon moeten betalen, die wordt dan later wel weer gecrediteerd waarschijnlijk (of ik dus even 90 euro wilde “voorschieten” )
  • er zou een monteur komen voor mijn CRC/FEC probleem, deze is ondertussen geweest en heeft ook naar de TV ontvanger gekeken en geconcludeerd dat de entone gewoon kapot is en hij zou een nieuwe voor mij bestellen. Het probleem van de FEC en CRC errors, heeft hij doorgezet naar KPN. 

 

Conclusie: ondanks de inspanningen hier op het forum waarvoor mijn dank, kan ik nog steeds geen tv opnemen, krijg ik een boete en moet ik alsnog wachten op een werkend apparaat en betaal ik volgens mij alweer de gehele maand voor de opneem functie die dus niet werkt, kunnen we daar nog iets voor regelen?

Reputatie 6
Badge +5

Goedemiddag @Treurwilg! Het spijt me oprecht dat ook jij gedupeerd bent door de distributie-issues. Er is absoluut een afstandsbediening besteld, maar door een fout tijdens de levering, is een groot deel van de orders niet aangekomen. Een collega en ik zijn een lijst langs gegaan met mensen die dit aan hebben gegeven. Jammer genoeg kan ik niet in het systeem zien dat je deze nooit ontvangen hebt. Ik ga gelijk een nieuwe bestellen. Nogmaals mijn excuses!

 

Het bedrag dat jij niet hoort te betalen, je gebruikt de Opneemdienst immers nog niet, ga ik direct kwijtschelden middels een vergoeding. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op een volgende factuur. :wink:

De boete wordt kwijtgescholden zodra deze op een factuur staat. 

Hallo, 

onze zoon heeft de afstandsbediening laten vallen, waardoor deze kapot is (de achterkant ligt er af en sluit niet meer). Kunnen wij hiervoor een nieuwe krijgen? 

Hai. Ik zou graag een nieuwe AB willen ontvangen. Hij reageert nergens meer op. Kastje gereset. AB geprobeerd te resetten. Batterijen vervangen. Niks helpt. Zouden jullie me kunnen voorzien van een nieuwe?

Mijn hond heeft de afstandsbediening vanochtend te pakken gehad. Reanimatie geprobeerd maar mocht helaas niet meer baten. Kan ik een nieuwe krijgen? 

Reputatie 6
Badge +5

@Syl79 Er komt een nieuwe ab jullie kant op. Deze kun je binnen 5 werkdagen in de bus verwachten.

 

@ThijsKaas Geen enkel probleem, goed dat je al alles geprobeerd hebt! Binnen 5 werkdagen krijg je een nieuwe op de stoep. 

 

@coensen Die magenta knop ziet er ook zo appetijtelijk uit! Jammer dat de reanimatie niet mocht baten. Ik stuur je een nieuwe op die iets meer bestand is tegen onze lieve hondenvriendjes. :wink: Mogen wij een foto van het boefje?

 

Reputatie 6
Badge +5

@coensen Awwww, wat een droppie! Is het een Stafford? :heart_eyes::heart_eyes: :heart_eyes:

Hallo,

Mijn afstandsbediening heeft het begeven. 

Nieuwe batterijen en dergelijke allemaal geprobeerd maar hij doet niets meer.

Ik heb nog een Vodafonebox.

Graag zou ik een nieuwe afstandsbediening ontvangen.

Groet,

Marcel

Helaas heeft onze hond met de ab gespeeld zou ik een nieuwe kunnen bestellen. 

 

Reputatie 6
Badge +5

@Jongman2802 Top dat je alles geprobeerd hebt! Er komt een nieuwe ab jouw kant op. Houd rekening met een leveringstijd van gemiddeld 3 tot 5 werkdagen.

 

@Ulehake Wat een boefje! Ze zien er ook zo smakelijk uit die afstandsbedieningen. :wink: Binnen 5 werkdagen ontvang je een nieuwe ab!

Hi, 

onze afstandsbediening is kapot na een val van de trap. Zouden we een nieuwe kunnen ontvangen?

groeten, 

boris 

Reageer