Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Reputatie 2

Hoi Tommie,de 24e dat was gisteren op een zondag dan bezorgt de post niet en vandaag ook niet dus ik zal morgen de 26e afwachten of het dan afgeleverd word,je hoort van mij.

Gr Ben

Reputatie 7
Badge +9

Dat is inderdaad wel vreemd @Ben1953. Laat maar weten of de afstandsbediening bezorgd wordt, anders stuur ik je een nieuwe toe! 

Reputatie 2

Hoi Tommy, hij is vandaag bezorgd het is een ongebruikte met een kaartje tussen de batterijen,degene die met de 4k mediabox zat was dus wel een gebruikte vandaar dat hij niet werkte,deze geprobeert en werkt gelijk goed.

Bedankt👍👍

Reputatie 7
Badge +9

Ah superfijn om te horen @Ben1953! Heel veel kijkplezier. 

Mijn afstandbediening werkt niet meer. Alle genoemde stappen voor controle en resetten al geprobeerd, maar hij geeft geen enkele reactie. 

 

Daarnaast werkt het entone kastje ook erg slecht (wordt steeds langzamer en herstart dan ineens spontaan en verder of terugkijken van opgeslagen programma's werkt vaak niet). Ik zie dat deze kastjes sowieso verouderd zijn.

 

Kan dit hele setje vervangen worden?

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @rudy24, dit kan ik zeker voor je in orde maken! Wel wil ik je erop wijzen dat je met de Entone Amulet 515 die je op dit moment gebruikt, opnames kan maken op de harde schijf van de TV Box. Met de nieuwe Mediabox is dit niet mogelijk en zou je alleen opnames kunnen maken via de Cloud. Hiervoor dien je de optie Cloud Opnemen aan te zetten in jouw Mijn Odido account, wat €5 per maand kost. Als je geen opnames maakt, dan verandert er eigenlijk niks en kan ik de omruiling gelijk voor je in orde maken. Laat je het me weten als ik dit voor je kan regelen? 

Reputatie 2

Beste Odido,

Kan ik de AB van de Mediabox ook koppelen met mijn NAD versterker via infra rood? De versterker is via een optische geluidskabel aangesloten op de TV. Volume kan alleen via de versterker worden aangepast.

Mvg, Henk

Reputatie 6
Badge +2

@Henk de Vries Ik vermoed dat dit wel mogelijk moet zijn, maar ik durf niet precies te zeggen hoe je dit doet. @peter-keetfm heb jij een idee? Alvast bedankt voor het meedenken! 😊

Goedemiddag Odido,

 

Onze afstandsbediening heeft flinke kuren. De ene keer werkt hij wel, de andere keer niet tot erg slecht. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd om het op te lossen;

 

- Ontkoppelen en opnieuw koppelen

- Batterijen vervangen 

- Ouderwets gescholden en een tik gegeven 

-  Geaaid en gesmeekt

 

Toch wil hij niet meewerken. Bij sommige knoppen geeft het magenta knopje een flits, bij sommige knoppen niet. Soms wil hij wel weer werken voor een uurtje om er daarna weer mee op te houden. Meestal doen de terug knop en de programma omhoog knop het wel maar de source knop doet het bijvoorbeeld nooit.

 

Hij geeft op de tv ook af en toe de melding "druk op links voor uitleg hoe je Odido TV bedient."

 

Hebben jullie een oplossing voor dit euvel?

 

Groetjes

Dag!

Onze hond heeft de afstandsbediening van de Odido box aangevreten. Hoe bestel ik een nieuwe?

Met vriendelijke groet, Karin 

Dag,

 

Onze dochter heeft de afstandsbediening helaas enthousiast kapot gegooid.

 

zouden jullie kunnen zorgen voor een nieuwe

alvast dank.

 

mvg, Tim

Reputatie 7
Badge +9

Hi @EKFI & @Hendrixenflierman, ik heb jullie een nieuw exemplaar opgestuurd! De afstandsbediening past door de brievenbus dus je hoeft niet thuis te zijn. Alvast veel kijkplezier.

Reageer