Beantwoord

Beeld en geluid van de zender Spike loopt niet synchroon



Toon eerste reactie

220 reacties

Reputatie 1

Nou nou… ik weet het niet hoor…. Maar dat iedere keer opnieuw inloggen na een update of reset van de box is vreselijk irritant…. Ik moet iedere keer mijn gegeven opzoeken … echt waardeloos is dat zeg

Reputatie 7
Badge +4

Hi @eelloe, helemaal super! Merci 💪

Hi @Bas van Bree, ook aan jou wil ik de mededeling geven dat jouw problemen vallen onder het algemene issue dat ik hierboven heb aangestipt. Er wordt hier volop aan gewerkt en ik duim dat de oplossing snel aan het licht komt. Weet dat het echte onze volledige aandacht heeft. Dankjewel voor je geduld!

Reputatie 1

Ik wacht het af …. En kijk zolang het nog kan via CanalDigitaal maar naar die zenders … want dat kijkt een stuk fijner 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @eelloe, helemaal top dat je zulke heldere terugkoppelingen geeft! Ik heb dan ook direct een verzoek ingediend voor de technische dienst om hier zo snel mogelijk in te duiken en om dit op te lossen. Ik kan me helemaal voorstellen dat dit niet prettig kijkt, dus de technische dienst gaat hun uiterste best doen om dit te fixen. Ik ga het onderzoek voor je in de gaten houden en geef eventuele updates hier meteen aan je door. Fingers crossed dat er snel een passende uitkomst uit het onderzoek rolt. Houd er wel rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat het onderzoek succesvol is afgerond! 🤞

Reputatie 1

Ik mag echt hopen dat dit snel opgelost wordt… ik begin al langzaam spijt er van te krijgen dat ik overgestapt ben ….

Reputatie 1

Pppffff na de reset stottert nu zelfs XITE …. 

Reputatie 1

Ja alle andere zenders hebben er ook geen last van … zelfs even mijn oude CanalDigitaal box van online er aan gehangen en daar heb ik dat probleem niet

het ligt er aan jullie netwerk 

Reputatie 7
Badge +4

Super dat je zo razendsnel reageert @eelloe! Heel fijn dat je de herstart ook hebt uitgevoerd, al had ik natuurlijk gehoopt dat dit het probleem had verholpen. Heb jij toevallig ook al getest of hetzelfde probleem optreedt wanneer jij de externe audioapparatuur loskoppelt? Dus als je echt puur het geluid van de tv gebruikt. Als ook dan het geluid nog steeds niet synchroon loopt, dan klop ik direct aan bij de technische dienst.

Reputatie 1

Zoals gevraagd…

ik maak gebruik van een 5.1 audio set die met een optische kabel verbonden is met de TV

Ook alle stappen omtrent de reset uitgevoerd… geen verbetering 

 

ik verneem graag van u 

 

met vriendelijke groeten Eelco

Reputatie 7
Badge +4

Hi @eelloe, merci voor je snelle terugkoppeling! Ik wil graag een verzoek voor je inschieten bij de technische dienst, om dit issue zo snel mogelijk te verhelpen. Voordat ik dat doe wil ik alleen nog graag het volgende van je weten. Maak jij gebruik van externe audioapparatuur? Zou je daarnaast het volgende kunnen uitvoeren om uit te sluiten of de problemen hierna mogelijk verdwenen zijn? 

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Merci alvast voor de moeite! Kan je deze korte headsup aan mij geven? Dan ga ik verder voor je aan de slag! 💪

Reputatie 1

Ik ervaar dit bij life tv kijken ..opnemen en cloud nog niet gebruikt en getest … gisteravond ook bij History het probleem ervaren 

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @johnfeijen, er is een update over jouw onderzoek: het blijkt dat jouw probleem valt onder een algemeen probleem waarbij dit soort issues voorkomen, welke betrekking hebben op het vooruitspoelen in de opname. Er wordt aan dit probleem gewerkt!

@eelloe, goed dat je dit onder de aandacht brengt. Ervaar jij dit bij live tv, terugkijken of bij een cloud opname? Hoe meer informatie ik heb, hoe sneller ik jou van een oplossing kan voorzien!

Reputatie 1

En ook Animal Planet heeft dus een synchronisatie probleem 😡😡

Reputatie 1

Ik irriteer me alleen aan sommige zenders …. Geluid is sneller dan het beeld ..

Ik kijk nu Top Gear op Spike en het geluid komt niet overeen met de mond bewegingen

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Bas van Bree, merci voor je aanvulling! Ik heb het verzoek ingediend en ga dit voor je in de gaten houden. Als er een tussentijdse update beschikbaar komt, dan meld ik die hier gelijk. Mocht je tot die tijd nog andere vragen hebben, laat het dan vooral weten. Fingers crossed dat hier snel een oplossing voor komt! 😊

Hi @johnfeijen, helemaal top dat je dit nog aanvult! Ik heb dit toegevoegd aan het onderzoek wat ik eerder vandaag voor je heb ingediend. De technische dienst gaat hiermee aan de slag en ik laat het weten zodra er nieuws is. Hopelijk kan ik jullie snel verblijden met de oplossing! 💪

Reputatie 2

Geluid niet synchroon bij o.a. 

26-10 16:28 Police interceptors
26-10 17:28 Ink Master

Bij beide programma's dit vaker gezien (eigenlijk bijna altijd) maar nog niet de datum/tijd genoteerd…

Komt zowel bij live tv, terug kijken als opname in de cloud voor…

 

 

Komt zowel bij live kijken,  terug kijken en bij opgenomen in de cloud voor

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Bas van Bree, super dat je mij gelijk van zoveel informatie voorziet! Wat balen om te lezen dat het geluid hier niet synchroon loopt. Ervaar jij dit alleen tijdens live kijken of ook bijvoorbeeld bij Cloud Opnemen of Terug Kijken? Ik hoor het heel graag van je, want dan ga ik direct een verzoek indienen bij de technische dienst voor je om dit zo snel mogelijk op te lossen! 💪

Geluid niet synchroon bij onder andere :

the Vanille Ice project 26-10 12:30 uur 3 afleveringen achtereen.

Dallas cowboy cheerleaders 26-10 13:50 2 afleveringen achtereen.

eigenlijk alle programma’s op Spike

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @johnfeijen, dit probleem ben ik van de week ook tegengekomen, maar dat zou nog in onderzoek zijn bij ons technisch orgaan. Wat ik wel weet is dat ze voorbeelden verzamelen voor verdere analyses. 

Kun je specifieke programma's en tijden noteren, alsjeblieft?

Dan speel ik het direct door aan de onderzoekers zodat het reproduceerbaar en oplosbaar zal zijn!

Reageer