Opgelost [11-4-2021] Problemen traag Internet / TV Dordrecht



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

472 reacties

Ik kan ook bevestigen dat het probleem van onbereikbare hostsbij mij opgelost lijkt te zijn.

Reputatie 2

Goedemorgen,

 

Update van mij kant.

 

Connectiviteit is in orde en ik kan weer bellen met mijn zakelijke telefoon. 

Hopelijk blijft het stabiel nu.

Ook bij mij werkt het weer. Ik duim heel hand dat het zo blijft, want gisteren vloog alles er aan het einde van de dag ook weer uit.

Maar als de oorzaak nu echt gevonden en opgelost is. Dankjewel aan die mensen :)

Reputatie 7
Badge +6

Dank voor alle updates en tests! Blij te horen dat het inderdaad de oplossing bleek. Ik koppel dit weer terug aan de techneuten!

 

@Meedenkertje26, waar is die laatste test van? Een mobiel apparaat? Ik kan de tijdsaanduiding niet goed zien, maar haalde je gisteren nog 1,1 Gbps en vandaag700+?

Reputatie 2

@Sander, Windows 10 Speedtest App.

Laptop Asus

Correct in de avonduren, haal ik een goede snelheid.

 

Gisteren omstreeks 22:52 uur 1,1 GBps snelheid

Het lijkt wel een capaciteit probleem.

 

Snelheid blijft bekabeld, constant aan het schommelen.

 

Vandaag blijft hij bijvoorbeeld gedurende dag max 780 snelheid halen.

 

Reputatie 2

Nog 1 extra voorbeeld van jullie website.

 

Helaas hier ook nog niet de oude download snelheden.
Wel merk ik dat het packetloss issue wat tijdens het paas weekend speelde opgelost is.

Nu alleen nog de snelheid. :)

Meeting is gedaan op de vaste kabel die direct naar eigen apparatuur zit en vervolgens op de glasverbinding zonder t-mobile modem ertussen.

Heeft altijd netjes 1000/1000 kunnen draaien tot afgelopen 2 weken.
 


 

Reputatie 1

Packloss, als de geleden internet snelheid schade is allemaal opgelost voor mij met de laatste fix

echter wil ik nog opmerken dat de 7 dagen unlimited data code die ik heb gekregen niet geldig was. Nogal een zure appel dan

Maar goed het is opgelost en daar gaat het mij om

Reputatie 2

Goedemiddag,

 

@Sander  we gaan de goede kant op.

Zie nieuwe afbeeldingen.

 

1ste afbeelding is 12:14 uur

2de 12:35 uur

3de 12:38 uur

4de 12:43 uur

 

laatste 12:46 uur

 

Reputatie 2

@Sander 

Het ziet er veelbelovend uit, nog een tandje extra aub.

 

Zie nieuwe foto.

Deze was het beste tot nu toe sinds 13 uur.

 

Reputatie 2

Nog 1 extra, hele goede erbij omstreeks 13:39 uur.

Er daarna gaat het weer slechter.

 

@Sander @Jason 

 

Problemen m.b.t. vpn blijken bij mij weg te zijn gelukkig 🙂.

 

Internet snelheid is echter nog steeds rond 350-400mbps (heb 1gbps).

De problemen met WoW lijken ook eindelijk opgelost, dank jullie wel.

Reputatie 2

Ziet er inderdaad beter uit betreft download en ik heb ook geen blokjes meer gezien in de tv uitzendingen, engineers van T-Mobile bedankt dat jullie deze lastige storing hebben kunnen traceren en oplossen!

Reputatie 3

Nou, inmiddels wel tv in 3317, maar af en toe toch blokjes. 

Wel internet, maar slechts 400 mbps van de 1000 mbps. Dus de helft nog maar. Zat normaal toch gemiddeld op 700 tot 800

Het duurt wel erg lang....

Reputatie 3

Bij mij lijkt de snelheid weg goed te zijn nog. Ca. 900Mbit up/down achter een niet al te beste cat 5 netwerk kabel.

Geen packetloss ook meer nu. Ik heb de loadbalancing over 4G nu maar even uitgezet. Hopen dat ie t blijft doen dit keer :-)

Bedankt voor het oplossen!

Reputatie 2

@t-mobile moderator,
Hopelijk lossen jullie het op, komende nacht.

Laatste updates van speedtests sinds 23:53 uur
En informatie over mij USB Utp stuurprogramma.

Stuurprogramma informatie TP Link
Speedtest 23:54 uur Edge Browser
speedtest website fast omstreeks 23:54 uur
Speedtest T-Mobile website 23:57 uur

 

Reputatie 7
Badge +15

Goedemorgen all, fijn dat het dan eindelijk opgelost is! Bedankt voor alle keren dat meegedacht en meegeholpen is, mede daardoor hebben de onderzoekers het kunnen verhelpen. Voor degenen die nog problemen ervaren qua internetsnelheid, VPN, gaming servers, packet loss of blokkerig beeld: we zullen dit op individueel niveau verder oplossen. 

@B van Loon, @Meedenkertje26 en @jvdh217: ik heb een aanpassing gedaan in de verbinding waardoor alles opnieuw naar het modem gestuurd is. Zouden jullie kunnen controleren of dit wel de juiste snelheid/correct TV beeld weergeeft, alsjeblieft?

Reputatie 2

Goedemorgen @Jason ,

 

Zie alle informatie in foto's,

Speedtest 09:57 uur
Speedtest 09:48 uur
Speedtest 10:04 uur

Speedtest 10:05 uur

Speedtest 10:06 uur

 

Reputatie 3

Goedemorgen all, fijn dat het dan eindelijk opgelost is! Bedankt voor alle keren dat meegedacht en meegeholpen is, mede daardoor hebben de onderzoekers het kunnen verhelpen. Voor degenen die nog problemen ervaren qua internetsnelheid, VPN, gaming servers, packet loss of blokkerig beeld: we zullen dit op individueel niveau verder oplossen. 

@B van Loon@Meedenkertje26 en @jvdh217: ik heb een aanpassing gedaan in de verbinding waardoor alles opnieuw naar het modem gestuurd is. Zouden jullie kunnen controleren of dit wel de juiste snelheid/correct TV beeld weergeeft, alsjeblieft?

Nog niet veel bijzonders dus.
TV lijkt beter, met de nadruk op lijkt. Gisteren nog regelmatig blokjes.

Reputatie 1

Hebben meerdere mensen last van een storing sinds vanochtend? (Waalre)

Wij hebben geen internet en tv meer....

Reputatie 7
Badge +15

@Meedenkertje26 De snelheid lijkt langzaamaan terug te komen richting de 850-900 Mbit/s, maar zit nog niet op het wenselijke niveau inderdaad. Zou je eens willen testen via speedtest.net en dan het liefst met de desktop app? Ik ben benieuwd of er al verschil merkbaar is.

@jvdh217 Houd me op de hoogte alsjeblieft! Ik check aan onze kant of ik voor TV een aparte aanpassing kan doen, zou je eens willen nagaan hoe het TV beeld eruitziet wanneer je de TV Box op een andere LAN-poort aansluit? Het zal vermoedelijk geen noemenswaardig verschil uitmaken, maar ik wil alles uitsluiten zodat het duidelijk is dat het geen toevallig bijeffect is van alle wijzigingen die zijn aangebracht.

Thanks wederom voor jullie drive en input!

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @sanderrr83, dit topic is bedoeld voor gebruikers die in Dordrecht aangesloten zijn. Ik wil je dolgraag helpen natuurlijk, maar wil dan wel verzoeken om jouw vraag in een ander topic te stellen, of natuurlijk om een nieuw topic aan te maken. Thanks alvast voor je begrip en medewerking!

Reputatie 1

Mijn excuses, nieuw topic aangemaakt!