Opgelost [11-4-2021] Problemen traag Internet / TV Dordrecht



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

472 reacties

Reputatie 6

Update 17:00: Weet dat we druk bezig zijn om ervoor te zorgen dat de downloadsnelheid weer 100% op orde is, ook al is het zondag. Als alternatief kun je TV kijken via TV Anywhere. Dit kan via de mobiele app of via www.t-mobiletv.nl. De app heeft minder bandbreedte nodig dan onze TV Box waardoor je een beter kans hebt op probleemloos TV beeld. Voor de TV Box heb je minstens 6 Mbp/s nodig, voor de TV app 3 Mbp/s.

Reputatie 4

Update 17:00: Weet dat we druk bezig zijn om ervoor te zorgen dat de downloadsnelheid weer 100% op orde is, ook al is het zondag. Als alternatief kun je TV kijken via TV Anywhere. Dit kan via de mobiele app of via www.t-mobiletv.nl. De app heeft minder bandbreedte nodig dan onze TV Box waardoor je een beter kans hebt op probleemloos TV beeld. Voor de TV Box heb je minstens 6 Mbp/s nodig, voor de TV app 3 Mbp/s.

En wanneer is die tv-ellende voorbij en kunnen we weer normaal tv kijken? Daar al iets over bekend? 

Reputatie 2

Vanaf gisteren, zaterdag, is tv kijken al onmogelijk. Ook vandaag, ja zondag, nog niets opgelost.

Voetbal via tv anywhere proberen te kijken, liep ook steeds vast. Dus was geen oplossing.

 

Is er al enig zicht op herstel.

Is ook een drama om ook maar iets aan info te vinden. Telefonisch in de wacht en vervolgens eerst allemaal bandjes en  via site Verplicht deel gaan nemen aan community. 

Reputatie 2

zou het dan echt??

Maar TV is en blijft bagger. Dit weekend alleen stagaires op de technische dienst, dit moet toch gewoon snel te verhelpen zijn.

Reputatie 7

Wow @fouk, dat zijn er mooie snelheden, bedankt voor de update. Nu het TV gedeelte nog. Als alternatief kun je nu in ieder geval zeker gebruikmaken van TV Anywhere (een eventueel casten naar je TV). 

 

Wij werken verder aan herstel van TV. 

 

PS. Het snelheidsprobleem geldt niet voor al onze klanten in Dordrecht, het gaat om enkele klanten op een specifiek netwerk. Dit ter info. 

Reputatie 4

Wow @fouk, dat zijn er mooie snelheden, bedankt voor de update. Nu het TV gedeelte nog. Als alternatief kun je nu in ieder geval zeker gebruikmaken van TV Anywhere (een eventueel casten naar je TV). 

 

Wij werken verder aan herstel van TV. 

 

PS. Het snelheidsprobleem geldt niet voor al onze klanten in Dordrecht, het gaat om enkele klanten op een specifiek netwerk. Dit ter info. 

Dus als ik het goed tussen de regels door lees, is er aan de tv ellende nog niets gedaan. 

Reputatie 4

Wow @fouk, dat zijn er mooie snelheden, bedankt voor de update. Nu het TV gedeelte nog. Als alternatief kun je nu in ieder geval zeker gebruikmaken van TV Anywhere (een eventueel casten naar je TV). 

 

Wij werken verder aan herstel van TV. 

 

PS. Het snelheidsprobleem geldt niet voor al onze klanten in Dordrecht, het gaat om enkele klanten op een specifiek netwerk. Dit ter info. 

En in welk deel van Dordrecht zit dat specifieke netwerk...centrum, sterrenburg, stadspolders om maar wat delen te noemen. In stadspolders is het op dit moment gewoon nog waardeloos. “Eventueel casten naar je TV”...heb 2 linkerhanden betreft dat soort dingen dus sta ik met twee lege linkerhanden! Los het gewoon op! 

Reputatie 4

Wow @fouk, dat zijn er mooie snelheden, bedankt voor de update. Nu het TV gedeelte nog. Als alternatief kun je nu in ieder geval zeker gebruikmaken van TV Anywhere (een eventueel casten naar je TV). 

 

Wij werken verder aan herstel van TV. 

 

PS. Het snelheidsprobleem geldt niet voor al onze klanten in Dordrecht, het gaat om enkele klanten op een specifiek netwerk. Dit ter info. 

Leuk verhaal maar voorlopig heeft half Dordrecht er problemen mee. En dan ook nog geen tv. Het maakt mij niet uit met hoeveel man jullie dat op moeten lossen, als het maar snel gebeurd. Wij betalen voor goed internet en goede tv ontvangst. Dus hup aan de slag en snel!!

Reputatie 4

zou het dan echt??

Maar TV is en blijft bagger. Dit weekend alleen stagaires op de technische dienst, dit moet toch gewoon snel te verhelpen zijn.

Heb ik vanmiddag ook 2 keer gehad en dan binnen het half uur is het weer knudde. Nu ook maar weer 30 Mbps. Wat zijn jullle in [***] aan het doen…

 

*Moderator edit: let op taalgebruik op dit openbare forum. 

Reputatie 1

Update 17:00: Weet dat we druk bezig zijn om ervoor te zorgen dat de downloadsnelheid weer 100% op orde is, ook al is het zondag. Als alternatief kun je TV kijken via TV Anywhere. Dit kan via de mobiele app of via www.t-mobiletv.nl. De app heeft minder bandbreedte nodig dan onze TV Box waardoor je een beter kans hebt op probleemloos TV beeld. Voor de TV Box heb je minstens 6 Mbp/s nodig, voor de TV app 3 Mbp/s.

Bij mij is he  nu weer helemaal terug bij af, snelheid weer helemaal weg, dus ook geen TV Anywhere

Reputatie 3

Update 17:00: Weet dat we druk bezig zijn om ervoor te zorgen dat de downloadsnelheid weer 100% op orde is, ook al is het zondag. Als alternatief kun je TV kijken via TV Anywhere. Dit kan via de mobiele app of via www.t-mobiletv.nl. De app heeft minder bandbreedte nodig dan onze TV Box waardoor je een beter kans hebt op probleemloos TV beeld. Voor de TV Box heb je minstens 6 Mbp/s nodig, voor de TV app 3 Mbp/s.

Bij mij is he  nu weer helemaal terug bij af, snelheid weer helemaal weg, dus ook geen TV Anywhere

Het is echt een schande dat het zo lang duurt 

En als het nu een paar lullige cent koste maar het is nog stervens duur dan mag je best wat kwaliteit verwachten dan slappe excuses 

Reputatie 4

Update 17:00: Weet dat we druk bezig zijn om ervoor te zorgen dat de downloadsnelheid weer 100% op orde is, ook al is het zondag. Als alternatief kun je TV kijken via TV Anywhere. Dit kan via de mobiele app of via www.t-mobiletv.nl. De app heeft minder bandbreedte nodig dan onze TV Box waardoor je een beter kans hebt op probleemloos TV beeld. Voor de TV Box heb je minstens 6 Mbp/s nodig, voor de TV app 3 Mbp/s.

Bij mij is he  nu weer helemaal terug bij af, snelheid weer helemaal weg, dus ook geen TV Anywhere

Het is echt een schande dat het zo lang duurt 

En als het nu een paar lullige cent koste maar het is nog stervens duur dan mag je best wat kwaliteit verwachten dan slappe excuses 

Joh, ik zei het al eerder: voor de faalhazen van T-Mobile zijn wij gewoon wandelende pinautomaten. 

Reputatie 2

zou het dan echt??

Maar TV is en blijft bagger. Dit weekend alleen stagaires op de technische dienst, dit moet toch gewoon snel te verhelpen zijn.

Helaas gewoon weer bagger. TV ook nog steeds. 

Ik heb nu al twee dagen storing van de tv in Dordrecht  is er al een oplossing ? Duurt te lang

Reputatie 2

Update 17:00: Weet dat we druk bezig zijn om ervoor te zorgen dat de downloadsnelheid weer 100% op orde is, ook al is het zondag. Als alternatief kun je TV kijken via TV Anywhere. Dit kan via de mobiele app of via www.t-mobiletv.nl. De app heeft minder bandbreedte nodig dan onze TV Box waardoor je een beter kans hebt op probleemloos TV beeld. Voor de TV Box heb je minstens 6 Mbp/s nodig, voor de TV app 3 Mbp/s.

Wat bedoel je met, ook al is het zondag. ?? Rare opmerking

Ook op zondag hoort alles naar behoren te werken en als je zelf liever niet op zondag werkt moet je iets anders zoeken.

 

 

Reputatie 2

Blijft een drama hier in Dordrecht! Nog lagere download snelheid en meer blokken op m'n TV beeld om moedeloos van te worden. En waarom wordt de storingspagina niet bijgewerkt, hoezo op mijn postcode is geen storing bekend??

Reputatie 4

Update 17:00: Weet dat we druk bezig zijn om ervoor te zorgen dat de downloadsnelheid weer 100% op orde is, ook al is het zondag. Als alternatief kun je TV kijken via TV Anywhere. Dit kan via de mobiele app of via www.t-mobiletv.nl. De app heeft minder bandbreedte nodig dan onze TV Box waardoor je een beter kans hebt op probleemloos TV beeld. Voor de TV Box heb je minstens 6 Mbp/s nodig, voor de TV app 3 Mbp/s.

Sorry hoor….maar wil je fatsoenlijk beeld kunnen krijgen zal je goede verbinding nodig hebben. Wat hier als alternatief wordt gezegd is alsof je wil proberen met 5 liter in je tank naar Rome wil rijden...gaat ook niet werken. We betalen toch voor volledig beeld op je tv, niet om door een sleutelgat (schermpje telefoon) te koekeloeren 🤬

Reputatie 4

Iedereen maar even openbaar melden in plaats van in dit gesloten forum.
Dat kan op https://allestoringen.nl/storing/t-mobile/

Reputatie 2

Iedereen maar even openbaar melden in plaats van in dit gesloten forum.
Dat kan op https://allestoringen.nl/storing/t-mobile/

Ja al gedaan op zowel vast internet als tv en je kunt ook direct naar Dordrecht:

T-Mobile storing in Dordrecht? Actuele problemen storingen | Allestoringen

Reputatie 4

Iedereen maar even openbaar melden in plaats van in dit gesloten forum.
Dat kan op https://allestoringen.nl/storing/t-mobile/

Ja al gedaan op zowel vast internet als tv en je kunt ook direct naar Dordrecht:

T-Mobile storing in Dordrecht? Actuele problemen storingen | Allestoringen

Hier ook al meteen gedaan ✅ 

Reputatie 4

Beeldje hè...als je van sneeuwhoogtes houdt 😖

Reputatie 2

Beeldje hè...als je van sneeuwhoogtes houdt 😖

En dat pas 2 hele dagen. En geen internet snelheid. Service. Alleen betalen.

Reputatie 4

Beeldje hè...als je van sneeuwhoogtes houdt 😖

En dat pas 2 hele dagen. En geen internet snelheid. Service. Alleen betalen.

Updates zijn ook ver te zoeken, ja om 17:00 uur een waar je werkelijk niks mee kan. Klantenservice kan ook alleen maar sorry zeggen en “we zijn ermee bezig” ☹️

Reputatie 2

Kan iemand mij uitleggen waarom via mijn VPN verbinding de download snelheid op 400Mbps ligt en zonder (via IPS) op 15Mbps?? Wat zijn jullie allemaal op de lijn aan het uitspoken?

Daar gaat mijn zondag avond online kampioenschappen avond.. Dit probleem speelt al sinds gisteren avond.