Opgelost [11-4-2021] Problemen traag Internet / TV Dordrecht



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

472 reacties

Reputatie 1

 Er staat een update in HET topic over dit onderwerp. Je ziet hier een bericht als het opgelost is. Omdat je internet nog goed werkt zijn er dus alternatieven met de tv anywhere app!

Ja joh? Werkt mijn internet goed? Kijk even naar die speedtest….

Wordt een steeds droever van de informatievoorziening. Sinds gisteren blokkerig beeld en sinds vandaag komt de radio ook niet meer goed door. Dan zeggen dat het internet een goed alternatief is terwijl al meerdere mensen aangeven dat dit ook niet meer goed gaat. Net even even getest, maar helaas nog zeer traag.

 

Reputatie 7
Badge +14

Deze pagina is de enigste waar t-mobile updates plaatst.

Reputatie 4

Deze pagina is de enigste waar t-mobile updates plaatst.

En nog steeds gaat het volgens T-mobile alleen om een tv probleem. Erken dat er ook internet issues zijn. Schijnbaar is dat heel moeilijk. Het netwerk is zo takketraag dat je niet eens fatsoenlijk kan streamen op Netflix of Prime of de Tv Anywhere app. Beeldkwaliteit is zoveel slechter dan normaal.

Reputatie 4

Ik ben geen wizzkid met internet etc maar even simpel denkend...wanneer de tv het niet doet, die je kijkt via internet, kán het toch alleen maar daaraan liggen. Of denk ik nu echt te makkelijk? 🤫

Reputatie 4

Ik ben geen wizzkid met internet etc maar even simpel denkend...wanneer de tv het niet doet, die je kijkt via internet, kán het toch alleen maar daaraan liggen. Of denk ik nu echt te makkelijk? 🤫

Het heeft sowieso te maken met de kappote downstream. We halen de 5 megabit per seconde niet, dat is te langzaam voor HD tv. Het is nu te traag om de beelden te verwerken en dus krijg je artifacts; de blokjes of vastlopend beeld.

 

Zie dit lijstje van Netflix

Aanbevolen megabit per seconde

Breedbandverbinding

 

1,5

Minimum: 0,5

Standaarddefinitie (SD)

3

High Definition (HD)

5

4K/Ultra HD (UHD)

25

Reputatie 4

Ik ben geen wizzkid met internet etc maar even simpel denkend...wanneer de tv het niet doet, die je kijkt via internet, kán het toch alleen maar daaraan liggen. Of denk ik nu echt te makkelijk? 🤫

Het heeft sowieso te maken met de kappote downstream. Op een verbinding van 4 mbps kan je gewoon niet streamen. We halen de 5 megabit per seconde niet, dat is te langzaam voor HD tv. Vandaar de blokjes of vastlopend beeld. Het is nu te traag om de beelden te verwerken en dus krijg je artifacts.

 

Zie dit lijstje van Netflix

Aanbevolen megabit per seconde

Breedbandverbinding

 

1,5

Minimum: 0,5

Standaarddefinitie (SD)

3

High Definition (HD)

5

4K/Ultra HD (UHD)

25

Dankje voor de uitleg 👍 heb hier maar 0,9 mbps download 😩 echt waardeloos!!

Reputatie 6

Er wordt hard gewerkt om de problemen in Dordrecht op te lossen. Zodra er een update beschikbaar is, zal deze direct worden geplaatst in het topic. Excuses voor het ongemak!

Hier ookal 2 dagen storing. Ken geen voetbal kijken. Helemaal ruk dit t-mobile!! 

Reputatie 6

Hoi @Marijn89, voetbal kun je blijven kijken via onze TV Anywhere app. Veel kijkplezier toegewenst!

Reputatie 4

Klantenservice na 30 pruttelen aan de lijn gehad, nou daar kom je ook niet verder mee. “Onze excuses, sorry, zijn ermee bezig enz enz” Nadat storing verholpen is kan je bellen, dan wordt de tijd dat je geen gebruik van de dienst hebt kunnen maken verrekend op je factuur 

Dan moet je dus zelf nog gaan bellen! Ze weten toch wie er allemaal daar een abonnement heeft.
Aso gewoon, wat een ballenclub zeg!

Reputatie 4

Hoi @Marijn89, voetbal kun je blijven kijken via onze TV Anywhere app. Veel kijkplezier toegewenst!

Maar niet via je Wi-Fi. Dat is te traag om de stream te bekijken…

 

Reputatie 3

Hoi @Marijn89, voetbal kun je blijven kijken via onze TV Anywhere app. Veel kijkplezier toegewenst!

Moet die ook wel naar behoren werjen want ik zit te kijken maar die val steeds uit

Reputatie 1

Dan moet alleen wel je internet snelheid toereikend zijn, en dat is in Dordrecht nog steeds niet het geval via Glasvezel

Reputatie 4

Klantenservice na 30 pruttelen aan de lijn gehad, nou daar kom je ook niet verder mee. “Onze excuses, sorry, zijn ermee bezig enz enz” Nadat storing verholpen is kan je bellen, dan wordt de tijd dat je geen gebruik van de dienst hebt kunnen maken verrekend op je factuur 

Dan moet je dus zelf nog gaan bellen! Ze weten toch wie er allemaal daar een abonnement heeft.
Aso gewoon, wat een ballenclub zeg!

Dit ja. Ze weten dondersgoed dat heel Dordrecht er last van heeft. Compenseer vanuit jezelf elke abbonee die Thuis heeft en in Dordrecht woont. Dit is technisch gezien 2 tellen werk

Reputatie 4

Er wordt hard gewerkt om de problemen in Dordrecht op te lossen. Zodra er een update beschikbaar is, zal deze direct worden geplaatst in het topic. Excuses voor het ongemak!

Wordt tijd dat ze dan wat harder gaan werken. Probleem is eigenlijk al heel de week. Steeds even blokjes. Nu in het weekend kan je gewoon geen enkel programma meer zien van de blokjes. 
Internet traagheid is nu ook maximaal. Kan e-mails bijna beter zelf gaan brengen met de auto!

Reputatie 4

Beetje bizar dit T-Mobile, zelfs de storingen zijn Unlimited!!
Maar daar zaten we nu niet echt op te wachten. Wil vanavond wel weer gewoon tv kijken!!

Reputatie 3

Het vreemde  is  dat dit soort zenders beter van kwaliteit zijn dan de rest 

 

Hoi ,

wij hebben ook al tijdje storing op de tv weten jullie al iets.

groetjes Ingrid 

En het duurt en duurt maar, zonder enige update....hier in Dordrecht al 1,5 dag geen tv en super traag internet. 

Reputatie 4

Ze lijken de oplossing gevonden te hebben, eindelijk….

Hier is mn volledige internetsnelheid weer terug, 3315

Reputatie 4

Ze lijken de oplossing gevonden te hebben, eindelijk….

Hier is mn volledige internetsnelheid weer terug, 3315

En tv? 

Reputatie 4

Ze lijken de oplossing gevonden te hebben, eindelijk….

Hier is mn volledige internetsnelheid weer terug, 3315

En tv? 

Tv nog steeds ruk, dus. Pfff 

Reputatie 4

Hier ook nog baggerbeeld...oh nee, laat ik het waardeloos beeld noemen, nog ff en ze geven boskalis hiervan de schuld dat die het niet los krijgt getrokken. 22 uur verder en nog steeds niet opgelost  😠

Reputatie 3

Ik leef met je mee

Reputatie 4

Ze lijken de oplossing gevonden te hebben, eindelijk….

Hier is mn volledige internetsnelheid weer terug, 3315

Nou 3317 maar 300 waar het 1000 zou moeten zijn…..dus nog niet opgelost. Maar beter als de 11,5 daarstraks. En 1000 is het volgens mij nooit echt geweest, eerder 800 ofzo.

Reputatie 4

Ze lijken de oplossing gevonden te hebben, eindelijk….

Hier is mn volledige internetsnelheid weer terug, 3315

Nou 3317 maar 300 waar het 1000 zou moeten zijn…..dus nog niet opgelost. Maar beter als de 11,5 daarstraks. En 1000 is het volgens mij nooit echt geweest, eerder 800 ofzo.

Het was van korte duur. Zit nu weer op 30 :frowning2: