[Vernieuwde app] TV Anywhere nu met meer mogelijkheden, een nieuwe look én extra zenders



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

212 reacties

Reputatie 3
Nog nieuwe updates over webclient voor PC/Laptop?
Reputatie 6
Badge +3
Hi WhySoSerious,

Leuk dat je zo enthousiast bent over deze functie! Ik heb hetzelfde. Hans-Juriën is momenteel lekker van zijn verlof aan het genieten, dus geef ik je graag een update. Ik heb het voor je nagevraagd bij het TV-team. Zij zijn nog druk bezig met het onderzoeken en implementeren, waarschijnlijk komt de desktopversie van TV Anywhere in september 2018 beschikbaar. Aftellen, dus!
@Sterre grappig dat je het jaartal erbij zegt 😜
Reputatie 6
Badge +3
@jibbewillem extra duidelijk, toch 😁 ?
Reputatie 1
@Sterre

Eerst wat het beging augustus, Toen half augustus en nu word het al septmeber..
Gaat echt lekker. Nu al maanden zonder TV op mijn PC.
Nou van mij part komt ie helemaal niet meer. Die paar maanden hou ik ook nog wel vol en dan is het bye bye Tmobile
Reputatie 6
Badge +6
@MartinJ1956 toen je voor T-MOBILE koos wist je ook al dat het niet mogelijk was om op een PC te kijken. Dus is het niet eerlijk om achteraf te blijven zeuren. Kijk ik wil ook meer zenders en mogelijkheden. Maar T-Mobile is een redelijk nieuwe en budget provider. Wil je meer en snellere innovatie dan moet je bij de durdere Ziggo's en KPN's zijn.

Of ja kan natuurlijk gewoon geduldig op je beurt wachten en bij T-Mobile blijven. Maar als je zo negatief blijft zou ik zeker overstappen!!
Reputatie 1
@stefan.1997

Hoi Stefan,
Dat wist ik dus niet, Een app die Anywhere (overal ) en vervolgens op een laptop niet werkt.
Na diverse discussies met de klantenservice werd me door HUN ( t-mobile ) een tip aan de hand gedaan om dit toch mogelijk te maken dmv Bluestacks ( emulator ) en ja het werkte en goed ook, Ik dus helemaal happy. Maar ja toen kwam er een of andere slimme vogel met een update, en toen werkte het niet meer.
En juist hierom ben ik juist zo pissig om, Als ze de oude App gewoon nog hadden mee laten lopen tot er een oplossing is. Nee gewoon de kop in de wind en gewoon doorzetten.
Daarnaast is het internet niet 100% stabiel, moet regelmatig modem resetten omdat er weer geen kontact was. Wifi die er regelmatig mee ophoud. Dat alle bij elkaar, daar word je niet vrolijk van.
En dat alles bij elkaar genomen heeft ons negatief gemaakt over t-mobile.
Reputatie 6
Badge +3
Hi MartinJ1956,

Ik hoop dat ik je frustratie bij je weg kan nemen. In onze informatie hebben we altijd aangegeven dat de TV Anywhere App op tablets en mobiels te kijken is. We begrijpen dat ook op een laptop kijken fijn is. We willen daarom nu een weg inslaan met de TV Anywhere App om op een officiële manier via de browser te kunnen kijken, in plaats van via onofficiële omwegen. Daar zijn we druk mee bezig. Hans-Juriën gaf in eerste instantie medio augustus aan, maar we willen geen half werk aanleveren, dus moeten we langer doorwerken en wordt het september. Maar het komt er echt!
Goedemiddag!

Wat ik nog wel graag zou willen zien in de app is om bij 18:9 schermen het beeld op het volledige scherm kan bekijken zonder de dikke zwarte balken aan de zijkanten. 🙂
Reputatie 3
@MartinJ1956

We gaan je missen als kiespijn. Doei!🖐️
Reputatie 3
@Sterre

Is het niet mogelijk om een aantal mensen te uitnodigen om het te testen? Zo kun je samen de bugs eruit halen. Volgens mij is zoiets eerder gedaan.
@WhySoSerious

Ja meteen de test, ik doe mee 😀
Reputatie 6
Badge +3
Zeker een goed idee, WhySoSerious! De laatste keer dat ik dit navroeg bij de ontwikkelaars, zat de testgroep vol. Ik zal checken of er inmiddels plekjes vrij zijn gekomen, dan geloof ik dat ik jou en @davith meteen kan opgeven als enthousiaste vrijwilligers, toch? 😃
Reputatie 6
Badge +3
Oeh, ik heb nu al antwoord voor jullie! De testfase voor de webversie van TV Anywhere is inmiddels afgerond. We zijn nu de laatste bugs aan het oplossen. Aftellen dus!
Dus we kunnen 1 september tv anywhere dus eindelijk op onze laptop zien Jippie hoera offff nog niet helemaal? 😀
Dis morgen kunnen we op de laptop/desktop tv gaan kijken💻🖥
Reputatie 1
@MartinJ1956

We gaan je missen als kiespijn. Doei!🖐️


Wat ben jij een ongelovelijke [scheldwoorden zijn niet toegestaan op de Community].
Reputatie 6
Badge +6

@MartinJ1956

We gaan je missen als kiespijn. Doei!🖐️
Wat ben jij een ongelovelijke l*l.


Woow. Laten we het vooral gezellig houden. @MartinJ1956 ik denk idd wel dat het voor iedereen beter is als je overstapt. Ik denk dat het voor iedereen beter is! Negativiteit is nooit de sleutel tot succes!
Reputatie 1
@stefan.1997

O ik hou het wel gezellig hoor, maar als mensen zoals Whysoserious zich ermee gaan bemoeien met dit soort opmerkingen dan krijgen ze een cookie van eigen deeg.

Maar ik zal nog 1 keer uitleggen wat er gebeurd is.

Toen wij overstapte van KPN naar T-Mobiel thuis had ik echt de indruk dat ik gewoon TV kon kijken op mijn PC/Laptop. Immers dat was ik ook zo gewend. ( eerst bij onsbrabant.net en later bij KPN ) Bij beide providers heette die app ook TV-ANYWHERE. Dus niet zo raar dat ik dacht dat het bij T-mobile ook zou zijn.
Toen ik er dus achter kwam dat dit niet het geval was ben ik meteen in contact getreden met de klantenservice van T-mobile. Na wat heen en weer soebatten kwam een medewerker van T-mobile met de een mogelijke oplossing om een emulator te draaien op de laptop ( bluestacks ) en verrek het werkte ik blij dus. Maar ja toen kwam de verplichte update en die deed het dus niet meer. Nou ik boos dus. En met gevolg kan al maanden geen TV meer kijken op mijn laptop en dat terwijl de oplossing zo simpel kon zijn. Wat ook door meerdere onder ons aangedragen werd. Maar dus totaal genegeerd werd.

Toen ik voorstelde om mijn abbo per direct te beëindigen kon dat natuurlijk niet zat er gewoon een jaar aan vast. Dus nu moet ik nog tot februari nood gedwongen.


En als dan zo'n figuur als Why met zo'n opmerking komt dan schiet dat bij mij in het verkeerde keelgat.

groetjes Martin
Reputatie 6
Badge +3
Ik houd van je enthousiasme, davith! We zijn nog hard aan het werk om de gevonden bugs op te lossen en de app te perfectioneren, zodat jullie straks fijn gebruik kunnen maken van TV Anywhere op de laptop of desktop. Wanneer precies in september de versie uitkomt kan durf ik niet te zeggen, maar we doen ons best het zo snel mogelijk te laten zijn!
Reputatie 6
Badge +6
Wanneer komt de ondersteuning voor Airplay weer beschikbaar in de app? Dan kan ik weer op mijn kamer tv kijken.
Reputatie 7
Badge +6
Daar zit ik ook op te wachten, @stefan.1997 !

Heb jij, net zoals ik, een Apple TV 3? Als je een Apple TV 4 hebt, kun je de app rechtstreeks op het scherm zien, maar dat wist je natuurlijk allang! Zodra ik meer weet, laat ik het je weten!
Reputatie 6
Badge +6
ik heb 2x Apple tv 4. Waar de app natuurlijk al lang op staat. En ik ben fan!! Ook heb ik 1x een Apple Tv 3. Daar wil ik graag AirPlay op kunnen gebruiken ☺️
Ja, graag hoor ik wanneer Airplay weer werkt, zit nu ook met een Apple Tv 3 waar ik geen beeld heb.
Reputatie 6
Badge +3
We zijn druk bezig met AirPlay, zodat jullie ook met jullie Apple TV 3 van TV Anywhere kunnen genieten! Een vaste datum is er nog niet, maar er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk te kunnen uitgeven.