Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3158 reacties

Hi @Jennyy2, welkom op onze Community!

Je zult bijna denken dat de kabouter hem hebben ingenomen. Gelukkig hebben we een goede voorraad en heb ik je meteen een nieuwe opgestuurd. Houd je de nieuwe afstandsbediening goed in de gaten voordat hij weer verdwijnt?😋 

Ja ik snap er werkelijk niks van. Ben me bewust van het feit dat afstandsbedieningen geen pootjes hebben, maar heb echt alles afgezocht. Zou bijna denken dat mijn kat hem heeft gekidnapt. 🙈

Super bedankt voor de service!

Ik zou graag een vervangende afstandsbediening krijgen

 

*** (bewerkt door moderator) is mijn klantnummer

 

Geb datum 18-08-1960

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Wgjansen, geen zorgen! Ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Je zult 'm zo snel mogelijk ontvangen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Onze afstandsbediening (met Magenta tv box knop) lijkt niet meer te werken. Het lampje brandt niet meer als er op een knopje gedrukt worden. We hebben inmiddels 3 setjes batterijen geprobeerd maar dat lijkt niets uit te maken. 
 

Zouden we een nieuwe kunnen krijgen? Alvast hartelijk dank.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dgeerdink, welkom op onze Community.

Dat is inderdaad niet zo handig. Ik heb je direct een nieuwe afstandsbediening opgetstuurd. Deze komt door de brievenbus en het kan een dag of vier duren voordat hij op de deurmat ligt. Veel kijkplezier! 

Hoi,

 

Ik heb een vraag over onze afstandsbediening.
Wij zijn net overgestapt naar Odido.

Bij het zappen is het knopje naar boven een zender lager (bv van 2 > 1)
En bij het zappen naar beneden gaat het zendernummer omhoog. (1 > 2)

Dit zijn we andersom gewend en dus best irritant. Kan dit bij instellingen worden omgewisseld?
 

Ik heb fabrieksinstellingen terugzetten al geprobeerd

Bedankt

Mijn ab heb ik bij ds installatie vam ds mediabox moeten onkoppelen en nu kan ik hem niet meer te koppelen. Graag ontvang ik een nieuwe afstandsbediening. Bedankt. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Arthur030, de issue's met het koppelen van de nieuwe afstandsbediening van de Mediabox zijn inmiddels bekend. We werken hard aan een oplossing hiervoor. Mag ik je vragen om zowel de Mediabox als de afstandsbediening NIET te resetten? Alvast bedankt! 

Hey goedenavond.

Weet iemand mischien waar ik een nieuwe afstandsbediening kan aanvragen? Heel erg bedankt.

 

Groetjess

Reputatie 7
Badge +4

Dat weet ik absoluut, dat kan namelijk gewoon lekker makkelijk hier @mothugline! Daarom ga ik er ook meteen voor zorgen dat er een nieuwe afstandsbediening jouw kant op komt. Zo kan je nog ruim voor de kerst weer genieten van je TV!

Help! Mijn afstandsbediening is kapot gegaan helemaal niks werkt meer .. ik zou graag een nieuwe willen bestellen! Alvast heel erg bedankt!😁

Reputatie 7
Badge +5

Ik help je graag @Naomii020! Heb je de reset en het vervangen van de batterijen al getest? Als dit niets uitmaakt, vervang ik de afstandsbediening. Ik zie trouwens dat je twee TV Boxen hebt, ik ga er vanuit dat de andere afstandsbediening wel goed werkt? Laat het weten!

Nee helaas niks werkt , klopt heb 2 boxen maar die andere afstandsbediening waarschijnlijk kwijt geraakt tijdje geleden tijden verhuizing. 

Alvast bedankt 

Reputatie 1

Hallo,

Zojuist een nieuwe TV geïnstalleerd: de TCL 43C643. De TV is aangesloten op de Odido TV Box. Pogingen om de Odido afstandsbediening (model met de grote paarse knop rechts boven) te koppelen aan de TV lukt niet. Methode met knoppen 1 en 3 indrukken werkt niet, de methode met knoppen 1 en 6 met code werkt ook niet. Kon op internet alleen codes van US operators vinden icm TCL TV’s. Weet iemand de juiste code of een andere oplossing de koppeling te realiseren?

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Naomii020, ik heb het meteen opgestuurd! Je zult per e-mail hiervan op de hoogte worden gehouden, Voor nu wens ik je een mooi weekend! 😄 Groetjes, Ishana

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @HVC1, heb je toevallig al gekeken naar het stappenplan op onze website: TV afstandsbediening | Odido ? Groetjes, Ishana

Reputatie 1

Hoi @HVC1, heb je toevallig al gekeken naar het stappenplan op onze website: TV afstandsbediening | Odido ? Groetjes, Ishana

Ja, daar ben ik mee gestart en de instructies gevolgd m.b.t. knoppen 1-3 en 1-6. Ik vrees dat TCL TV’s  (nog) niet worden ondersteund door jullie AB(‘s).

Van de afstandsbediening gaan de batterijen snel leeg. Heb er al van alles aan gedaan. Nieuwe batterijen erin resetten van de afstandsbediening. 
wat kan ik nog meer doen?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Dennisbodewes, welkom op onze Community!

Wat is snel in dit geval? Welke batterijen gebruik je? Dit lijkt mij namelijk niet helemaal de bedoeling. 

Hey @Dennisbodewes, welkom op onze Community!

Wat is snel in dit geval? Welke batterijen gebruik je? Dit lijkt mij namelijk niet helemaal de bedoeling. 
 

binnen 2 weken zijn de batterijen al leeg. Ik gebruik Duracell batterijen.

 

Reputatie 7
Badge +9

Dat is inderdaad wel erg snel @Dennisbodewes. Waar dit door komt durf ik niet te zeggen. Het lijkt mij niet dat je de hele dag door op de knopjes aan het drukken bent haha!🤣

Ik heb je een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Zou je kunnen testen of het met deze afstandsbediening ook gebeurt? Alvast bedankt! 

Dat is inderdaad wel erg snel @Dennisbodewes. Waar dit door komt durf ik niet te zeggen. Het lijkt mij niet dat je de hele dag door op de knopjes aan het drukken bent haha!🤣

Ik heb je een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Zou je kunnen testen of het met deze afstandsbediening ook gebeurt? Alvast bedankt! 

Dat klopt inderdaad. We drukken niet de hele dag de knopjes in. We gaan het testen met de nieuwe afstandsbediening. Dank je wel.

Goedemorgen,

16 november is gereageerd op mijn bericht dat ik een nieuwe afstandsbediening zou ontvangen. Deze heb ik nog altijd niet ontvangen. Kunnen jullie eens kijken in het systeem wat mis is gegaan, en alsnog een nieuwe toesturen (naar het juiste adres? Ik ben begin dit jaar verhuisd)

Bedankt alvast

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @EllenMo, in ons hardware-systeem staat dat de afstandsbediening op 16 november aangemeld is en vervolgens door de brievenbus geleverd is. Daar is dan denk ik iets niet goed gegaan; wellicht heeft de bezorger het brievenbuspakketje per ongeluk elders door de bus gedaan. Sorry voor het ongemak! Ik stuur je een nieuwe ab toe! 

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: @EllenMo Er staat een ander (ik vermoed nieuw) adres bij jouw aansluiting, terwijl de ab naar een ander adres verstuurd wordt. Kun je bevestigen dat jouw huisnummer eindigt op 35 of op 06?

Reageer