Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3159 reacties

Reputatie 7
Hi huibstam!



Er is er een naar je onderweg! Binnen 5 werkdagen heb je 'm binnen. Veel kijkplezier weer 🙂
Mijn afstandsbediening is kapot, een aantal knoppen waaronder de on/off button werken helemaal niet meer. Nieuwe batterijen en een reset zoals beschreven helpen helaas ook niet. Zou er een nieuwe opgestuurd kunnen worden?
Reputatie 7
Hoi @jnssn69



Als er enkele knoppen niet functioneren, dan is de afstandsbediening nog wel te redden, denk ik. Dat is natuurlijk ook de snelste oplossing! Je geeft aan dat je de reset hebt uitgevoerd. bedoel je dan dat je de TV Box van de stroom hebt gehaald, of met die code (2051, zie eerste post) de afstandsbediening hebt gereset? Kun je beide nog een keer proberen?



Hi @DemyBon,



Kijk, als de bediening uit elkaar valt, dan is er geen redden meer aan. Kun je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht sturen?



Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over 31 zenders op je mobiel of tablet. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen! ;)
Goedemiddag,



Graag wil ik een nieuwe afstandbediening aanvragen. Die van mij is helemaal uit elkaar gevallen en werkt dus niet meer.



Gr
Sorry ik begon even verkeerd denk ik. Op mijn afstandbediening functioneren een aantal knoppen nauwelijks of niet.

Batterijen al gedaan. Reset uitgevoerd, helaas. Kan er een nieuwe geregeld worden?
Nieuwe afstandbediening
Reputatie 7
Helaas is mijn afstandsbediening kapot, van alles al geprobeerd ...

nwe batterijen erin, reset geprobeerd maar geen enkel lampje brandt meer.



Kunnen jullie een nwe opsturen !




Je hebt er alles aan gedaan, Arno! Nu is het aan mij. Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Deze is binnen 5 werkdagen bij jou!
Reputatie 7
Ik geloof dat mijn afstandsbediening pootjes heeft gekregen, ik kan hem nergens meer vinden! Ik kan nu dus niet zappen etc., niet echt ideaal. Zou ik een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen? Alvast bedankt!



Weglopende afstandsbedieningen, ik ken het, dat is altijd een tragisch verhaal 😞. Ervanuitgaande dat hij op avontuur is en niet meer terugkomt, heb ik voor jou zojuist een nieuwe afstandsbediening besteld. Deze komt binnen 5 werkdagen aangewandeld en zal dan jouw huis bereiken. Veel zapplezier!
Helaas is mijn afstandsbediening kapot, van alles al geprobeerd ...

nwe batterijen erin, reset geprobeerd maar geen enkel lampje brandt meer.



Kunnen jullie een nwe opsturen !
Ik geloof dat mijn afstandsbediening pootjes heeft gekregen, ik kan hem nergens meer vinden! Ik kan nu dus niet zappen etc., niet echt ideaal. Zou ik een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Hey AlmaHesseling, doet de afstandsbediening echt helemaal niets meer of werken bepaalde functies niet meer? Zie je nog wel een lampje branden wanneer je een knopje indrukt? Als dit het geval is dan kan je proberen om de afstandsbediening te resetten via de stappen in dit topic. Mocht de afstandsbediening echt helemaal niets meer doen laat het dan even weten, dan stuur ik graag een nieuwe naar je op!
Ik heb een kapotte afstandsbediening g
Onze afstandsbediening is kapot. Graag een nieuwe opsturen.
Reputatie 7
Mijn afstands bediening werkt niet meer, er zijn een paar knopjes lam, kan ik een nieuwe bestellen?



Hoi Joke! Ik heb zojuist in jouw eigen topic gereageerd. Zie je daar!
Mijn afstands bediening werkt niet meer, er zijn een paar knopjes lam, kan ik een nieuwe bestellen?
Hoi Samantha, welkom op het klantenforum.



Het kan zijn dat je nog last hebt van de storing die van de week gaande was, o.a. zappen gaat niet echt. (Zie dit topic voor info rondom de storing.)



Je zou even een powerflip kunnen doen: haal de stroom voor 10 seconden van de decoder af, dan reset de decoder zichzelf en is het hopelijk opgelost.



Laat je weten of dat de oplossing was? 🙂
Goedemorgen!



Onze afstandbedieningen doet erg vreemd. Ik kan er niet mee zappen maar wel volume mee regelen. Is er iets aan te doen of is tie gewoon kapot?

Groetjes samantha
Reputatie 7
Hoi Linda BT!



Ruzie met de afstandsbediening, dat klinkt ingewikkeld! Zo te horen speelt het probleem van de kapotte knoppen al een langere tijd. Daarom heb ik zojuist een nieuwe afstandsbediening voor jullie besteld. Binnen 5 werkdagen is 'ie binnen! Ook deze afstandsbediening wordt graag veelvuldig gebruikt, kunnen jullie hiervoor zorgen? 🙂
Hallo,



Wij hebben al een tijdje ruzie met onze afstandsbediening. Door veelvuldig gebruik (vooral door onze jongste zoon, die de afstandbediening nogal vaak lekker vond) is deze een beetje uitgeput en toe aan vervanging. Meerdere knopjes doen het niet meer goed en dat is best irritant...



Zouden jullie ons een nieuwe toe kunnen sturen?
Reputatie 7
Hoi robkuh84,



Het is natuurlijk veel fijner als je alles met één afstandsbediening kunt regelen. Als bovenstaande koppelactie (met 9, 9, 1) niet werkt, hebben we nog een tweede manier. Die is iets ingewikkelder, daarom hebben we dit in een e-mail uitgelegd. Deze e-mail zou nu in je mailbox moeten zitten.



Succes! Laat je ons nog even weten of het gelukt is?
Reputatie 7
@Saaara, @robkuh84 en @Sam2911

Sinds gisteren (27-02-2018) kampen we met een storing waarbij de TV Box niet goed reageert op de afstandsbediening, excuses voor het ongemak! Het onderzoek hiernaar loopt op volle toeren. De oplossing is in ieder geval een reset uitvoeren van de TV Box. In dit topic lees je hoe je dat doet.
Mijn ab doet niks meer, alles wat hier staat al geprobeerd. Kan iemand mij helpen?
@ T-Mobile



Inmiddels kan ik weer zappen (tv box gereset), maar nu krijg ik de afstandsbediening niet aan de tv gekoppeld (Volume en aan/uit knop tv werken niet)... IK heb exact gedaan wat er bij "=>> Koppelen TV en TV Box // Volume problemen " vermeld staat.
Beste T-mobile,



Ik heb exact hetzelfde als Saaara



Kon niet zappen, maar wel het volume regelen. Hierna de afstandbediening gereset, maar nu kan ik ook het volume niet meer regelen. Graag met spoed een oplossing hiervoor!!!
Hello ,



I have a new T-mobile subscription that came with a Akamai 510b STB, I want to enable HDMI CEC on the STB in order to use only one remote control and that is the TV remote control. is that possible ? thanks

Reageer