Info

Hoe geef ik de TV Box een fabrieksreset?

  • 7 February 2017
  • 29 reacties
  • 32941 Bekeken


Toon eerste reactie

29 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Peter9691, dankjewel voor de aanvulling! Yes, ik zag inderdaad de log terug van mijn collega. Ik zag alleen dat er nog bepaalde informatie ontbrak, dus ik heb het onderzoek vandaag gestart met alle informatie die de technische dienst nodig heeft. Zo kan de technische dienst er zo snel mogelijk mee aan de slag. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Peter9691, ik wil je graag laten weten dat de technische dienst een nieuwe TV Box jouw kant op heeft gestuurd om het probleem op te lossen. Ik zie dat de TV Box al bij jou binnen is. Ben je hiermee probleemvrij? Ik hoor het graag! 😊

Hi @Peter9691, ik wil je graag laten weten dat de technische dienst een nieuwe TV Box jouw kant op heeft gestuurd om het probleem op te lossen. Ik zie dat de TV Box al bij jou binnen is. Ben je hiermee probleemvrij? Ik hoor het graag! 😊

Hoi Lisa, De box is vandaag binnen en na een aantal keer alles opnieuw opstarten, kabels verwisselen en een fabrieksreset kan ik weer tv kijken. Bedankt voor je opmerkzaamheid.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Peter9691, wat super om te lezen! 😁 Dankjewel voor het aangeven en heel graag gedaan. Zojuist heb ik een vergoeding voor je in orde gemaakt voor de dagen dat je geen tv hebt kunnen kijken. Je kunt dit checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Veel kijk-plezier! 

Reageer