Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

  • 31 January 2024
  • 240 reacties
  • 7992 Bekeken


Toon eerste reactie

240 reacties

Beste,

 

Ik heb hetzelfde probleem zoals vele anderen hier voor mij ook hebben. Sinds zaterdag odido en kan niet meer verbinden met cod. Graag de push naar mijn modem, zodat ik ook weer fijn kan gamen.

Alvast bedankt!

Groet Jeroen

Hi @redwanhusein@JPH97@Daancodnewnoob@ErikPeters en @darryldonk, Ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal jullie internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem. 

 

Hey @Teymur123, krijg je nog steeds de foutmelding? Ik heb wat instellingen aangepast op het modem. Kan je het modem rebooten en kijken of dit geholpen heeft?

 

Hi @chiellie76, zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan zet ik je op de lijst. Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345

@Sven-Odido ik heb even gekeken in mijn Odido en daar staat bij tabje Internet mijn klantnummer. Groeten chiellie76

Kan je dan nu verder voor mij?

Kan iemand mij helpen? Ik heb ook dezelfde foutcode bij CoD op de PS5. Graag ontvang ik ook de betreffende update. Alvast bedankt!

 

Hoi @Sven-Odido@Teresa van Odido@Cheyenne van Odido, @Cal van Odido,

 

Wij hebben precies hetzelfde probleem op de ps5 en vooralsnog wil niks helpen. 

Is het mogelijk om de update ook naar ons te pushen?

Onze dank is zeer groot!

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ma.1306, welkom op onze Community!

Ik heb je op de lijst gezet zodat de nieuwe firmware spoedig geupgraded wordt. Zodra de nieuwe firmware op het modem staat kan je weer zorgeloos gamen. 

Hier exact zelf probleem! Alvast bedankt voor de hulp!

Ik heb het zelfde probleem! Graag hulp :)

Reputatie 6
Badge +2

@scd.42 Tuurlijk! Wil je jouw Klantnummer, wat er uit ziet als ABC12345, toevoegen aan je Community profiel? Ik zet je dan gelijk op de lijst! 

@TanjavanDam Ik heb je gelijk op de lijst gezet! Ik verwacht dat je de update later vandaag ontvangt. 

@FP55 Ik heb jou ook alvast op de lijst gezet, zodat de update alvast kan worden uitgestuurd. 

@Sven-Odido

Wil je mij ook helpen aub? 
ik kan ook niet meer spelen op de PS5 sinds de aansluiting gisteren..😅

Alvast dank!! 

Update is gepushed

Hi @Sven-Odido ; Hartelijk dank voor je snelle reactie!

Ik krijg nu een melding PUGET ALTUS. 

Is dit hetzelfde probleem? of moet ik nog wat anders doen?

Klopt het dat ik het ook kan oplossen door in te loggen op modem en dan de UPnP uit te zetten als dit niet lukt?

Sinds maandag zit ik bij Odido helaas krijg ik ook de foutmelding.

Graag ontvang ik z.s.m. de firmware update.

Reputatie 6
Badge +2

@juliettekl @Jonnsnw @Kjeldv  Ik heb jullie allemaal op de lijst gezet! Ik verwacht dat de update morgen in de loop van de dag wordt uitgestuurd. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Sven-Odido ; Hartelijk dank voor je snelle reactie!

Ik krijg nu een melding PUGET ALTUS. 

Is dit hetzelfde probleem? of moet ik nog wat anders doen?

Klopt het dat ik het ook kan oplossen door in te loggen op modem en dan de UPnP uit te zetten als dit niet lukt?

Kan je eens proberen het modem en PS5 beide te herstarten. 

Mocht dat niet werken dan kan je inderdaad proberen om de UPnP uit te zetten. 

Ik heb hetzelfde probleem met cod zou ik hierbij ook geholpen kunnen worden ?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @melissaparis69, fijn dat je aan de bel trekt, ik zie je graag genieten van je Playstation! Ik heb meteen je modem erbij gepakt en ik zie dat je al op de nieuwste firmware zit. Zou je anders je modem kort van het stroom af kunnen halen? Wellicht dat de verbinding met je Playstation zo beter ververst. Heb je jouw Playstation ook direct bekabeld aangesloten op het modem, of via een omweg?

Geef het gerust aan als je nog ergens tegenaan loopt, ik zie je graag genieten! 

Reputatie 6
Badge +2

@Barry2211 @FrankBaksteen @Emmamirjam Ik heb jullie allemaal gelijk op de lijst gezet! Ik verwacht dat de update later vandaag wordt uitgestuurd. 

Reageer