Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

  • 31 January 2024
  • 240 reacties
  • 7908 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Sinds de aanschaf van Odido(glasvezel/nieuwe router) kan ik niet meer verbinden met de servers van Activision/COD. 
Ik blijf dezelfde foutcode krijgen namelijk;HUENEME-NEGEV. 
Samen met de medewerker van Odido de internetinstellingen doorlopen en aangepast. 
Zowel op afstand als hier op mijn PlayStation. 
Game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 
Vervolgens contact gehad met Activision en deze kwamen met een handleiding betreft Port-forwarding. Ook dit helemaal doorlopen, zonder resultaat. Zojuist bij een bekende de game opnieuw geïnstalleerd en opgestart, dit gaat zonder moeite. Hij heeft overigens Ziggo. 
De game start soms ook op, op mijn mobiele hotspot maar zodra ik over ga op kabel of Wifi knalt hij er meteen uit. 
Iemand ideeën of suggesties?

 

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 31 January 2024, 17:42

Bekijk origineel

240 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @melissaparis69, fijn dat je aan de bel trekt, ik zie je graag genieten van je Playstation! Ik heb meteen je modem erbij gepakt en ik zie dat je al op de nieuwste firmware zit. Zou je anders je modem kort van het stroom af kunnen halen? Wellicht dat de verbinding met je Playstation zo beter ververst. Heb je jouw Playstation ook direct bekabeld aangesloten op het modem, of via een omweg?

Geef het gerust aan als je nog ergens tegenaan loopt, ik zie je graag genieten! 

Goedemorgen,

 

Zojuist al gereageerd maar ik zie mijn bericht niet terug dus hierbij nogmaals.. Is het mogelijk dat de update ook naar mij wordt opgestuurd ? Bij ons namelijk het zelfde probleem.. 

 

Mvg,

Melissa van Dam 

Sinds de aanschaf van Odido(glasvezel/nieuwe router) kan ik niet meer verbinden met de servers van Activision/COD. 
Ik blijf dezelfde foutcode krijgen namelijk;HUENEME-NEGEV. 
Samen met de medewerker van Odido de internetinstellingen doorlopen en aangepast. 
Zowel op afstand als hier op mijn PlayStation. 
Game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 
Vervolgens contact gehad met Activision en deze kwamen met een handleiding betreft Port-forwarding. Ook dit helemaal doorlopen, zonder resultaat. Zojuist bij een bekende de game opnieuw geïnstalleerd en opgestart, dit gaat zonder moeite. Hij heeft overigens Ziggo. 
De game start soms ook op, op mijn mobiele hotspot maar zodra ik over ga op kabel of Wifi knalt hij er meteen uit. 
Iemand ideeën of suggesties?

 


 

 

Goedemorgen,

 

Bij ons ook het zelfde probleem. Is er een mogelijkheid dat de update ook naar mij wordt gestuurd?

Mvg,

Melissa van Dam

Goede avond,

 

ik zou graag aan de lijst willen toegevoegd mbt de update voor t modem. Dankje, en een fijn weekend

 

Aaah ik lees net de berichten mbt de update! Thnx

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Mrkoffie ,

Afgelopen maandag waren de laatste routers geupdate. Als je inlogt op de router zie je de B10 versie zien.

Goedendag, 

ik heb ditzelfde probleem en foutcode met COD. Kunnen jullie mijn modem ook voorzien van update. Bij voorbaat dank

Reputatie 7
Badge +9

Hey allemaal, sinds vannacht wordt de B10 firmware naar alle T-56 modems gepushed. Dit gebeurt ’s nachts en we doen er ongeveer 30.000 per keer. Het gaat ongeveer zes tot zeven nachten duren tot dat alle T-56 modems geüpgraded zijn. We zullen geen modems meer handmatig upgraden.

 

Bedankt, zie het wel verschijnen👍🏼

Reputatie 7
Badge +14

Nee, er komt geen melding. Alleen zal de router een restart maken na de upgrade. Als je daarna inlogt zie je bij versie de B10 staan.

 

 

Hi @JW_Hoekstra, welkom op onze Community!

Sinds vannacht wordt de B10 firmware naar alle T-56 modems gepushed. Dit gebeurt ’s nachts en we doen er ongeveer 30.000 per keer. Het gaat ongeveer zes tot zeven nachten duren tot dat alle T-56 modems geüpgraded zijn. We zullen geen modems meer handmatig upgraden.

Oke, krijg je wel een melding als de modem is geüpgraded?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JW_Hoekstra, welkom op onze Community!

Sinds vannacht wordt de B10 firmware naar alle T-56 modems gepushed. Dit gebeurt ’s nachts en we doen er ongeveer 30.000 per keer. Het gaat ongeveer zes tot zeven nachten duren tot dat alle T-56 modems geüpgraded zijn. We zullen geen modems meer handmatig upgraden.

Hi @Sven-Odido 

Is het mogelijk dat ik die update ook krijg?

Reputatie 6
Badge +2

@Patricia8043 Heel graag gedaan! 😀

Reputatie 1

@Patricia8043 Tuurlijk, ik help je graag verder! 😊

Je kunt het modem een Factory reset geven, hierdoor wordt deze teruggezet naar fabrieksinstellingen. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Factory Reset modem (Fabrieksreset) | Odido community. Vervolgens kun je weer gebruikmaken van de inloggegevens achter op het modem. 

Wil je toch liever je eigen wachtwoord? Volg dan deze stappen om het opnieuw aan te passen: Je wifiwachtwoord veranderen doe je zo. | Odido Blog

Ik heb je ook gelijk op de lijst gezet voor de update! Je zult deze morgen in de loop van de dag ontvangen. 

Dank je wel!

Reputatie 6
Badge +2

@Patricia8043 Tuurlijk, ik help je graag verder! 😊

Je kunt het modem een Factory reset geven, hierdoor wordt deze teruggezet naar fabrieksinstellingen. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Factory Reset modem (Fabrieksreset) | Odido community. Vervolgens kun je weer gebruikmaken van de inloggegevens achter op het modem. 

Wil je toch liever je eigen wachtwoord? Volg dan deze stappen om het opnieuw aan te passen: Je wifiwachtwoord veranderen doe je zo. | Odido Blog

Ik heb je ook gelijk op de lijst gezet voor de update! Je zult deze morgen in de loop van de dag ontvangen. 

Reputatie 1

Hier ook hetzelfde probleem. Maar ook een probleem extra, ik kan niet meer in mijn modem. Vast een paar weken geleden zeg het wachtwoord veranderd ofzo. Kunnen jullie me dus helpen aan de update en me vertellen hoe ik mijn inlog kan veranderen van de modem😁?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Super bedankt @chiellie76, ik heb je meteen op de lijst gezet! 

Hi @chiellie76, zou je dat klantnummer in je Community profiel willen zetten? Dan kan ik je abonnement ophalen. Alvast bedankt!

 

Hoi @nijhof90,  ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.

Goedemiddag @Tommie van Odido ik heb mijn klantnummer Internet + TV in mijn community profiel gezet.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @chiellie76, zou je dat klantnummer in je Community profiel willen zetten? Dan kan ik je abonnement ophalen. Alvast bedankt!

 

Hoi @nijhof90,  ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.

Ik heb hetzelfde probleem @Sven-Odido zou je deze update ook naar mijn modem kunnen pushen? 
bvd. Tom

Hi @redwanhusein@JPH97@Daancodnewnoob@ErikPeters en @darryldonk, Ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal jullie internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem. 

 

Hey @Teymur123, krijg je nog steeds de foutmelding? Ik heb wat instellingen aangepast op het modem. Kan je het modem rebooten en kijken of dit geholpen heeft?

 

Hi @chiellie76, zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan zet ik je op de lijst. Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345

@Sven-Odido ik heb even gekeken in mijn Odido en daar staat bij tabje Internet mijn klantnummer. Groeten chiellie76

Kan je dan nu verder voor mij?

Reputatie 6
Badge +2

@bauke80 Tuurlijk, ik heb je gelijk op de lijst gezet! Ik verwacht dat de update later vandaag wordt uitgestuurd. Alvast veel game plezier voor je zoons wanneer het weer werkt! 😀

Goedenmiddag,

Mijn zoons kunnen call of duty niet meer spelen.

We hebben sinds kort Odido glasvezel.

Krijgen heel de tijd een foutmelding "hueneme negev"

Zouden jullie mij kunnen helpen.

Klantnummer is Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet

Bauke van der zwaag

Reputatie 6
Badge +2

@Barry2211 @FrankBaksteen @Emmamirjam Ik heb jullie allemaal gelijk op de lijst gezet! Ik verwacht dat de update later vandaag wordt uitgestuurd. 

Reageer