Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

  • 31 January 2024
  • 240 reacties
  • 7905 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Sinds de aanschaf van Odido(glasvezel/nieuwe router) kan ik niet meer verbinden met de servers van Activision/COD. 
Ik blijf dezelfde foutcode krijgen namelijk;HUENEME-NEGEV. 
Samen met de medewerker van Odido de internetinstellingen doorlopen en aangepast. 
Zowel op afstand als hier op mijn PlayStation. 
Game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 
Vervolgens contact gehad met Activision en deze kwamen met een handleiding betreft Port-forwarding. Ook dit helemaal doorlopen, zonder resultaat. Zojuist bij een bekende de game opnieuw geïnstalleerd en opgestart, dit gaat zonder moeite. Hij heeft overigens Ziggo. 
De game start soms ook op, op mijn mobiele hotspot maar zodra ik over ga op kabel of Wifi knalt hij er meteen uit. 
Iemand ideeën of suggesties?

 

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 31 January 2024, 17:42

Bekijk origineel

240 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @danny_verbiest @Huseyintas1992, @LoukaJerome, @Rafieq, @Td20, @royrutjens, @leon20vt & @Maartenannemari, ik heb jullie op de lijst gezet! De firmware zal spoedig geupgraded worden. 

@Teresa van Odido Much appreciated!! 
 

Ik kom er zelf namelijk niet uit, en m’n data bundle vindt het ook niet heel leuk ;). 
 

Fijne dag! 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Zii999

Ik heb zojuist een update gepushed naar je modem kan, je eens kijken of het nu wel werkt :) 

Dag Sven, topper! 
Had de hoop al opgegeven, maar hij doet het. 
Thanks!!

@Cheyenne van Odido @Sven-Odido 

 

Bedankt! Het is zeker gelukt… 💪🏻

 

@Marcel8801 Yes, helemaal goed, ik heb je gelijk toegevoegd! 😀 

Ik verwacht dat je de update aan het einde van de middag zult ontvangen. 

Heel erg bedankt😁

Reputatie 7
Badge +14

Nee, er komt geen melding. Alleen zal de router een restart maken na de upgrade. Als je daarna inlogt zie je bij versie de B10 staan.

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Charon1986, @ronniesharon, @bjornAA & @LukeVijverberg, ik heb jullie toegevoegd aan de lijst. Het modem zal spoedig geupgraded worden! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Fliebs & @Jeffrey-dg, welkom op onze Community!

Ik heb jullie toegevoegd aan de lijst. Het modem zal spoedig geupgraded worden.   

Reputatie 1

@Patricia8043 Tuurlijk, ik help je graag verder! 😊

Je kunt het modem een Factory reset geven, hierdoor wordt deze teruggezet naar fabrieksinstellingen. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Factory Reset modem (Fabrieksreset) | Odido community. Vervolgens kun je weer gebruikmaken van de inloggegevens achter op het modem. 

Wil je toch liever je eigen wachtwoord? Volg dan deze stappen om het opnieuw aan te passen: Je wifiwachtwoord veranderen doe je zo. | Odido Blog

Ik heb je ook gelijk op de lijst gezet voor de update! Je zult deze morgen in de loop van de dag ontvangen. 

Dank je wel!

@Teresa van Odido 

Wat is dit topic een uitkomst! 
 

Wil je de update ook naar onze router sturen? 
 

Groetjes Tom

Hi @Cal van Odido, dat zou mooi zijn! Hoe weet ik of de update is uitgevoerd?

Reputatie 7
Badge +4

@nsedap update is gepushed naar je! 

Hey Sven-Odido,

Heb het juiste klantnummer geplaatst. 

Nogmaals bedankt. 

Reputatie 4
Badge

@Sven-Odido  hallo wij hebben het zelfde probleem bij cod huemne negev. Zeer frustrerend, zojuist met de klante service gebeld maar die vertelde dat ze geen update konden pushen.

Zie deze post:

Router even 30 seconden van de stroom afhalen en hij zou de update automatisch moeten ontvangen.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @geasmith, @MarvinS030 & @Stef Elting, ik zie jullie graag weer genieten van jullie Playstation! Daarom maak ik snel (digitaal) het papierwerk op orde en morgen of overmorgen ontvangen jullie de update. Om ervoor te zorgen dat de nieuwe firmware goed doorkomt zullen wij het modem kort herstarten.

Dit komt helemaal goed, ik ga hier voor jullie achteraan! 😃

Hey @Jochen007, die firmware's staan los van elkaar. Mesh zou gewoon moeten werken. Ik raad je aan om de wifipunten opnieuw te installeren en wellicht een factory reset te geven. Dit helpt vaak!

Hi Tommie, krijg na (verschillende) factory resets van zowel het modem als de AP’s geen meshnetwerk meer opgebouwd. De twee WX5600’s komen (en gedragen) zich als client in het netwerk en maken geen connectie meer met mijn devices. Zie ook MPro app. Voor de firmware update naar b10 werkte dit wel. 

 

Ik ervaar exact hetzelfde probleem. Modem is veel stabieler na de update maar mesh netwerk lijkt die niet meer goed op te willen bouwen. Even als @Jochen007 al verscheidene factory resets gedaan aan mn wifi punt.

 

@Tommie van Odido enig idee?

Toppie @mathijsH1997, je staat op de lijst! 😊

top! bedankt!

Reputatie 7
Badge +5

Hi all! Ik heb @Nflblll, @morenofa90, @Robdehaan, @beronne1990, @38aytac38, @Robbert20W1 en @Mauie123 op de lijst geplaatst om de update te ontvangen. Dit maken we snel in orde. @dirkheerink Jij bent al eerder op deze lijst geplaatst en hebt de update al ontvangen!

@luuktimmermans Goede vraag! Je zult dit merken doordat de verbinding kort verdwijnt. 

Hi Teresa, zou je de update ook voor mij kunnen doen? 

Reputatie 6
Badge +2

@Danny_H Je staat op de lijst! 

@Joris354684 Je staat op de lijst! Ook voor jou geldt dat je de update na het weekend ontvangt. 

Thank you! Heb je verder nog wat nodig qua info adres of is dat allemaal al duidelijk?

Reputatie 6
Badge +2

@Inprosu Ik heb je er op gezet! 😀

@Marcel8801 Dank je wel voor je snelle reactie! Ik ben direct gaan kijken, maar ik zie nog geen juist Klantnummer staan. Deze ziet er echt uit als, ABC12345. Je kunt dit vinden op je contract of facturen. Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Dan zet ik je gelijk op de lijst. 

Als het goed is heb ik nu het goede klantnummer toegevoegd alvast bedankt 

 

Reputatie 6
Badge +2

@Marcel8801 Yes, helemaal goed, ik heb je gelijk toegevoegd! 😀 

Ik verwacht dat je de update aan het einde van de middag zult ontvangen. 

Reageer