Beantwoord

Netwerkverbinding mislukt bij eigen modem

  • 25 September 2022
  • 31 reacties
  • 1343 Bekeken


Toon eerste reactie

31 reacties

Dag Jaap en Boris, hier hetzelfde probleem. Ik gebruik wel een Zyxel modem. Vanavond heb ik al 2 keer een harde reset moeten uitvoeren. Afgelopen week ook meerdere keren deze melding gehad. Modem heb ik ook al een keer een rest gegeven, maar dat lijkt niet te werken.

Hoi @Rjruyters, heel goed dat je jezelf hier meldt, hier wil ik graag voor je achteraan! Daarom ga ik je toevoegen aan het lopende onderzoek en ik hoop dat wij je heel snel het ‘brand meester’ sein kunnen geven. 

Wat betreft de meerprijs voor het Cloud Opnemen: geen zorgen, op dit moment betaal je al € 5,- per maand voor de TV Box met harddiskrecorder. Als je besluit om dit te laten vervangen door Cloud Opnemen, zal je niet meer hoeven te betalen voor de harddiskrecorder en wordt dit bedrag in feite vervangen door Cloud Opnemen. Een mooie toevoeging is dat je nu zoveel tegelijkertijd kan opnemen als je wil én dit op al je apparaten terug kan kijken.

Wij gaan hard door timmeren aan een oplossing voor de foutmelding en voor nu wens ik je nog veel plezier toe met Cloud Opnemen

 

Hoe ga ik dan cloud opnemen als ik nu nog een harddisk recorder heb?

 

Reputatie 7

Hi @Wijnrooy, ik ben super blij om te lezen dat het opgelost lijkt! Mocht het zich toch weer voordoen, dan hoor ik het graag van je en gaan we samen op zoek naar een andere oplossing. 

Gisteren tijdens de uitzending van VI bleef het beeld ineens stilstaan. Dit was om 22:13 uur. De box reageerde nergens meer en heb ik uiteindelijk een restart gegeven. Het andere probleem heeft zich nog niet voorgedaan.

Hoi @Boris , wat bedoel je precies als zodanig inschieten? 

Reputatie 7

Hi @TDEV, hartstikke goed dat je dit meldt! Kun je aangeven of je deze melding enkel bij Videoland ervaart of ook wanneer je bijvoorbeeld live tv-kijkt via onze Smart TV App of via de TV Box? Ik heb meteen jouw verbinding gecheckt en hierin zie ik de gegevens van het modem niet terug. Kun je aangeven of je het modem van T-Mobile hebt aangesloten of gebruik je een eigen router? Ik hoor het graag, want ik wil deze melding voor jou laten verdwijnen. 

Reageer