Wiim Pro Plus krijgt geen IP van Zyxel T-56

  • 30 November 2023
  • 553 reacties
  • 16269 Bekeken


Toon eerste reactie

553 reacties

Reputatie 1

Hey @joostandre, er kan in twee uur heel veel gebeuren! Zo ook deze test op een X aantal klanten met dit issue. Proactieve communicatie is in dit geval erg lastig. Ook omdat de Community een standaard verwerkingstijd heeft van 24 tot 48 uur. 

Met proactieve communicatie bedoel ik het op de hoogte stellen van alle Odido gebruikers door bijvoorbeeld het bijhouden van een storingspagina. Ieder die een probleem heeft met het aansluiten van een wireless apparaat (in het geval van de storing waar we nu over praten) kan daar zien wat de status is. Het is toch niet zo dat iemand vanmiddag om 13:15 bedacht: “ok, laten we nu eens op een paar van die probleemgevallen de testfirmware uitrollen". Zo'n fase kan je prima laten weten aan de gebruikers die zich al met de problemen hebben gemeld, tonen op de verstoringspagina en implementeren in een beetje slimme chatbot. Dat ontlast ook jullie chat en telefonische adviseurs. Geduld is veel makkelijker op te brengen als je weet wat de status is. Reken maar dat ook de producenten Sony, JBL, Wiim, etc. klanten aan de lijn hebben gehad omdat gedacht werd dat hun apparaat stuk was. Ken je die aftel lampjes bij sommige verkeerslichten voor fietsers? 

Helaas bij mij nog geen update. Aldus kan ik al 2 maanden mijn HK speakers niet gebruiken. . Dus eens met joostandre dat alle Odido gebruikers over de voortgang op de hoogte gehouden moeten worden. Krijg ik nu korting omdat ik niet volledig van de gekochte service kan genieten sinds de overgang van Ziggo naar Odido?

Hier helaas ook nog geen update op de modem gekregen. Inmiddels ook al maanden zonder werkende JBL speakers thuis. Zoals Joostandre hierboven al aangeeft,  heb ik juist eerst JBL benaderd over niet werkende speakers. Denkende dat het probleem aan hun kant zit. Uiteindelijk via verschillende fora, bij dit forum terecht gekomen. En wat blijkt; het probleem ligt bij Odido...

Hier heb ik de update ontvangen! Mijn Harman Kardon Citation 200 speaker werkt weer zoals vanouds :-)

Hey all, zoals jullie hier kunnen lezen hebben een aantal klanten de nieuwe firmware gekregen. We zijn op dit moment aan het testen of de update goed aanslaat en het met de nieuwe firmware volledig verholpen is. Zodra we dit kunnen confirmeren zullen we de update naar alle klanten gaan pushen. Bedankt voor jullie geduld, dat stellen we zeer op prijs!

 

Jammer dat maar een selectief aantal klanten de test update krijgen terwijl zoveel mensen hier vragen om een update. Helaas werkt mijn apparatuur nog steeds niet. Het enige waar jullie wel snel mee lijken zijn is het sturen van de factuur. 

Betalen voor een dienst die niet werkt.. Het vertrouwen en geduld in Odido is wel zoek aan het raken.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Dennis den Boer, welkom op onze Community!

Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik je op de lijst zetten. TV-klantnummer is ook prima, deze is te vinden in Mijn Odido. 

Reputatie 1

@Tommie van Odido zou ik dan wellicht ook de update kunnen krijgen?

Hey @Dennis den Boer, welkom op onze Community!

Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik je op de lijst zetten. TV-klantnummer is ook prima, deze is te vinden in Mijn Odido. 

 

Dit zou ik ook wel kunnen waarderen als ik de test update krijg voor de modem. Zou je mij ook toe kunnen voegen aan de lijst?

Reputatie 1

Net de update gehad. mijn HK speakers werken weer prima. Opm: gaarne in het vervolg update in de nacht. Nu werd mijn verbinding verbroken tijdens een teamsmeeting. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ReinN, ik heb je toegevoegd aan de lijst!

@rogier12 de update is gepushed! 

Ik sluit me aan bij de suggesties over betere, pro-actieve communicatie. 

Maargoed, fijn dat er nu een iig een oplossing is. Mijn wiim werkt nog niet, dus ik ga er gemakshalve vanuit dat mijn zyxel de fw update nog niet heeft gehad. Willen jullie mij ook meenemen? Dank!

Reputatie 1

De update is bij mij door en de wiim werkt weer.

@Tommie van Odido Goedemiddag, ook ik zit al sinds begin december met dit probleem en volg sindsdien dit topic. Fijn dat het is opgelost! Ik heb mijn klantnummer toegevoegd aan mijn profiel. Zou je de update aub naar mij willen pushen? Dank!!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @GB84 & @Rayleinarts, ik heb jullie ook meegenomen in de lijst! 

@Tommie van Odido thanks! Wil je ons even laten weten als die is uitgevoerd? Dan kan ik het even testen, dankjewel!

Reputatie 7
Badge +9

Ik gok dat het na het weekend opgepakt wordt @Rayleinarts

Hey @Dennis den Boer, welkom op onze Community!

Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik je op de lijst zetten. TV-klantnummer is ook prima, deze is te vinden in Mijn Odido. 

Dank, ik heb het klantnummer toegevoegd. 

@Tommie van Odido 

Goedemiddag Tommie,

Hier hetzelfde probleem met de Google Nest Deurbel. Zou ik ook de update mogen ontvangen om te zien of het daar ook bij werkt?

Bedankt alvast!

Groet,

Marieke

Goedemiddag allemaal,

Het is wel balen als je na enkele weken “ploeteren” er achter moet komen dat het niet adequaat werken van apparatuur veroorzaakt wordt door een update van de router.

had wel verwacht dat ODIDO dit algemeen gecommuniceerd had, dat had veel ergernis gescheeld.

Net als andere klagers zou een tegemoetkoming in dit geval m.i. op zijn plaats zijn.

Via een service die ik via Youless ontvang, ben ik er achter gekomen. Heb hen vandaag gevraagd of zij weten of probleem al is opgelost. Via hen dus deze link ontvangen.

Naast dat ik een financiële tegemoetkoming verwacht, hoop ik wel asap geïnformeerd te worden dat issue opgelost is (en dat ik eindelijk apparaten weer gewoon kan laten werken).

@Tommie van Odido 

Voeg mij ook maar toe aan die lijst!

 

Joejoe!

Reputatie 2

Ah, ook hier functioneert alles weer als vanouds. Fijn!

@mensen van Odido, dank voor de update. Ik vertrouw erop dat, ondanks de complexiteit van het probleem, lering wordt getrokken uit de ervaringen die tot dusver zijn opgedaan. Vooral als het gaat om het communicatieve spoor naar klanten. Mocht zich weer iets voordoen, weet ik dit forum in ieder geval te vinden 🙂

@Tommie van Odido

Ik zou het fijn vinden om ook te worden opgenomen in die lijst. Onze JBL link speakers werken al weer 2 maanden niet.
Alvast bedankt 🤗

@Tommie van Odido 

Voeg mij maar toe voor de nieuwe update. Zou fijn zijn als mijn huis weer slim kan zijn. Klantnummer heb ik al toegevoegd aan mijn profiel

Hi @Tommie van Odido ,

Ook ik heb problemen met het verbinden van mijn lampen en LG Soundbar en ontvang graag de update. Klantnummer zit verbonden aan mijn profiel.

@Tommie van Odido ik zou graag ook de firmware update ontvangen. Ik zit al geruime tijd zonder boxjes en zou dit graag opgelost zien hebben. Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +9

Hey allemaal, ik heb iedereen, die aan de bel getrokken heeft, toegevoegd aan de lijst. Jullie zullen in de loop van tijd worden geupdate.

Reageer