Apple TV - T-mobile TV app crash na update naar tvOS 16.5



Toon eerste reactie

248 reacties

Reputatie 2

Hi all!

Ik heb goed nieuws voor jullie, wij ontvangen vrijdag een nieuwe versie. Wij gaan deze versie eerst voor jullie testen voordat we deze kunnen uitsturen. Hopelijk zal dit het euvel oplossen! Snel meer hierover.

En, hoe zijn de tests gegaan?

Reputatie 2

@mark036 @mauriceg75 @mjepson Zien jullie net als @wmuys nog het oude versie nummer staan onder instellingen in de app of is dit wel up to date met de nieuwe versie? Ik verneem het graag! 

Hi Teresa,

Als ik in de App store kijk staat daar versie 1.5.8. Dat is volgens de app store ook de laatst beschikbare versie, dus in zoverre is mijn app ‘up-to-date’.

Als ik in de instellingen van de app kijk, dan zie daar hetzelfde staan als @mauriceg75, namelijk v. 1.5.7 op een AppleTV14,1.

Ik heb al 7 maanden last van "Afspelen mislukt. Probeer opnieuw”. 7 maanden!!! Wanneer gaan jullie dit een keer fixen, Odidio?

Reputatie 2

@EraZor95 @mauriceg75 momenteel zijn we hier nog mee bezig. Ik heb zelf na afgelopen dinsdag nog geen nieuwe update gehad hierover, maar ik heb direct weer navraag gedaan bij ons tv team. Hopelijk snel meer!

Laten we hopen dat ze jou intern ook niet aan het lijntje houden.

 

Ondertussen steeds meer issues met de app, niet laden van kanalen, en gister moest ik de app compleet verwijderen en installeren om het werkend te krijgen; opstarten - crash, opstarten - crash etc etc

Reputatie 6
Badge +2

@mauriceg75 @mjepson Dank jullie wel voor de snelle terugkoppeling, ik geef alle informatie gelijk door! 

Reputatie 1

Een nieuwe dag, een nieuwe foutcode…. Deze heb ik t afgelopen uur een keer of 4 gezien. De rest was alleen “er is iets misgegaan”. 
 

“deze week nog” is inmiddels 14 dagen geleden
 

iemand ervaringen met NLZiet?

 

 

Reputatie 4

Hallo @Demi van Odido

Het is weer dinsdag. Is er nog een update van het ‘TV-team’? Een TestFlight versie misschien? 

Reputatie 1

Zojuist de app bijgewerkt en kan bevestigen dat de ‘crash’ door rechts te klikken opgelost is en weer een zenderlijst toont.

Dat is idd bij mij ook gefixt. Fijn. Helaas wel nog geregeld het “wieltje” dat oneindig blijft draaien. 
 

oh en dit ook al 2x gezien, maar ik zit ook pas een half uurtje te kijken 🙄

 

 

Reputatie 1

Ook het pauzeren en verder kijken lijkt opeens een probleem. Pauzeren kan, maar bij hervatten ben je weer bij live. Begin die Apple Tv-app en het totale gebrek aan ondersteuning, doorontwikkeling én begrip wel flink zat te worden. Enige antwoord dat lijkt te komen is ‘verwijder en installeer de app eens opnieuw’. 😤

Reputatie 7
Badge +8

Hi @wmuys , ik heb nog niet een update wanneer de Testflight versie beschikbaar is. Wel kreeg ik vandaag te horen dat de nieuwe versie vanuit de leverancier niet succesvol is. Ondanks dat wij alles konden reproduceren ook alle bugs, is het blijkbaar bij de leverancier niet gelukt om de bugfix eruit te halen. Het kan nog wel even duren voor het is opgelost. Wel is het nu opnieuw geëscaleerd naar de leverancier om het op te lossen, zodat de nieuwe versie succesvol is en we dit kunnen uitzetten in Testflight. 

Reputatie 1

? Nu was ineens alles wèl reproduceerbaar? Dat is verrassend? Minder verrassend is dat t nog niet opgelost is…

Reputatie 4

Van mijn kant een ander geluid: het werkt zowaar weer! Volgens de App Store is de app geüpdatet naar versie 1.5.8, al staat in de app bij Account > Instellingen > Over nog 1.5.7. Maar alle menu's die eerder crashten, werken nu weer. Ik heb tvOS 17.3 op een Apple TV 4 (HD). Neemt niet weg dat de gang van zaken rondom de app nog wel voor verbetering vatbaar is en dat ik hoop dat het snel voor iedereen is opgelost.

Dit is wel heel bijzonder. Ik heb bij mij net nog gekeken en het probleem speelt bij mij nog steeds. Een druk naar rechts en de app crasht meteen.

Hiet hetzelfde. Ik heb zelfs (hoewel ik weet dat het niets er toe doet) de app verwijderd, opnieuw geïnstalleerd en de Apple TV een harde reboot gegeven. Een klik rechts om de zenderlijst op te roepen en de app crasht.

Reputatie 2

Ik krijg ook sterk het idee dat ze juist hier geen energie is stoppen zodat je uiteindelijk zo’n nieuwe tv-box bij je abonnement neemt. Dat moet tenslotte terug verdiend worden 😏

Een van de redenen om voor Odido te kiezen is dat ik juist GEEN tv-box meer wil, maar zelf wil bepalen dat een Apple TV beter past in mijn Apple eco-systeem.

Lees al een tijdje mee, meest bewonderenswaardige vind ik nog dat als je 2 minuten (of nog korter) door die app heen klikt je alle issues tegen komt die hier al eerder in dit topic vermeld staan, en ik elke keer het idee heb dat er iets gemeld wordt wat totaal onverwachts is en maar doorgegeven wordt intern.

Reputatie 2

Zojuist de app bijgewerkt en kan bevestigen dat de ‘crash’ door rechts te klikken opgelost is en weer een zenderlijst toont.

Dat is idd bij mij ook gefixt. Fijn. Helaas wel nog geregeld het “wieltje” dat oneindig blijft draaien. 
 

oh en dit ook al 2x gezien, maar ik zit ook pas een half uurtje te kijken 🙄

 

 

Klopt die had ik ook al weer een aantal keer in 10 minuten testen. 

Reputatie 2

Weet niet of mijn vraag hier op zijn plek is, maar omdat het denk ik een bug is wel, maar als je gaat naar de tv-gids zie je rechtsbovenaan een blokje voor de opties: Hoe kom je daar? Alles geprobeerd maar ik kom niet bij de opties van de tv-gids.

 

 

Reputatie 1

Hey @wmuys, welke versie van de app heb je op dit moment? Dit zou namelijk opgelost moeten zijn met de update naar 1.5.3. Als het nog niet opgelost is ontvang ik graag de feedback! 

Voor tvOS 16 bracht de laatste versie van de tvapp een oplossing voor het probleem. Nu met tvos17 welke vandaag word released, is er weer een probleem met het scrollen door de zenderlijst, en het terugkijken van opnames. De app crashed dan. 

@odiddo

Is bovenstaande filmpje duidelijk, of moet ik nog iets toelichten?

 

Hier ook dezelfde problemen met onderstaande gegevens.

Model: A2843 (128GB)

TvOS: 17.3

Odido App volgens appstore: 1.5.8

Odido App volgens app: 1.5.7

Afstandsbediening: Siri Remote

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey all, we doen er alles aan om dit zo spoedig mogelijk te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak!

Bij mij werkt de zenderlijst ook nog niet. 
versie app: 1.5.8 (versie 1.5.7 volgens de instellingen)

ios versie: 17.3

appleTV14.1

Knop ‘verder kijken’ werkt nu wel.

 

Reputatie 7
Badge +9

@melze heel erg bedankt voor de moeite. Ik heb het doorgezet naar onze techneuten. To be continued!

 

Ik heb ook hetzelfde probleem op Apple tv 4K A2169.

Reputatie 1

Ah, tussen t oerwoud van foutmeldingen wordt ik net hierop getrakteerd. Die had ik nog niet gezien…

Ik hoefde er niet eens een knop voor aan te raken. De app opstarten was genoeg….

 

En deze er achteraan (en ja hoor; ik heb gewoon (bekabeld) internet… 

 

 

Reageer