Beantwoord

Beeld gaat af en toe stil staan.

  • 1 February 2021
  • 42 reacties
  • 1974 Bekeken


Toon eerste reactie

42 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Is het gelukt om de boel te herstarten en zo ja heeft het bijgedragen aan een beter beeld? @ejteip 

Reputatie 1

Dat weet ik nog niet. Het is namelijk zo dat het niet elke dag voor komt. Ik heb deze procedure al eerder doorgelopen. Zonder succes. De monteur heeft het ook gedaan, maar een paar dagen was het weer raak. De monteur had gezegd als het nog niet over was ik een andere tvbox zou krijgen. 

Reputatie 1

Nu begint het verhaal weer van voren af aan. Ik heb die nieuwe tvbox gekregen omdat ik bij de vorige korte onderbrekingen had. Dit zou een foutloze box wezen. Maar het lijkt erop dat er niets is veranderd. Al die dingen heb ik al eerder gehoord en gedaan. 

Reputatie 1

Nieuwe tv box aangesloten. Klant nummer of pincode werken niet.

Registratie mislukt of niet toegestaan.

XXXX

XXXX

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

Reputatie 1

Ok bedankt. Het meeste heb ik al geprobeerd. Ga het nog een keer proberen.  Even nog iets anders dit mailadres gebruik ik niet meer . Het word in april afgesloten door Ziggo. Het mailadres wat ik nu gebruik is: [Verwijderd door Moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]

Reputatie 1

Nieuwe tv box aangesloten. Klant nummer of pincode werken niet

Registratie mislukt of niet toegestaan 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @ejteip, handig dat je ons van deze feedback kan voorzien! Ik heb onze technische dienst op de hoogte gesteld en ik vermoed dat wij snel een monteur jouw kant op sturen. Wij houden in ieder geval contact met je!

Reputatie 1

Ok dank je. Ik hoop alleen dan als die monteur komt dat de tv ook op fout gaat. Zoals ik eerder zei het is niet altijd zo. 

Reputatie 7
Badge +4

Begrijpelijke zorg @ejteip! Dat gaat helemaal goedkomen. Onze monteur zal sowieso iets vervangen. Ze vinden het namelijk altijd heel gezellig om langs te komen, maar ze weten ook dat het fijn voor jou is als ze niet vaker langs hoeven te komen en wat dat betreft hebben ze wel ervaring met dit soort zaken. :wink:

Reputatie 1

Gisteravond was het weer behoorlijk mis. Mijn vrouw is het zat. 

Reputatie 1

Moet ik dat betalen? Nee toch. 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @ejteip, wat balen dat het na bezoek van de monteur toch weer na een aantal dagen fout is gegaan! Ik zie inderdaad dat het TV signaal gisteren niet in orde was. De TV Box staat inmiddels 9 dagen onafgebroken aan. Is het haperende beeld opgelost wanneer je de TV Box even van de stroom af haalt en vervolgens weer erop zet? Mocht de kwaliteit niet terugkeren, dan ga ik uiteraard een nieuwe TV Box jouw kant opsturen!

Reputatie 7

Hi @ejteip ik zie inderdaad wat verstoringen, bijvoorbeeld op 11, 13 en 16 februari, komt dit overeen met wat jij ervaart? Hoe vaak doe het stilstaan zich voor? En even ter controle, je hebt de TV Box rechtstreeks aangesloten op de modem, dus zonder andere apparaten er tussen (inclusief bijvoorbeeld een wandcontactdoos)?

Reputatie 1

Gisteravond was het ook. Tussen 1900 uur en 2000. Dit speelt al een aantal maanden. Niet elke dag. De tv box zit rechtstreeks op het modem. 

Reputatie 1

Alles heb ik al geprobeerd maar het lost tot nu toe niks op. 

Reputatie 1

Het is een tijdje goed gegaan met de nieuwe tv box. Maar nu begint het weer. 11 maart sbs6 tussen 1900 en 2000u 8 keer. 21 april omroep Flevoland 18.40 u. 1 keer. 21 april Ned. 2 1900 tot 2000u constant. Begint vervelend te worden die korte onderbrekingen. 

Reputatie 7
Badge +4

Hey @ejteip, bedankt voor het uitvoeren! In de tussentijd heb ik vanwege het terugkerende karakter ook een onderzoek bij onze technische dienst geopend. Wij gaan de verbinding de komende tijd nog beter voor je in de gaten houden en hopelijk weten we snel waar de hapering door wordt veroorzaakt. Wij houden je in ieder geval op de hoogte!

Reageer