Beantwoord

Beeld gaat af en toe stil staan.

  • 1 February 2021
  • 42 reacties
  • 1931 Bekeken

Reputatie 1
  • is Prince of Content
  • 82 reacties

Hallo, Het beeld van de tv staat af en toe stil voor 2 seconden. Heel vervelend. Alles al geprobeerd en na gekeken. Ook de harde reset. Niks helpt 

icon

Beste antwoord door Brian 25 April 2021, 09:27

Bekijk origineel

42 reacties

Reputatie 1

👍

Reputatie 1

Ga ik straks doen. 

Reputatie 7
Badge +7

Hi @ejteip Is het inmiddels gelukt? Zo niet zou je mij dan via een privébericht de TV klantcode en de pincode die je invoert door willen sturen? Let op: plaats hem dus niet hier openbaar. En zou je mij ook willen laten weten welke melding je ziet nadat je je probeert aan te melden?

 

Hallo @ejteip ,

Wat @Boris bedoelt is zoals in bovenstaande quote staat: je TV klantcode en de pincode die je invoert te versturen in een privé berichtje. Dit doe je door op privébericht te klikken in bovenstaande tekst van Brian

Reputatie 1

Hallo Cal, Alles uitgevoerd zoals jij het hebt gezegd. Een tijdje goed gegaan, maar nu begint het weer.

Reputatie 1

Tijdens het opstarten van de tvbox staat er op een gegeven moment. app:en dan een lang nummer. Dat is bij de nieuwe box anders dan bij de oude. Misschien heb je daar wat aan. Hij doet het niet. 

Reputatie 7

Hoi @ejteip,

Goed dat je het bij ons aankaart! Ik vermoed dat een fabrieksreset van de TV Box kan helpen. Hoe je deze precies doet, vind je in dit topic (link is klikbaar). Laat je het ons weten of het heeft geholpen? Zo niet, dan gaan we door tot we de juiste oplossing hebben! 

Reputatie 7
Badge +4

Zeker niet @ejteip! Wij gaan je absoluut niet laten betalen voor iets dat hoogstwaarschijnlijk aan onze kant ligt. Dat nemen wij zowel letterlijk als figuurlijk voor onze rekening. :innocent:

Reputatie 1

Hallo Boris, Van een van je collega's had ik al een oplossing gehad. Een week of twee weken geleden. Ik heb moest toen een hele procedure doorlopen. Alles resetten, dingen naar de fabrieksinstellingen terug zetten. Kabels er uit en er weer in. Kabels nakijken. Niks helpt. Wij zitten een tijdje tv te kijken en dan begint het. Het beeld staat ongeveer 2 seconden stil. Gaat dan weer verder, en een poosje later begint het weer. Behoorlijk irritant. Ik ben geen deskundige maar ik denk dat het in de tv box zit. Wij zitten vanaf november bij T-Mobile en na een paar weken begon het al. Mijn vrouw zei al was maar bij Ziggo gebleven.

Groeten 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ejteip, onze specialisten hebben alles bekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat de box omgeruild dient te worden. Dit is gistermiddag in het systeem aangevraagd en betekent dat je binnen nu en vijf dagen een vervangende, foutloze box toegestuurd krijgt. Mag ik je verzoeken om de defecte box aan ons te retourneren, alsjeblieft? Hoe je dit het beste kunt doen, lees je in de e-mail die we je gestuurd hebben.

Ook kun je alvast een kijkje nemen in ons speciale topic: Hoe stuur ik de apparatuur terug?

Mocht ik je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het dan zeker weten!

Reputatie 6

Hoi @ejteip, je geeft aan de stappen te hebben gevolgd, maar het modem is ruim 37 dagen onafgebroken online en de TV Box ruim 24 dagen. Ik wil je adviseren om de stappen in het blokkerig of haperend beeld topic uit te voeren. De kans is groot dat je daarna geen last meer hebt van de onderbrekingen!

Reputatie 7

Hi @ejteip Is het inmiddels gelukt? Zo niet zou je mij dan via een privébericht de TV klantcode en de pincode die je invoert door willen sturen? Let op: plaats hem dus niet hier openbaar. En zou je mij ook willen laten weten welke melding je ziet nadat je je probeert aan te melden?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ejteip, het modem is twee weken online en de TV Box bijna elf dagen, zou je beide op onderstaande manier willen herstarten, alsjeblieft? Dan kunnen we controleren of er verbetering te zien is in de stream. We gaan dit oplossen!

Voer een reset uit zonder internetkabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Reputatie 1

De power flip ook al uitgevoerd. 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @ejteip om privacy redenen zijn jouw persoonlijke gegevens verwijderd in het bericht. Je kan bij ons altijd nog inloggen met jouw T-Mobile Thuis e-mailadres. Mocht het niet lukken of wil je een eigen/ander e-mailadres toe willen voegen aan jouw abonnement, dan kan je mij ook een privé bericht sturen. Dan pas ik het voor je aan.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ejteip, gebruik je het TV-klantnummer en de TV-pincode die in jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account staan: My T-Mobile Thuis dashboard

Waarschijnlijk heb je jouw Thuis klantnummer ingevoerd, dit is een ander nummer dan het TV-klantnummer en werkt niet als inlog bij TV! 😊

Reputatie 1

Ik heb de goede nummers ingevuld. 

Reputatie 1

10 en 4 cijfers. 

Reputatie 1

Kan ik dezelfde codes gebruiken bij de nieuwe box? 

Reputatie 7

Hoi @ejteip ,

Goed dat je het bij ons aankaart! Wil je de stappen uit @Brian ‘s bericht doornemen? Met deze gegevens kunnen we voor jou aan de slag.

Reputatie 1

Ik heb op @Brian in het rood geklikt. Maar kan niks vinden wat met mijn probleem te maken heeft. 

Reputatie 7
Badge +4

Zeker weten @ejteip! Mocht je de codes niet meer bij de hand hebben, je kan ze ook eenvoudig vinden in jouw My T-Mobile Thuis account op de volgende pagina: TV Instellingen. Alvast veel kijkplezier gewenst!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @ejteip, daar gaan wij zeker iets aan doen! Top dat je ook al een harde reset hebt geprobeerd. Hoe lang geleden was dit ongeveer? 

Wellicht dat je het al eerder hebt geprobeerd, maar ik raad je graag aan om het onderstaande stappenplan te volgen. Ik heb namelijk een aantal kleine aanpassingen gedaan en ik verwacht dat je een hoop kan bereiken door het volgende te proberen:

  1. Koppel de Internetkabel en stroomkabel los van de TV Box. 
  2. Haal de stroomkabel van het modem 30 seconden uit het stopcontact. 
  3. Controleer of de Internetkabel in poort 3 of 4 van het modem zit. 
  4. Als het modem is opgestart kun je de stroomkabel van de TV Box weer aansluiten. 
  5. De TV geeft vanzelf een melding wanneer hij opmerkt dat de Internetkabel niet is aangesloten. Hierna kan je ook de Internetkabel weer aansluiten op de TV Box. ​ 

Mocht je hierna onverhoopt nog haperingen ervaren, zou je in dat geval kunnen aangeven of de TV Box direct is aangesloten op het modem of via een omweg, zoals een stroomadapter? Daarnaast zou het mooi zijn als je nog een reserve internetkabel hebt liggen die je, bij wijze van test, om kan wisselen met de huidige internetkabel die met de TV Box verbonden is, maar ik weet niet of dit een optie voor je is.

In ieder geval weet ik wel dat wij dit zeker voor je op gaan lossen!

Reputatie 1

Nu haperend beeld dinsdag 19.25. 16-3-2021. 

Reputatie 1

Hallo Cal, Nadat de monteur is geweest ging het zoals gewoonlijk een aantal dagen goed. En wat ik al had verwacht begint het nu weer. De monteur heeft gezegd dat als de problemen zich blijven voor doen wij een nieuwe tvbox krijgen. 

Reputatie 7

Hi @ejteip Bedankt, ik heb je privébericht ontvangen. Als ik het goed begrijp dan is het registreren uiteindelijk geluk maar ervaar je nu af en toe onderbrekingen met een aantal zenders, klopt dat? Hoe heb je de TV Box aangesloten? Is dit rechtstreeks via een internetkabel of zit hier nog wat tussen zoals een wandcontactdoos, een eigen router, een powerline adapter etc? Als dit het geval is probeer dan eens om de TV Box rechtstreeks bekabeld aan te sluiten. In ons blokkerig of haperend beeld topic vind je daarna een aantal stappen die je uit kan voeren om het probleem te verhelpen!

Reageer