Hallo, Het beeld van de tv staat af en toe stil voor 2 seconden. Heel vervelend. Alles al geprobeerd en na gekeken. Ook de harde reset. Niks helpt
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineelHallo, Het beeld van de tv staat af en toe stil voor 2 seconden. Heel vervelend. Alles al geprobeerd en na gekeken. Ook de harde reset. Niks helpt
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel👍
Ga ik straks doen.
Hi
Hallo
Wat
Hallo Cal, Alles uitgevoerd zoals jij het hebt gezegd. Een tijdje goed gegaan, maar nu begint het weer.
Tijdens het opstarten van de tvbox staat er op een gegeven moment. app:en dan een lang nummer. Dat is bij de nieuwe box anders dan bij de oude. Misschien heb je daar wat aan. Hij doet het niet.
Hoi
Goed dat je het bij ons aankaart! Ik vermoed dat een fabrieksreset van de TV Box kan helpen. Hoe je deze precies doet, vind je in dit topic (link is klikbaar). Laat je het ons weten of het heeft geholpen? Zo niet, dan gaan we door tot we de juiste oplossing hebben!
Zeker niet
Hallo Boris, Van een van je collega's had ik al een oplossing gehad. Een week of twee weken geleden. Ik heb moest toen een hele procedure doorlopen. Alles resetten, dingen naar de fabrieksinstellingen terug zetten. Kabels er uit en er weer in. Kabels nakijken. Niks helpt. Wij zitten een tijdje tv te kijken en dan begint het. Het beeld staat ongeveer 2 seconden stil. Gaat dan weer verder, en een poosje later begint het weer. Behoorlijk irritant. Ik ben geen deskundige maar ik denk dat het in de tv box zit. Wij zitten vanaf november bij T-Mobile en na een paar weken begon het al. Mijn vrouw zei al was maar bij Ziggo gebleven.
Groeten
Hoi
Ook kun je alvast een kijkje nemen in ons speciale topic: Hoe stuur ik de apparatuur terug?
Mocht ik je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het dan zeker weten!
Hoi
Hi
Hoi
Voer een reset uit zonder internetkabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.
De power flip ook al uitgevoerd.
Hi
Hoi
Waarschijnlijk heb je jouw Thuis klantnummer ingevoerd, dit is een ander nummer dan het TV-klantnummer en werkt niet als inlog bij TV! 😊
Ik heb de goede nummers ingevuld.
10 en 4 cijfers.
Kan ik dezelfde codes gebruiken bij de nieuwe box?
Hoi
Goed dat je het bij ons aankaart! Wil je de stappen uit
Ik heb op @Brian in het rood geklikt. Maar kan niks vinden wat met mijn probleem te maken heeft.
Zeker weten
Hi
Wellicht dat je het al eerder hebt geprobeerd, maar ik raad je graag aan om het onderstaande stappenplan te volgen. Ik heb namelijk een aantal kleine aanpassingen gedaan en ik verwacht dat je een hoop kan bereiken door het volgende te proberen:
Mocht je hierna onverhoopt nog haperingen ervaren, zou je in dat geval kunnen aangeven of de TV Box direct is aangesloten op het modem of via een omweg, zoals een stroomadapter? Daarnaast zou het mooi zijn als je nog een reserve internetkabel hebt liggen die je, bij wijze van test, om kan wisselen met de huidige internetkabel die met de TV Box verbonden is, maar ik weet niet of dit een optie voor je is.
In ieder geval weet ik wel dat wij dit zeker voor je op gaan lossen!
Nu haperend beeld dinsdag 19.25. 16-3-2021.
Hallo Cal, Nadat de monteur is geweest ging het zoals gewoonlijk een aantal dagen goed. En wat ik al had verwacht begint het nu weer. De monteur heeft gezegd dat als de problemen zich blijven voor doen wij een nieuwe tvbox krijgen.
Hi
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.