Beantwoord

Beeld gaat af en toe stil staan.

  • 1 February 2021
  • 42 reacties
  • 1932 Bekeken

Reputatie 1
  • is Prince of Content
  • 82 reacties

Hallo, Het beeld van de tv staat af en toe stil voor 2 seconden. Heel vervelend. Alles al geprobeerd en na gekeken. Ook de harde reset. Niks helpt 

icon

Beste antwoord door Brian 25 April 2021, 09:27

Bekijk origineel

42 reacties

Reputatie 6

Hoi @ejteip, je geeft aan de stappen te hebben gevolgd, maar het modem is ruim 37 dagen onafgebroken online en de TV Box ruim 24 dagen. Ik wil je adviseren om de stappen in het blokkerig of haperend beeld topic uit te voeren. De kans is groot dat je daarna geen last meer hebt van de onderbrekingen!

Reputatie 1

Nu begint het verhaal weer van voren af aan. Ik heb die nieuwe tvbox gekregen omdat ik bij de vorige korte onderbrekingen had. Dit zou een foutloze box wezen. Maar het lijkt erop dat er niets is veranderd. Al die dingen heb ik al eerder gehoord en gedaan. 

Reputatie 7

Hi @ejteip Bedankt, ik heb je privébericht ontvangen. Als ik het goed begrijp dan is het registreren uiteindelijk geluk maar ervaar je nu af en toe onderbrekingen met een aantal zenders, klopt dat? Hoe heb je de TV Box aangesloten? Is dit rechtstreeks via een internetkabel of zit hier nog wat tussen zoals een wandcontactdoos, een eigen router, een powerline adapter etc? Als dit het geval is probeer dan eens om de TV Box rechtstreeks bekabeld aan te sluiten. In ons blokkerig of haperend beeld topic vind je daarna een aantal stappen die je uit kan voeren om het probleem te verhelpen!

Reputatie 7
Badge +7

Hi @ejteip Is het inmiddels gelukt? Zo niet zou je mij dan via een privébericht de TV klantcode en de pincode die je invoert door willen sturen? Let op: plaats hem dus niet hier openbaar. En zou je mij ook willen laten weten welke melding je ziet nadat je je probeert aan te melden?

 

Hallo @ejteip ,

Wat @Boris bedoelt is zoals in bovenstaande quote staat: je TV klantcode en de pincode die je invoert te versturen in een privé berichtje. Dit doe je door op privébericht te klikken in bovenstaande tekst van Brian

Reputatie 1

Ik heb op @Brian in het rood geklikt. Maar kan niks vinden wat met mijn probleem te maken heeft. 

Reputatie 7

Hoi @ejteip ,

Goed dat je het bij ons aankaart! Wil je de stappen uit @Brian ‘s bericht doornemen? Met deze gegevens kunnen we voor jou aan de slag.

Reputatie 1

Het is een tijdje goed gegaan met de nieuwe tv box. Maar nu begint het weer. 11 maart sbs6 tussen 1900 en 2000u 8 keer. 21 april omroep Flevoland 18.40 u. 1 keer. 21 april Ned. 2 1900 tot 2000u constant. Begint vervelend te worden die korte onderbrekingen. 

Reputatie 7

Hi @ejteip Is het inmiddels gelukt? Zo niet zou je mij dan via een privébericht de TV klantcode en de pincode die je invoert door willen sturen? Let op: plaats hem dus niet hier openbaar. En zou je mij ook willen laten weten welke melding je ziet nadat je je probeert aan te melden?

Reputatie 1

Tijdens het opstarten van de tvbox staat er op een gegeven moment. app:en dan een lang nummer. Dat is bij de nieuwe box anders dan bij de oude. Misschien heb je daar wat aan. Hij doet het niet. 

Reputatie 1

10 en 4 cijfers. 

Reputatie 1

Ik heb de goede nummers ingevuld. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ejteip, gebruik je het TV-klantnummer en de TV-pincode die in jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account staan: My T-Mobile Thuis dashboard

Waarschijnlijk heb je jouw Thuis klantnummer ingevoerd, dit is een ander nummer dan het TV-klantnummer en werkt niet als inlog bij TV! 😊

Reputatie 1

Nieuwe tv box aangesloten. Klant nummer of pincode werken niet

Registratie mislukt of niet toegestaan 

Reputatie 1

Nieuwe tv box aangesloten. Klant nummer of pincode werken niet.

Registratie mislukt of niet toegestaan.

XXXX

XXXX

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

Reputatie 7
Badge +4

Zeker weten @ejteip! Mocht je de codes niet meer bij de hand hebben, je kan ze ook eenvoudig vinden in jouw My T-Mobile Thuis account op de volgende pagina: TV Instellingen. Alvast veel kijkplezier gewenst!

Reputatie 1

Kan ik dezelfde codes gebruiken bij de nieuwe box? 

Reputatie 1

👍

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ejteip, onze specialisten hebben alles bekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat de box omgeruild dient te worden. Dit is gistermiddag in het systeem aangevraagd en betekent dat je binnen nu en vijf dagen een vervangende, foutloze box toegestuurd krijgt. Mag ik je verzoeken om de defecte box aan ons te retourneren, alsjeblieft? Hoe je dit het beste kunt doen, lees je in de e-mail die we je gestuurd hebben.

Ook kun je alvast een kijkje nemen in ons speciale topic: Hoe stuur ik de apparatuur terug?

Mocht ik je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het dan zeker weten!

Reputatie 1

Nu haperend beeld dinsdag 19.25. 16-3-2021. 

Reputatie 7
Badge +4

Hey @ejteip, bedankt voor het uitvoeren! In de tussentijd heb ik vanwege het terugkerende karakter ook een onderzoek bij onze technische dienst geopend. Wij gaan de verbinding de komende tijd nog beter voor je in de gaten houden en hopelijk weten we snel waar de hapering door wordt veroorzaakt. Wij houden je in ieder geval op de hoogte!

Reputatie 1

Dat weet ik nog niet. Het is namelijk zo dat het niet elke dag voor komt. Ik heb deze procedure al eerder doorgelopen. Zonder succes. De monteur heeft het ook gedaan, maar een paar dagen was het weer raak. De monteur had gezegd als het nog niet over was ik een andere tvbox zou krijgen. 

Reputatie 7
Badge +16

Is het gelukt om de boel te herstarten en zo ja heeft het bijgedragen aan een beter beeld? @ejteip 

Reputatie 1

Ga ik straks doen. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ejteip, het modem is twee weken online en de TV Box bijna elf dagen, zou je beide op onderstaande manier willen herstarten, alsjeblieft? Dan kunnen we controleren of er verbetering te zien is in de stream. We gaan dit oplossen!

Voer een reset uit zonder internetkabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Reputatie 1

Alles heb ik al geprobeerd maar het lost tot nu toe niks op. 

Reageer