Hallo, Het beeld van de tv staat af en toe stil voor 2 seconden. Heel vervelend. Alles al geprobeerd en na gekeken. Ook de harde reset. Niks helpt
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineelHallo, Het beeld van de tv staat af en toe stil voor 2 seconden. Heel vervelend. Alles al geprobeerd en na gekeken. Ook de harde reset. Niks helpt
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineelHoi
Nu begint het verhaal weer van voren af aan. Ik heb die nieuwe tvbox gekregen omdat ik bij de vorige korte onderbrekingen had. Dit zou een foutloze box wezen. Maar het lijkt erop dat er niets is veranderd. Al die dingen heb ik al eerder gehoord en gedaan.
Hi
Hi
Hallo
Wat
Ik heb op @Brian in het rood geklikt. Maar kan niks vinden wat met mijn probleem te maken heeft.
Hoi
Goed dat je het bij ons aankaart! Wil je de stappen uit
Het is een tijdje goed gegaan met de nieuwe tv box. Maar nu begint het weer. 11 maart sbs6 tussen 1900 en 2000u 8 keer. 21 april omroep Flevoland 18.40 u. 1 keer. 21 april Ned. 2 1900 tot 2000u constant. Begint vervelend te worden die korte onderbrekingen.
Hi
Tijdens het opstarten van de tvbox staat er op een gegeven moment. app:en dan een lang nummer. Dat is bij de nieuwe box anders dan bij de oude. Misschien heb je daar wat aan. Hij doet het niet.
10 en 4 cijfers.
Ik heb de goede nummers ingevuld.
Hoi
Waarschijnlijk heb je jouw Thuis klantnummer ingevoerd, dit is een ander nummer dan het TV-klantnummer en werkt niet als inlog bij TV! 😊
Nieuwe tv box aangesloten. Klant nummer of pincode werken niet
Registratie mislukt of niet toegestaan
Nieuwe tv box aangesloten. Klant nummer of pincode werken niet.
Registratie mislukt of niet toegestaan.
XXXX
XXXX
Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.
Zeker weten
Kan ik dezelfde codes gebruiken bij de nieuwe box?
👍
Hoi
Ook kun je alvast een kijkje nemen in ons speciale topic: Hoe stuur ik de apparatuur terug?
Mocht ik je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het dan zeker weten!
Nu haperend beeld dinsdag 19.25. 16-3-2021.
Hey
Dat weet ik nog niet. Het is namelijk zo dat het niet elke dag voor komt. Ik heb deze procedure al eerder doorgelopen. Zonder succes. De monteur heeft het ook gedaan, maar een paar dagen was het weer raak. De monteur had gezegd als het nog niet over was ik een andere tvbox zou krijgen.
Is het gelukt om de boel te herstarten en zo ja heeft het bijgedragen aan een beter beeld?
Ga ik straks doen.
Hoi
Voer een reset uit zonder internetkabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.
Alles heb ik al geprobeerd maar het lost tot nu toe niks op.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.