Bèta-testers gezocht T-Mobile TV smart TV apps

Bèta-testers gezocht T-Mobile TV smart TV apps

Toon eerste reactie

200 reacties

Reputatie 1

 

Mail is ontvangen, beta geaccepteerd. 
De groepsuitnodiging loopt nog.

Het gekke is, ik kan alleen mn tablets en telefoons instellen voor de app, maar mijn Android TV's niet. Kunnen jullie dit aanpassen?

 

Met @Martijns123 dus.

Reputatie 3

Hi @vandijk73 Zou je jouw feedback willen delen in de testgroep? Zo houden we alle feedback netjes en overzichtelijk bij elkaar!:grinning:  https://community.t-mobile.nl/groups/beta-test-t-mobile-tv-smart-tv-apps-574

Daar had ik blijkbaar nog geen toegang toe 🙂. Link om dat aan te vragen geklikt,, :-)

Ha Demi,

Ik neem graag deel aan de test.

Groet,

Wilfred

ik doe graag mee

meedoen aan beta test voor samsung smart tv

Ik wil graag ook mee doen , mijn tv is een Samsung

Meld me aan voor de test!

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb zojuist de eerste batch toegevoegd aan de groep. Hier vind je ook de instructies. Voor degenen waar het nog niet werkt, kloppen wel de specificaties waaraan je moet voldoen? Mocht je hier niet aan voldoen, dan is de app ook niet beschikbaar. Mocht alles qua specificaties wel kloppen, dan gaan we er natuurlijk achteraan!

Ik test ook graag. Heb in de woonkamer een Samsung TV maar op de slaapkamer andere merken met Android TV. Zou mooi zijn als ik daar zonder kabel of extra kastje tv kan kijken

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Sebastiaan1982 Voor nu richten we op dat het gaat werken voor de apparaten; Samsung TV 2018 of jonger, Android TV met 8.0 of nieuwer en op alle mediaplayers die draaien op 8.0 of nieuwer. Als jouw Nvidia Shield hieraan voldoet, dan gaat het hierop zeker werken! Weet je zo voldoende?:blush:

Meld me ook aan hierbij

Ik doe graag mee! :)

Reputatie 1

Ik heb een Chromecast met Google TV.

Mijn abonnement voor T-Mobile Thuis gaat in vanaf 10-09-2021, maar zou graag willen deelnemen aan deze beta!

Reputatie 7
Badge +4

@Demi ik wil de Samsung tv testen 🙏

Heb een philips Android TV zou graag mee willen testen

Reputatie 2

Ja ook ik die graag mee :) 

Het is eindelijk zo ver !! Zo erg naar uitgekeken !!😁😁

Reputatie 1

Doe graag mee!! 🙂

Reputatie 6
Badge

Jammer ik heb een LG tv!

Reputatie 4

Hierbij wil ik mij eigen aanmelden.

Mij TV is een Sony met Android.

Reputatie 5

Ik wil 't ook wel eens proberen. Sony tv met Android TV. 

Reputatie 3

Ik doe graag mee met de Android TV app. Lang op gewacht :-)

Reputatie 2

Ben er graag bij!

Reputatie 4

Jammer ik heb een LG tv!

https://www.xiaomiproducts.nl/nl/xiaomi-mi-tv-stick.html

Voor weinig een Android TV en werkt perfect 

Reputatie 6
Badge

@Demi is er nog enige manier om aan de beta mee te doen…

We zitten hier te twijfelen of we de alle abbo's van T-Mobile weer op gaan zeggen en terug te switchen naar Ziggo want met name het TV stuk is teleurstellend. Met name het gebrek makkelijk te gebruiken TV optie zit in de weg.

 

AndroidTV app zou uitkomst bieden, wil graag mee testen!

 

nb. Gebruik Philips androidTV met android8

De app is inmiddels al publiekelijk beschikbaar :wink:https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tmobile.tv.nl

Ik zou graag mee willen doen. Ik heb een Sony met de nieuwste android versie.

Reageer