Bèta-testers gezocht T-Mobile TV smart TV apps

Bèta-testers gezocht T-Mobile TV smart TV apps

Toon eerste reactie

200 reacties

Reputatie 1

Ik zou graag deel willen nemen aan de test.

Kan ik dit dan op beide Samsung TV's doen?

@Demi dat begrijp ik. Ik zal het niet toepassen bij klanten. Puur voor prive omdat ik ook zsm het kastje wil vervangen. Wel is er vraag naar omdat mensen niet alleen afhankelijk willen zijn van Ziggo of KPN ;-)

Reputatie 1

Wow, hier zat ik echt op te wachten! Ik hou mij zeker aanbevolen om de Samsung TV app te testen. :smile:

Ook ik zou graag beta tester worden

Reputatie 3

Ik heb een tv met Android, was ook al op zoek naar een app en die bleek er niet te zijn ( niet in NL dan )

dus ik doe graag mee als Beta tester :-) 

 

Reputatie 4

Ik heb een Samsung TV en heb me gisteren ook ingeschreven om hier aan mee te doen.

Reputatie 2

Doe graag mee, android tv (philips) en google tv

Doe graag mee!

Ik doe ook graag mee.

Ik doe graag mee!

Doe graag mee!

Count me in!

Zojuist ook even ingeschreven (Samsung TV (2017))

Reputatie 6
Badge

Hi @Sebastiaan1982 Voor nu richten we op dat het gaat werken voor de apparaten; Samsung TV 2018 of jonger, Android TV met 8.0 of nieuwer en op alle mediaplayers die draaien op 8.0 of nieuwer. Als jouw Nvidia Shield hieraan voldoet, dan gaat het hierop zeker werken! Weet je zo voldoende?:blush:

Bedankt voor de reactie. Nvidia zit in ieder geval al bij versie 9, dus dat moet dan geen probleem zijn :)

Google TV is natuurlijk een iets een andere versie, maar wel nieuwer dan Android TV 8, gaat de app daar ook op werken?


Aan de comments te zien werkt het nu al op zowel de Shield als de Google TV Chromecast ...

Ik zou ook graag mee doen met een android tv

Ik wil graag deelnemen met Android tv 

Alvast bedankt

 

 

Reputatie 1

Mocht er nog plaats zijn doe ik graag mee.

 

Reputatie 1

Doe graag mee, signed up for the beta :)

Reputatie 2

Hoi, ik doe graag mee aan de test. Heb de app al gedownload op mijn Nvidia Shield.

Yes me!! Ik heb ook een Samsung TV!!

Reputatie 4

Ik doe graag mee voor Android TV (Xiami Mi TV stick)

Reputatie 1

Tof dat jullie een app aanbieden voor TV's. Ik wil dit graag op mijn Samsung TV beta testen.

 

Ik doe graag mee, zou tof zijn als de Android TV app goed werkt! :) 

Reputatie 1

Wil graag meedoen! 
Nvidia Shield 2019 met Android TV 8.2.2

Reputatie 7
Badge +8

Super tof dat jullie allemaal zo enthousiast zijn! :grinning: Meer informatie volgt later!

Reputatie 4

Kom maar op met de app voor Android tv 

Reageer