Bug ODIDO TV app op Samsung S24

  • 31 January 2024
  • 39 reacties
  • 2054 Bekeken


Toon eerste reactie

39 reacties

App heeft 17 januari een kleine update gehad die ikzelf eergisteren pas heb gekregen en dus geinstalleerd. En ja, je merkt er op de S24 echt niets van. Nog steeds de 514200 foutmelding. Ik vind het een schande Odido. Krijgen we hier ook korting voor????

 

En het zure is dat de KPN online TV app op de S24 serie het wel gewoon doet. Dus zeggen dat het bij de leverancier ligt betekend dus de leverancier vd TV app en niet Samsung. Nog meer redenen om te klagen en klanten te verliezen ODIDO!!!

Hier sinds gisteren ook een nieuwe Galaxy S24 in gebruik, en krijg ook dezelfde melding.

Android 14 Versie One UI 6.1

Kernel Versie 6.1.43-android-14-11*

Streamen dus niet mogelijk, ik hoop dat het snel verholpen wordt.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @DerPaulie, goed dat jij hier ook aanhaakt.

Zou je de volgende vragen willen beantwoorden en graag ontvang ik ook nog een screenshot. Alvast bedankt!

  •  Welke Android versie heeft je telefoon: 
  • Kan je een screenshot maken van de DRM informatie?
Reputatie 6
Badge +2

@topito Super bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb dit gelijk doorgezet naar onze technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor jou kunnen oplossen en je binnenkort weer overal TV kunt kijken! 😊

Hi allemaal, de laatste update van vorige week van de app bevat nog niet de bugfix voor de S24. Hier wordt nog aangewerkt door de leverancier. Het euvel is in ieder geval inmiddels bovenwater en ze zijn ermee bezig om de nieuwe update met de fix te maken. Ik sta in nauw contact met ons tv team ook. Zodra ik meer weet en een plandatum heb, zijn jullie de eersten die dit horen. 

Wat voor prutsers externe hebben jullie in dienst om de TV app te fixen. Dit voor een probleem wat al 26 dagen geleden hier op het forum is gezet.

Een beetje ontwikkelaar dit in 2 a 3 dagen gefixed, daarna in een pipeline met continuous delivey naar de playstore gebracht en jullie laatste update vd app is 17 januari jl..

Wanneer kan ik hier een compensatie voor ontvangen?

@topito Super bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb dit gelijk doorgezet naar onze technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor jou kunnen oplossen en je binnenkort weer overal TV kunt kijken! 😊

Hier @topito .Binnenkort kunnen we weer overal TV kijken werd mij 25 dagen geleden gemeld. Nu is binnenkort rekbaar, maar de meesten mensen beschouwen 3 ½ week in deze context toch niet als binnenkort. Ik kan mij niet voorstellen dat hier een hoge prioriteit aan wordt gegeven. Zeker niet als veel meer mensen hier last van hebben. Ik denk dat we nu wel een deadline mogen stellen. Zullen afspreken dat het vóór komende weekend is opgelost? 

Ps. En een financiële compensatie voor het gemis van de afgelopen weken, zou erg leuk zijn.

 

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor de toevoeging @fcu. Dit is inmiddels in onderzoek en hebben hier hopelijk snel een oplossing voor! 

 

 

Zelfs via de link die jullie versturen kunnen wij de app niet eens downloaden voor de s24 

Ik gebruik Android 14 - One UI 6.1 op de Samsung S24+

De foutmelding is exact dezelfde als bij topito (514200).​​

Ik heb dezelfde problemen sinds ik mijn nieuwe S24 in gebruik nam op 9 februari.  Zelfde pop up. Heb ook 6.1 en android 14. Ligt geheid aan de telefoon, want op mijn Tab S9 werkt alles naar behoren.

Hopelijk wordt t snel gefixt. 

Hier ook de bovengenoemde probleem met de tv app, ondertussen al 9 maart, zijn er al oplossingen (gemeld) of compensaties?

Hier ook hetzelfde probleem met de S24+ 

 

Hier ook hetzelfde probleem als topito

 

Ik zie dat dit al 15 dagen geleden gemeld is, wanneer word het opgelost?

Ik neem aan dat als dit nog langer duurt wij allemaal korting gaan krijgen?

Reageer