Bug ODIDO TV app op Samsung S24

  • 31 January 2024
  • 39 reacties
  • 2039 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Via de ODIDO TV app op mijn nieuwe Samsung S24 smartphone wil ik TV kijken. Dit lukt niet.

Hij geeft de volgende melding: “Er is een fout opgetreden met Odido TV. Odido TV gesloten omdat deze app een bug bevat. Probeer de app bij te werken nadat de ontwikkelaar een oplossing voor deze fout beschikbaar heeft gemaakt. Beprepen.”

De app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd geeft dezelfde foutmelding.

Met mijn vorige smartphone had ik geen problemen.

Graag een oplossing zodat TV kijken via de Odido TV app (overal) mogelijk is.

Demi van Odido 1 maand geleden

Hoihoi allemaal, ik heb een nieuwe update over de voortgang van de app voor de S24! 

We hebben voor Odido online TV een nieuwe versie beschikbaar voor Android smartphones & tablet. Deze versie is om de problemen met de Samsung S24 op te lossen. Aangezien er best wat wijzigingen zijn gemaakt in de player, willen we deze update eerst goed testen. Daarom starten we "Open testing" voor deze versie (v2.5.3).

 

Wat is 'Open testing'?

Dit is een handige manier om klanten alvast de mogelijkheid te geven om de nieuwe online tv-app te kunnen testen terwijl de huidige app nog gewoon in de Play Store beschikbaar blijft. 


Je kunt dus kiezen de nieuwe app te installeren, maar je kan dus ook eenvoudig terug naar de huidige app. Dit is vooral handig als je z.s.m. je Samsung S24 wilt gebruiken.

 

Hoe kan ik meedoen aan deze 'Open test'?

Dit kan heel eenvoudig via deze link (voor web) of deze link (vanaf een Android toestel) en dan de aangegeven stappen te volgen.

 

Wanneer publiceren we deze update voor alle klanten?

We monitoren de komende dagen de feedback van klanten. Wanneer er geen 'blocking' issues worden gevonden, zullen we a.s. maandag de update uitrollen naar 25% van de base om vervolgens in stappen naar 100% uit te rollen.

 

 

 

Bekijk origineel

39 reacties

@Demi van Odido  En voor deze dan??? Ik heb zelf maar een goeie router gekocht om van die taiwanese rotzooi af te zijn. Die T56 is echt heel slecht en heb na 5 maanden ellende met internet en TV heb ik in januari 2024 een Netgear Orbi gekocht om die T56 maar in de doos te kunnen deponeren. Ook hierover hoor ik niets qua compensatie en sta echt op het punt om maar andere stappen te zetten (denk aan RADAR, ombudsman ect). En volgens mij ben ik hier niet de enige in.

En gezien dit topic is het nog steeds niet  goed.

Ook ik heb hier gereageerd. Misschien soms niet zo tacktisch maar wat wil je na al die tijd.

Dit soort dingen horen mijn inziens niet op een forum en zou door een adequaat team opgelost moeten worden. Alleen heb je daar als "klant" geen grip op en dat zorgt voor frustraties en dat de klant andere oplossingen gaat zoeken.

Ik hoor dus graag van je hoe je de klanttevredenheid wil opkrikken want ik ben nu zeker niet tevreden met Odido. 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @eansys , dat is OFF topic voor deze thread over de Samsung S24. Je kunt niet het topic van @topito kapen om het andere topic hier te bumpen.

@Demi van Odido, is er al zicht op een update (ETA) voor de TV app. Het is nu een maand geleden dat de storing door de Samsung S24 gebruikers gemeld is en een week geleden heb je gemeld dat de fix er was. 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @DerPaulie ,  ik heb opnieuw gekeken voor een update gezien ik deze nog niet heb ontvangen uit ons tv team en dit is de laatste info van 1 maart: “The player code we previously provided to address this issue was not the latest version. This version has one less requirement than the latest player version. The latest code was archived in suppliers configuration library, and we are applying to retrieve the code.
After the latest player code is retrieved, we still need to incorporate the code to solve the issue into the latest player code before we can provide a release version, which may take some time."

Ik heb dan ook nog steeds geen ETA op dit moment jammer genoeg die ik kan delen, maar ik heb opnieuw navraag gedaan of ons tv team hier achteraan kan gaan, zodat ik jullie ook meer duidelijkheid kan geven.

Hier ook de bovengenoemde probleem met de tv app, ondertussen al 9 maart, zijn er al oplossingen (gemeld) of compensaties?

Reputatie 7
Badge +9

Op dit moment nog niet @Pa3fgq, we doen er alles aan om zo spoedig mogelijk een oplossing te hebben voor de bekende issue's. Onze excuses voor het ongemak! 

Hoe lang denken ze nog dat dit gaat duren? Is nu inmiddels al wel een lange tijd aan de gang.... baal er nu wel enorm van dat het zo lang moet duren voor dat dit probleem is opgelost. 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Germadraaijer Ik heb zojuist weer een nieuwe update ontvangen. We hebben afgelopen donderdag een nieuwe versie binnengekregen voor de S24. De versie wordt voor nu ook op andere toestellen getest of deze versie goed werkt, omdat de code in de app iets is aangepast. Als alles succesvol is, dan krijgen we woensdag de final versie en kunnen we de nieuwe update eind deze week uitrollen. Fingers crossed!

Reputatie 7
Badge +8

Hoihoi allemaal, ik heb een nieuwe update over de voortgang van de app voor de S24! 

We hebben voor Odido online TV een nieuwe versie beschikbaar voor Android smartphones & tablet. Deze versie is om de problemen met de Samsung S24 op te lossen. Aangezien er best wat wijzigingen zijn gemaakt in de player, willen we deze update eerst goed testen. Daarom starten we "Open testing" voor deze versie (v2.5.3).

 

Wat is 'Open testing'?

Dit is een handige manier om klanten alvast de mogelijkheid te geven om de nieuwe online tv-app te kunnen testen terwijl de huidige app nog gewoon in de Play Store beschikbaar blijft. 


Je kunt dus kiezen de nieuwe app te installeren, maar je kan dus ook eenvoudig terug naar de huidige app. Dit is vooral handig als je z.s.m. je Samsung S24 wilt gebruiken.

 

Hoe kan ik meedoen aan deze 'Open test'?

Dit kan heel eenvoudig via deze link (voor web) of deze link (vanaf een Android toestel) en dan de aangegeven stappen te volgen.

 

Wanneer publiceren we deze update voor alle klanten?

We monitoren de komende dagen de feedback van klanten. Wanneer er geen 'blocking' issues worden gevonden, zullen we a.s. maandag de update uitrollen naar 25% van de base om vervolgens in stappen naar 100% uit te rollen.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Het goede nieuws is dat deze Beta versie op mijn S24 weer TV laat afspelen!

Yes! Ook hier werkt het 

Hoihoi allemaal, ik heb een nieuwe update over de voortgang van de app voor de S24! 

We hebben voor Odido online TV een nieuwe versie beschikbaar voor Android smartphones & tablet. Deze versie is om de problemen met de Samsung S24 op te lossen. Aangezien er best wat wijzigingen zijn gemaakt in de player, willen we deze update eerst goed testen. Daarom starten we "Open testing" voor deze versie (v2.5.3).

 

Wat is 'Open testing'?

Dit is een handige manier om klanten alvast de mogelijkheid te geven om de nieuwe online tv-app te kunnen testen terwijl de huidige app nog gewoon in de Play Store beschikbaar blijft. 


Je kunt dus kiezen de nieuwe app te installeren, maar je kan dus ook eenvoudig terug naar de huidige app. Dit is vooral handig als je z.s.m. je Samsung S24 wilt gebruiken.

 

Hoe kan ik meedoen aan deze 'Open test'?

Dit kan heel eenvoudig via deze link (voor web) of deze link (vanaf een Android toestel) en dan de aangegeven stappen te volgen.

 

Wanneer publiceren we deze update voor alle klanten?

We monitoren de komende dagen de feedback van klanten. Wanneer er geen 'blocking' issues worden gevonden, zullen we a.s. maandag de update uitrollen naar 25% van de base om vervolgens in stappen naar 100% uit te rollen.

 

 

 

Hi @topito hier,  deze versie werkt. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +5

Dat is goed nieuws @eric @Germadraaijer en @topito. Dank voor de update!

 

 

Zelfs via de link die jullie versturen kunnen wij de app niet eens downloaden voor de s24 

Reageer