-
-
is een nieuwe Poster
-
3 reacties
Via de ODIDO TV app op mijn nieuwe Samsung S24 smartphone wil ik TV kijken. Dit lukt niet.
Hij geeft de volgende melding: “Er is een fout opgetreden met Odido TV. Odido TV gesloten omdat deze app een bug bevat. Probeer de app bij te werken nadat de ontwikkelaar een oplossing voor deze fout beschikbaar heeft gemaakt. Beprepen.”
De app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd geeft dezelfde foutmelding.
Met mijn vorige smartphone had ik geen problemen.
Graag een oplossing zodat TV kijken via de Odido TV app (overal) mogelijk is.
Hoihoi allemaal, ik heb een nieuwe update over de voortgang van de app voor de S24!
We hebben voor Odido online TV een nieuwe versie beschikbaar voor Android smartphones & tablet. Deze versie is om de problemen met de Samsung S24 op te lossen. Aangezien er best wat wijzigingen zijn gemaakt in de player, willen we deze update eerst goed testen. Daarom starten we "Open testing" voor deze versie (v2.5.3).
Wat is 'Open testing'?
Dit is een handige manier om klanten alvast de mogelijkheid te geven om de nieuwe online tv-app te kunnen testen terwijl de huidige app nog gewoon in de Play Store beschikbaar blijft.
Je kunt dus kiezen de nieuwe app te installeren, maar je kan dus ook eenvoudig terug naar de huidige app. Dit is vooral handig als je z.s.m. je Samsung S24 wilt gebruiken.
Hoe kan ik meedoen aan deze 'Open test'?
Dit kan heel eenvoudig via deze link (voor web) of deze link (vanaf een Android toestel) en dan de aangegeven stappen te volgen.
Wanneer publiceren we deze update voor alle klanten?
We monitoren de komende dagen de feedback van klanten. Wanneer er geen 'blocking' issues worden gevonden, zullen we a.s. maandag de update uitrollen naar 25% van de base om vervolgens in stappen naar 100% uit te rollen.
Bekijk origineel