Beantwoord

Error. Er heeft een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het aub later nog een keer



Toon eerste reactie

130 reacties

Hi @Vincenzo26, nogmaals bedankt dat jij alle screenshots van de mails met ons hebt gedeeld! Zoals ik al eerder had aangegeven zou ik dit uitzoeken. Vandaag heb ik te horen gekregen van een collega dat het inderdaad bleek dat er oude mailings werden verstuurd voor de TV migraties. Deze zijn nu allemaal nagelopen en vanaf nu worden de juiste mails weer verstuurd. Door jouw voorbeelden hebben we dit kunnen tackelen! 😁

Hi @jeroen762, zoals beloofd zou ik een oogje in het zeil houden voor jou! Ik zie dat het onderzoek vandaag is afgerond. De TV Box zal worden omgewisseld voor een nieuwe TV Box om het probleem te verhelpen. Jij krijgt hier ook nog een mail van, zodra de nieuwe Box onderweg is naar jou. Hele terechte vraag van je omtrent een compensatie. Zodra alles weer goed werkt, wil ik heel graag kijken naar een tegemoetkoming voor de tijd dat jij niet van alle zenders kon genieten.

Hi @Sir Newton, heel goed dat jij in dit topic ook aan de bel trekt! Kan jij aan mij laten weten welke zenders jij allemaal niet kunt zien? Zou jij daarnaast het volgende eens kunnen uitvoeren? 

Druk op 'Menu' of 'Gids'. Worden deze zichtbaar? Dan staat alles goed. Mocht jij geen 'Menu’ of ‘Gids’ te zien krijgen, wil jij dan langs de ingangskanalen van de TV wisselen met de afstandsbediening? 

Ik hoor het heel graag van je, zodat ik je zo snel mogelijk verder kan helpen! 

Dan wordt het mijn derde TV BOX  die vervangen moet worden. En nu hoop ik dan het voor goed is opgelost.

Reputatie 2

Hoi @Jason,

Dankjewel voor de updates. We wachten in spanning  af. 

Ik heb nog even gekeken of de lokale zenders die ik met de laatste lijst aan je doorgaf het al doen,  maar helaas. 

Fijn weekend alvast. 

 

Groet Chantal 

 Bij mij doen Bijna alle extra zenders het niet meer. 

Reputatie 3

Ik kijk alleen Ziggo Sport en begin dit wel erg vervelend te vinden dat elke dag meer ziggo zenders eruit liggen. Vandaag is het nog erger geworden, alleen 160 Ziggo Sport Select en 161 Ziggo Sport werken nog de rest allemaal zwart... 

Reputatie 2

Hoi @Jason  

Dank voor jouw berichtje. Ik ga duimen dat hieruit de oplossing komt.

Goed om te horen dat jullie hiervoor open staan. We wachten verder af.

Ik wilde je nog wel laten weten dat de zenders 023 Ketnet en 025 Disney Channel het inmiddels ook niet doen. helaas.…

We horen graag weer van je.

 

Groet, Chantal 

Reageer