Beantwoord

Error: Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het alstublieft later nog eens



Toon eerste reactie

35 reacties

Reputatie 7

Hi @Edwin Velthuis, merci voor het aangeven! Super dat je dit hebt doorgespeeld, want ik help je hier graag bij. Het klopt dat we momenteel kampen met een algemeen issue. Onze technische dienst doet ontzettend hun best om dit handmatig voor de gedupeeerden op te lossen. Ik heb zojuist dan ook een verzoek voor je ingediend bij de technische dienst, zodat ook jij handmatig kan worden overgezet waardoor jij weer alle zenders in kunt zien. Excuses voor dit probleem. Houd er rekening mee dat een verzoek enkele dagen nodig heeft om volledig te worden behandeld. Ik hoop dan ook dat jij deze week weer optimaal kunt genieten van je tv abonnement. Zodra je alle zenders weer kunt inzien, maak ik ook graag een compensatie voor je in orde! 💪

Hallo @Jason,

Ik heb sinds afgelopen donderdag alleen nog de beschikking over de tv en radiozenders van NPO en verder helemaal niets meer.  Ik krijg geen foutmeldingen maar heb gewoon zwart beeld. Ik heb alle tips uitgevoerd ( zojuist nog een keer gedaan) en tot aan de dag van vandaag is het nog steeds zo. Volgens de klantenservice is er een storing die al vanaf 2 oktober aan de gang is en steeds meer klanten treft. Wat wordt hier nu aan gedaan, hoe lang gaat dit nog duren en waarom staat de storing niet op de site?

 

Reputatie 7

Hi @Klaassimon, merci voor je aanvulling! Ik kan me helemaal voorstellen dat dit niet fijn kijkt en dit dient dan ook zo snel mogelijk te worden opgelost. Momenteel spelen er jammer genoeg enkele problemen met Terug Kijken en is onze technische dienst hier volop mee bezig om een oplossing te vinden. Er is hier wel sinds kort een workaround voor beschikbaar. Wanneer jij op de '1’ toets drukt, dan spoel je heel kort vooruit waardoor de opname juist kan worden afgespeeld. Hiermee is het vastlopen als het goed is verholpen. Kan je aan mij laten weten of dit inderdaad heeft geholpen? 😊

Hallo @Jason,

Het lijkt alleen nog dat het gebeurt bij de programma's van vorige week zaterdag. Maar ik probeer nu een film op SBS9 terug te kijken en die stopt nu steeds na enkele minuten, ik kom wel steeds verder in de film maar om iedere keer weer het begin te zien, dat verveelt na 4x wel eens. Dus een hele slechte service.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Klaassimon, bedankt voor je melding, we gaan dit herstellen! Speelt het probleem op elke zender? Dat wil zeggen, krijg je de foutmelding op elke zender te zien?

Zo nee, welke zenders kun je nog wel bekijken, zijn dat toevallig enkel NPO 1, 2 en 3? 

Hallo @Don Robert  en @Nico2168 ,

Dit is niet fijn om te ervaren. Heb voor jullie even het volgende topic, hier staan wat tips in om het eventueel op te lossen.

Ik adviseer om het volgende als eerst te proberen:

  1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de Interactieve TV Box.
  2. Haal het modem (en eventueel de Media Converter) 20 seconden van de stroom. 
  3. Als het modem is opgestart, kun je de TV Box weer aansluiten op de stroom.
  4. De TV Box geeft nu de melding "Geen internetkabel gevonden". Je kan nu de internetkabel ook weer aansluiten
  •  
  • Mochten deze tips niet werken, meld het hier dan weer. Een moderator pakt het dan vanzelf op

Bij deze. Ik heb dit probleem nu ook. Eerst alleen op NET5, nu ook op andere zenders. De bovenstaande stappen heb al gedaan.

 

Reset dmv de paperclip in het resetgaatje naast de SD-kaart opening. Ook dit helpt niet.

 

 

@Jason: dank voor het delen van het storingsbericht.

De opties die @soepkip67 aandroeg, had ik uiteraard reeds geprobeerd. Deze boden helaas geen soelaas. Derhalve verwacht ik dat de door @Jason genoemde storing het euvel moet zijn geweest, aangezien alles momenteel weer naar behoren werkt.

Dank voor de responsen.

 

@Nico2168 zijn de problemen bij u inmiddels ook (vanzelf) verholpen?

 

Met vriendelijke groet,

Robert

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Don Robert en @Nico2168, wonen jullie toevallig in de omgeving van Gouda? We ervaren momenteel namelijk problemen met de TV-verbinding in de regio Gouda. 

[07-07-2021] 15:15 We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met TV in regio Gouda. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

20:00 Het probleem is gelokaliseerd en de netwerkbeheerder is bezig met herstelwerkzaamheden. 

23:00 De netwerkbeheerder heeft het probleem nog niet kunnen oplossen. Wel hebben ze een deel van het verkeer kunnen routeren wat voor verbetering zorgt. In de monitoring zien we ook verbetering.

08-07-2021 10:00 Nog geen afmelding van de netwerkbeheerder dat het definitief is opgelost. 

Mocht dit niet op jullie van toepassing zijn, negeer bovenstaande alsjeblieft en laat ons weten of de tips van @soepkip67 geholpen hebben, thanks!

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Don Robert  en @Nico2168 ,

Dit is niet fijn om te ervaren. Heb voor jullie even het volgende topic, hier staan wat tips in om het eventueel op te lossen.

Ik adviseer om het volgende als eerst te proberen:

  1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de Interactieve TV Box.
  2. Haal het modem (en eventueel de Media Converter) 20 seconden van de stroom. 
  3. Als het modem is opgestart, kun je de TV Box weer aansluiten op de stroom.
  4. De TV Box geeft nu de melding "Geen internetkabel gevonden". Je kan nu de internetkabel ook weer aansluiten
  •  
  • Mochten deze tips niet werken, meld het hier dan weer. Een moderator pakt het dan vanzelf op

Ik heb precies hetzelfde probleem, 

Commedy central, npo gos en wat lokale zenders werken wel, maar de rest valt stil na 1-15 seconde. 

Internetkabel zit rechtstreeks in de router en heb de animobox al gereset, stroom van de router gehad etc, maar nog steeds hetzelfde probleem.

Het is bij mij ook spontaan begonnen. Vanochtend werkte alles nog, vanavond niet meer... 

 

Reageer