Beantwoord

Error: Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het alstublieft later nog eens



Toon eerste reactie

35 reacties

@lisa

Hi @Klaassimon, wat ontzettend balen om te lezen! De technische dienst probeert nog steeds volop de vinger op de zere plek te leggen. Ik blijf dit onderzoek nog steeds monitoren, maar jammer genoeg kan ik momenteel geen concrepte update hierover delen. Er wordt in ieder geval alles aan gedaan om dit op te lossen. Nogmaals excuses dat dit onderzoek al enige tijd duurt. Werkt de workaround van het op '1’ drukken nog wel in deze gevallen? Ik hoor het graag van je! 

 

De 1 indrukken werkt ook niet, helaas.

Ik heb precies hetzelfde probleem, 

Commedy central, npo gos en wat lokale zenders werken wel, maar de rest valt stil na 1-15 seconde. 

Internetkabel zit rechtstreeks in de router en heb de animobox al gereset, stroom van de router gehad etc, maar nog steeds hetzelfde probleem.

Het is bij mij ook spontaan begonnen. Vanochtend werkte alles nog, vanavond niet meer... 

 

Hallo @Jason,

Het lijkt alleen nog dat het gebeurt bij de programma's van vorige week zaterdag. Maar ik probeer nu een film op SBS9 terug te kijken en die stopt nu steeds na enkele minuten, ik kom wel steeds verder in de film maar om iedere keer weer het begin te zien, dat verveelt na 4x wel eens. Dus een hele slechte service.

Reputatie 7

Hi @Edwin Velthuis, wat ontzettend fijn zeg! Heel graag gedaan en merci voor het aangeven. Als kers op de taart heb ik ook gelijk de vergoeding voor je in orde gemaakt van de dagen dat je geen tv hebt kunnen kijken. Dit kun je inzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Maak er een heel mooi weekend van! 🎈

Hi Lisa, 

Ik kan naar menu en naar instellingen maar daar zijn nergens hdmi resolutie of modus te vinden??Misschien in de nieuwe boxen wel maar niet in die van ons. 

 

Wat betreft de WiFi de modem hangt in de meterkast ivm onze nieuwbouw woning is dat ook helaas niet anders te doen omdat in de woning boven de WiFi niet zo best was hadden wij hier al een extra wifi punt op de eerste verdieping geplaatst dit ging op zich altijd wel goed maar de laatste tijd word het steeds minder ik heb ook geprobeerd om nog een extra punt te bestellen bij jullie maar op 1 of andere manier zegt het systeem dat dat niet gaat omdat ik een bestelling zou hebben staan terwijl dat niet zo is maar goed het is binnen een straal van 5 tot 10 meter ook gaande en zelfs de tv die gewoon bekabeld aangesloten zit viel van de week zonder internet dus ik weet niet wat er allemaal aan de hand is maar ik baal hier flink van zo ondertussen. 

Hallo @Don Robert  en @Nico2168 ,

Dit is niet fijn om te ervaren. Heb voor jullie even het volgende topic, hier staan wat tips in om het eventueel op te lossen.

Ik adviseer om het volgende als eerst te proberen:

  1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de Interactieve TV Box.
  2. Haal het modem (en eventueel de Media Converter) 20 seconden van de stroom. 
  3. Als het modem is opgestart, kun je de TV Box weer aansluiten op de stroom.
  4. De TV Box geeft nu de melding "Geen internetkabel gevonden". Je kan nu de internetkabel ook weer aansluiten
  •  
  • Mochten deze tips niet werken, meld het hier dan weer. Een moderator pakt het dan vanzelf op

Bij deze. Ik heb dit probleem nu ook. Eerst alleen op NET5, nu ook op andere zenders. De bovenstaande stappen heb al gedaan.

 

Reset dmv de paperclip in het resetgaatje naast de SD-kaart opening. Ook dit helpt niet.

 

 

@lisa

Het gaat bij ons niet om een opname of uitzending gemist maar gewoon normaal tv kijken. Dus dan kan ik wel op de 1 toets drukken maar dat veranderd alleen de zender als hij vastloopt en ik ga kort naar een andere zender doet hij het vaak als ik terug ga weer een minuut of 10 en dan komt de error weer terug.

Gisteren lag ook de WiFi er helemaal uit en die geeft ook vaak aan dat het niet goed werkt wat behoorlijk vervelend is aangezien ik thuis aan het werk ben en midden in een meeting mijn verbinding kwijt raak. We waren altijd super tevreden maar de laatste tijd word het wel steeds vervelender zo. Ik snap dat jij daar niks aan kan doen hoor maar het zou wel fijn zijn als dit ze snel mogelijk word opgelost.

Gr, cens

Reputatie 7

Hi @Klaassimon, ik hoor heel graag van je of jij inmiddels merkt dat de problemen zijn verdwenen! Mijn collega's hebben aan de achterkant een volledige reset uitgevoerd en willen weten of dit heeft geresulteerd in de oplossing. Als jij dit kan laten weten, dan zou dat super zijn! 😁

 

Helaas, maar ik zal vanavond ook een grote reset doen. Dus kabels los en opnieuw opstarten na 10 seconden.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Don Robert  en @Nico2168 ,

Dit is niet fijn om te ervaren. Heb voor jullie even het volgende topic, hier staan wat tips in om het eventueel op te lossen.

Ik adviseer om het volgende als eerst te proberen:

  1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de Interactieve TV Box.
  2. Haal het modem (en eventueel de Media Converter) 20 seconden van de stroom. 
  3. Als het modem is opgestart, kun je de TV Box weer aansluiten op de stroom.
  4. De TV Box geeft nu de melding "Geen internetkabel gevonden". Je kan nu de internetkabel ook weer aansluiten
  •  
  • Mochten deze tips niet werken, meld het hier dan weer. Een moderator pakt het dan vanzelf op

Reageer