Beantwoord

Error: Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het alstublieft later nog eens


Beste,

Zo'n beetje alleen NPO1 en Radio 1 doen het nog. Voor de rest krijg ik de melding/error “Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Probeer het alstublieft later nog eens”. Erg bijzonder, aangezien alles gister nog gewoon werkte. Heb helemaal niets veranderd (hardwarematig en/of softwarematig), dus daar kan het niet aan liggen.

De TV-box natuurlijk al van het stroom gehaald etc., maar ook dat bood niet het gewenste resultaat.

Groeten,

Robert

 

icon

Beste antwoord door soepkip67 8 July 2021, 11:00

Bekijk origineel

35 reacties

Reputatie 7

Hi @Klaassimon, merci voor jouw aanvulling! Ik heb gelukkig goed nieuws: de oplossing is nabij. De permanente oplossing hiervoor wordt op korte termijn verwacht. Ik laat het aan je weten zodra de datum hiervan bekend is. Mijn collega's van de technische dienst doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te realiseren. Ik baal er echt van dat je zo lang issues hiermee hebt gehad, sorry hiervoor! 

Reputatie 7

Hi @Klaassimon, ik hoor heel graag van je of jij inmiddels van de eerder genoemde probleemen af bent! De fix zou namelijk zijn moeten doorgevoerd. Kan je laten weten wat de status hiervan nu bij je is? Als jij nog ergens last van hebt, dan ga ik namelijk direct mijn collega's van de technische dienst aan de mouw trekken. Ik hoor het graag van je, want ik wil dat dit definitief is opgelost! 

Hallo Lisa,

 

Helaas, nog steeds last van de foutmelding. Gister ook last dat bij het terugkijken van Net5 dat het beeld bleef hangen. Het programma opnieuw gestart, maar het bleef op precies dezelfde plek (ongeveer 25 min.) hangen. Een later programma bleef ook hangen maar ging even later toch weer verder.

 

Reputatie 7

Hi @Klaassimon, dankjewel dat je dit bij mij meldt! Ik heb meteen opnieuw het verzoek ingediend bij onze technische dienst, want dit dient zo snel mogelijk permanent te worden opgelost bij je. Ik houd het onderzoek de komende dagen in de gaten en laat het aan je weten, zodra er nieuws is. Ik houd je op de hoogte! ☘

Reputatie 7

Hi @Klaassimon, ik wil je ontzettend bedanken voor jouw geduld van de afgelopen tijd! Graag wil ik aan je vragen of jij mij nog van wat extra voorbeelden kan voorzien waarbij het issue zich voordoet. Dit helpt de technische dienst om sneller tot de oplossing te komen. Als je dit aan kan geven, dan zet ik dit weer door. Dankjewel! 😊

Hi @Klaassimon, ik wil je ontzettend bedanken voor jouw geduld van de afgelopen tijd! Graag wil ik aan je vragen of jij mij nog van wat extra voorbeelden kan voorzien waarbij het issue zich voordoet. Dit helpt de technische dienst om sneller tot de oplossing te komen. Als je dit aan kan geven, dan zet ik dit weer door. Dankjewel! 😊

Hi Lisa,

Wat ik doe is via de [GUIDE]-knop naar de tv-gids. Hier zoek ik bv. het programma Instinct op NET5 op. Dan druk ik op [OK}. En hoop dat ik dan het programma uit kan zien. Het enige wat ik dan nog doe is bij de reclames weglopen. Want dan zie je wel erg vaak weer hetzelfde prutfilmpje.

 

Groet,

Klaas.

Reputatie 7

Hi @Klaassimon, heel erg bedankt dat jij de moeite neemt om dit zo helder uit te leggen! Ik heb dit toegevoegd aan het onderzoek. Ik hoop dat ik jou deze week nog kan voorzien van een update die uit het onderzoek rolt. Ik blijf dit voor je checken! 

Reputatie 7

Hi @Klaassimon, ik hoor heel graag van je of jij inmiddels merkt dat de problemen zijn verdwenen! Mijn collega's hebben aan de achterkant een volledige reset uitgevoerd en willen weten of dit heeft geresulteerd in de oplossing. Als jij dit kan laten weten, dan zou dat super zijn! 😁

 

Helaas, maar ik zal vanavond ook een grote reset doen. Dus kabels los en opnieuw opstarten na 10 seconden.

Reputatie 7

Jeetje, ik zou het onwijs zuur vinden als het nog steeds niet is opgelost @Klaassimon! Super als jij dit vanavond wilt uitvoeren en dan hoor ik heel graag het resultaat. Weet dat ik direct mijn collega's aan hun mouw trek als blijkt dat het probleem nog niet is opgelost. 

Reageer