Ik krijg deze foutmelding als ik een aflevering van een opgenomen serie wil verwijderen.
Een reset van de tv box heeft niet geholpen.
Wat kan ik nog meer doen?
Beste antwoord door MandyC
Bekijk origineel
Ik krijg deze foutmelding als ik een aflevering van een opgenomen serie wil verwijderen.
Een reset van de tv box heeft niet geholpen.
Wat kan ik nog meer doen?
Beste antwoord door MandyC
Bekijk origineelOok ik zag gisteravond dezelfde foutcode.
Sinds zojuist kan ik de app van tmobile voor het tv kijken helemaal niet meer opstarten. Het zoveelste probleem bij tmobile. Er waren al eerder problemen met de tv-app en hier is geen compensatie voor geweest. Intussen problemen met de WiFi gehad, die het nu gelukkig wel doet, en nu opnieuw de tv-app niet kunnen opstarten!
sinds april bij tmobile en nog nooit zoveel problemen gehad met tv en internet. Elke keer moet je als klant een of ander stappenplan volgen om het zelf uit te vogelen. Kom je er niet uit dan moet je lang wachten bij de klantenservice om vervolgens precies hetzelfde te horen als op internet staat. Echt, wat een ellende. Ik wil onder het abonnement uit. Weten de moderators hier wel een gepast antwoord op hoe dat geregeld kan worden?!
Helaas ervaar ik hier ook dezelfde problemen…. foutmeldingen bij het verwijderen van een opname.
Met veel tobben dacht ik een oplossing gevonden te hebben. Verwijderen via de webinterface van tmobiletv.nl → Opnames. Dan op bewerken klikken, opname verwijderen, op Voltooien klikken, weer op bewerken klikken, programma verwijderen, op voltooien klikken, enz. In de webinterface waren de programma’s verdwenen maar via de tv box nog gewoon zichtbaar. Kon ze niet wissen.
Vanmorgen vroeg waren deze programma’s uit de lijst verdwenen. Echter opnieuw een programma wissen werkt weer niet……
Ik hoop op het beste maar vrees het ergste…. It is T-mobile you know….
Hi allemaal, heel erg bedankt voor jullie meldingen! Hartstikke goed dat jullie dit meteen hebben laten weten. Dit issue is gisteravond ook opgemerkt door onze technische dienst en er wordt dan ook aan gewerkt om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Het betreft het verwijderen van een bestaande opname en het maken van een nieuwe opname. Excuses voor het ongemak. We houden jullie op de hoogte in het onderstaande topic:
Hi
Hi
Hi
Hi
ja.
eerst ‘gedwongen stoppen’ en opnieuw starten. Hielp niet.
hierna app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Hielp ook niet.
tv 30 seconden van de stroom gehad en opnieuw hielp dit niet. Welk topic hoort dit onder dan?
Hi
Hi allemaal, het issue is doorgezet naar onze leverancier! Hopelijk volgt er snel een nieuwe update, zodat we weten dat het weer is opgelost.
Ik krijg deze foutmelding als ik een aflevering van een opgenomen serie wil verwijderen.
Een reset van de tv box heeft niet geholpen.
Wat kan ik nog meer doen?
Ik heb hetzelfde probleem…. kwestie van afwachten dus :(
Hi
Heb ook verwijder probleem sinds gisteren
Ja dat krijg ik ook alles al geprobeerd
Nu zijn zelfs alle opgenomen en geplande programma's verdwenen. Hoop dat dit wel tijd3elijk is.
Rien, Uden.
Zelfde probleem ook hier. En kan ook niks opnemen nu.. hoe kan ik er nu vanuit gaan dat de programma's die ik al had gepland nu opgenomen worden en de programma's die ik nog wilde terug kijken weer terug komen??? Een heel groot probleem nu dus wat word afgewimpeld met een simpele : heb geduld
Geduld begint op te raken met alle problemen die tmobile de laatste tijd heeft. En altijd ligt het probleem bij de klant en niet bij tmobile zelf.
Wendy, harderwijk
In Eindhoven zitten wij met dezelfde probleem sinds gisteren en ook al is het irritant.
Een ding is zeker ZIGGO is 10 keer erger
En ik weet het uit ervaring
Hier zijn alle problemen opgelost. Kan weer opnames bekijken en verwijderen.
Net heb ik het opnieuw geprobeerd.
En het doet het weer 👍
Hier in Maarssen doet alles het ook weer😁
Hi
Weet jij dit?
Groet
Mandy
Alle andere problemen van de opnames zijn verholpen maar ik heb nog 1 probleem. Hij geeft bij de zender veronica nog steeds aan dat er geen programma's zijn vanaf zaterdag. Ligt dit probleem bij tmobile of bij veronica ???
Er zijn namelijk een paar programma's (de FBI series en Blindspot) die ik wil opnemen bij veronica maar dat gaat niet op de normale manier. Nu weet ik wanneer deze programma's zijn en heb ik een handmatige opname ingezet dus het is nu afwachten of dit goed gaat.
Wendy, harderwijk
Hi
Hi
Ik hoor het graag van je, zodat ik je hier verder bij kan helpen!
Hier in Bussum hetzelfde en ook de melding dat de cloud bijna vol is terwijl dat niet zo is.
verder veel zenders waar het geluid niet synchroon loopt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.