Beantwoord

Foutcode 314999 bij cloud opnames

  • 9 December 2022
  • 30 reacties
  • 700 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@Michel369 Zeker, maar ik wilde 100% zeker zijn dat ik je goed heb begrepen, zodat ik je zo goed mogelijk kan helpen! 

Ik ga dit direct nogmaals doorzetten naar de technische dienst. Wil je mij vertellen om welke iOS devices het gaat? Vergeet niet om ook het versie nummer te benoemen (bijvoorbeeld: iPhone 12). Graag verneem ik ook op welke versie van het besturingssysteem deze draait. 

Ik wacht jouw terugkoppeling af en dan ga ik gelijk aan de slag! 

Reputatie 2

@Michel369 Zeker, maar ik wilde 100% zeker zijn dat ik je goed heb begrepen, zodat ik je zo goed mogelijk kan helpen! 

Ik ga dit direct nogmaals doorzetten naar de technische dienst. Wil je mij vertellen om welke iOS devices het gaat? Vergeet niet om ook het versie nummer te benoemen (bijvoorbeeld: iPhone 12). Graag verneem ik ook op welke versie van het besturingssysteem deze draait. 

Ik wacht jouw terugkoppeling af en dan ga ik gelijk aan de slag! 

Het betreft een IPhone 11 IOS: 17.2.1

 

Reputatie 2

Het betreft een IPhone 11 IOS: 17.2.1

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt @Michel369, ik heb het nogmaals doorgezet met zoveel mogelijk informatie. Hopelijk kunnen we de oorzaak vinden! 

@Gabester is het bij jou al opgelost?

‘A kiss for christmas’ speelt nu inderdaad wel af in de app (binnenshuis want dat moet je er schijnbaar bij zetten). 
ik ben het met je eens Michel dat er ‘afwimpelend’ wordt gereageerd op jouw vragen om vervolgens opnieuw dezelfde vragen te moeten beantwoorden. 
 

ik heb overigens een iPhone 8 met besturing 16.7.5 

Reageer