Beantwoord

Foutcode 314999 bij cloud opnames

  • 9 December 2022
  • 30 reacties
  • 686 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo,

Ik wil graag weten wanneer en hoe deze foutmeldcode ( 314999) een keer opgelost kan worden. Wij hebben sinds 3 maanden t-mobile en al vanaf dag 1 problemen met opnames bekijken via de cloud. Het gaat om programma’s van TLC, eenmaal een aflevering geopend dan is deze de volgende keer niet meer te bekijken. De afleveringen zijn niet te bekijken via tv, telefoon of tablet. Wij hebben wekelijks contact met de klantenservice, aangezien onze tickets die elke week worden aangemaakt ook weer worden gesloten met de melding; opgelost. Het probleem is NIET opgelost. Dus weer bellen en voor de 20ste keer een ticket aanlaten maken, met dezelfde uitslag. Wanneer gaan jullie hier een keer serieus naar kijken? Wij hebben ondertussen al het mogelijke geprobeerd van resetten tot nieuw kastje en 20 tickets verder. Niks werkt. Ik ben het zat om telkens aan de bel te hangen en wil gewoon dat dit probleem opgelost word. Kom alsjeblieft niet weer met de oplossing wij gaan een ticket aanmaken, want dat haalt blijkbaar niks uit. 
 

Ik hoop op een spoedige reactie.

icon

Beste antwoord door Lisa 18 January 2023, 16:46

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@Michel369 Zeker, maar ik wilde 100% zeker zijn dat ik je goed heb begrepen, zodat ik je zo goed mogelijk kan helpen! 

Ik ga dit direct nogmaals doorzetten naar de technische dienst. Wil je mij vertellen om welke iOS devices het gaat? Vergeet niet om ook het versie nummer te benoemen (bijvoorbeeld: iPhone 12). Graag verneem ik ook op welke versie van het besturingssysteem deze draait. 

Ik wacht jouw terugkoppeling af en dan ga ik gelijk aan de slag! 

Reputatie 2

@Michel369 Zeker, maar ik wilde 100% zeker zijn dat ik je goed heb begrepen, zodat ik je zo goed mogelijk kan helpen! 

Ik ga dit direct nogmaals doorzetten naar de technische dienst. Wil je mij vertellen om welke iOS devices het gaat? Vergeet niet om ook het versie nummer te benoemen (bijvoorbeeld: iPhone 12). Graag verneem ik ook op welke versie van het besturingssysteem deze draait. 

Ik wacht jouw terugkoppeling af en dan ga ik gelijk aan de slag! 

Het betreft een IPhone 11 IOS: 17.2.1

 

Reputatie 2

Het betreft een IPhone 11 IOS: 17.2.1

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt @Michel369, ik heb het nogmaals doorgezet met zoveel mogelijk informatie. Hopelijk kunnen we de oorzaak vinden! 

@Gabester is het bij jou al opgelost?

‘A kiss for christmas’ speelt nu inderdaad wel af in de app (binnenshuis want dat moet je er schijnbaar bij zetten). 
ik ben het met je eens Michel dat er ‘afwimpelend’ wordt gereageerd op jouw vragen om vervolgens opnieuw dezelfde vragen te moeten beantwoorden. 
 

ik heb overigens een iPhone 8 met besturing 16.7.5 

Reageer