Beantwoord

Foutcode 314999 bij cloud opnames

  • 9 December 2022
  • 30 reacties
  • 719 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Nbijl, het is inderdaad niet heel bevorderend voor het issue dat alles telkens gesloten wordt, helemaal mee eens. Ik zal maandag navraag doen bij Lisa en dit escaleren richting het tv-team zodat er direct actie op ondernomen wordt, anders blijft het probleem zicht voordoen zonder enige oplossing. Bedankt voor dit signaal en sorry dat er nog geen fix is.

Hoi, helaas na nog veel meer weken en tickets verder nog geen oplossing. De foutmeldcode moet denk ik genoeg informatie geven over het probleem. Ondertussen doet dit probleem zich al een half jaar voor. Wekelijks melden wij dit en wordt er een ticket aangemaakt. De technische dienst kijkt er naar, maar daar is ook alles mee gezegd. Soms komt er geen eens een terug koppeling of weer de melding wij begrijpen het probleem niet. Wekelijks het probleem tot in detail uitleggen plus de foutmeldcode en nog wordt het probleem niet begrepen? Wanneer wordt hier nu een keer serieus wat mee gedaan? 

Reputatie 7

Hi @Nbijl, merci voor de aanvulling! Ik heb meteen gekeken of er al een update gereed is, maar er wordt nog gewerkt aan het onderzoek. Yes, de technische dienst vergelijkt dit soort problemen altijd met elkaar. Dus ik weet zeker dat dat helemaal goed gaat komen. Merci voor jouw geduld! 🍀

Hoi @Nbijl, goed dat je aan de bel trekt, want wij willen dit natuurlijk ook snel oplossen! Ik zie dat je eergisteren hebt gebeld en dat op basis hiervan een opdracht is uitgezet naar onze technische dienst. Zij hebben dit nog in behandeling. Zodra we meer weten, nemen we contact op. Het is nog niet bekend of hier een monteur voor nodig is of dat het probleem in hardware ligt. Wat we wel weten is dat we dit gaan oplossen!

Dat klopt, dit is het zoveelste ticket. Ben benieuwd wat hier weer uitkomt. Ik heb hier op het forum ook iemand anders gezien met hetzelfde probleem, 8 maanden geleden. Lijkt mij dat dit wel al opgelost is? Het is dezelfde foutmelding. Misschien dat hier ook eventjes naar gekeken kan worden, hoe het daar opgelost is.

Reputatie 7

Hoi @Nbijl, goed dat je aan de bel trekt, want wij willen dit natuurlijk ook snel oplossen! Ik zie dat je eergisteren hebt gebeld en dat op basis hiervan een opdracht is uitgezet naar onze technische dienst. Zij hebben dit nog in behandeling. Zodra we meer weten, nemen we contact op. Het is nog niet bekend of hier een monteur voor nodig is of dat het probleem in hardware ligt. Wat we wel weten is dat we dit gaan oplossen!

Reageer