Zomaar ineens, uit het niets, een foutmelding 133066. Modem opnieuw opgestart, TV box opnieuw opgestart… code blijft,
Modem doet het verder goed, TV kijken via de app doet het ook. En nu?
groeten, Marco
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineelZomaar ineens, uit het niets, een foutmelding 133066. Modem opnieuw opgestart, TV box opnieuw opgestart… code blijft,
Modem doet het verder goed, TV kijken via de app doet het ook. En nu?
groeten, Marco
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineelHi
Graag zou ik je willen vragen om een ander LAN-poort te testen, om te kijken of het probleem dan verholpen wordt. Zou jij eens van poort willen wisselen op het modem? Het handige aan het Zyxel modem, is dat alle poorten geschikt zijn voor tv. Mocht dit niet helpen, dan wil ik je vragen om de internetkabel te vervangen. Heb jij nog een extra internetkabel in huis liggen? Zo niet, dan stuur ik er graag kosteloos één jouw kant op.
Kun je hiermee uit de voeten? Als je mij hier een korte terugkoppeling op kan geven, dan ga ik graag verder voor je aan de slag om dit op te lossen. Ik wil namelijk dat die foutmelding zo snel mogelijk weer verdwijnt! 💪
Hi
Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.
Ik hoop dat dit gelijk de laatste keer was dat jij deze foutmelding in beeld kreeg. Mocht jij nog eens een probleem opmerken, klop dan vooral weer aan. Dan help ik je graag verder!
Hi
Hi Lisa,
Als je het niet erg vindt dan wil ik eerst een tijdje zien dat het goed gaat. Want gisteravond ging het weer mis, net bij de start van de formule 1, dus die heb ik gemist. Voor mij is het dus nog geen afgesloten zaak.
groeten,
Gé Post
Hi
Goedemiddag
Laat me weten hoe de verbinding zich gedraagt nadat je het modem opnieuw opgestart hebt, alsjeblieft.
P.s. een herstart via de power-knop is niet genoeg. De stroom dient echt onderbroken te worden door de stroomtoevoer uit het stopcontact te halen.
Zie vorige bericht
‘Bij het terug gaan naar reguliere uitzendingen weer die foutmelding en zwartbeeld.
Deze keer kunnen oplossen zonder opnieuw op te starten maar de foutmelding blijft terugkomen
het is dus nog steeds ‘Raapzaad’’
Voor foutmelding (code 133066) heeft men zo te zien nog geen duidelijk aanwijsbare oorzaak gevonden. Ergo geen oplossing en fout onverklaarbaar.
In mijn geval bleek de fout verdwenen door simpelweg de roze knop "tv box" op de a.b. in te drukken. Ik zag nl dat de tv box rood stond, dwz op standby. Vandaar de associatie dat gekke dingen kunnen gebeuren als de tv box automatisch op standby wordt gezet. Laat dat dus graag met prio ophouden?!
Hi
Fout komt voort uit het te lang aanstaan van de TV box. Er is allang en herhaaldelijk gevraagd om de settop box ongemoeid te laten, hoe lang die ook aan staat. Er komen allerlei rare en door t-mobile onverklaarbare problemen door.
Waar komt die foutmelding vandaan
Ik heb nu ook! Ook TV via de app (TV anywhere)deed het niet meer wel internet.
Hi
Kut bedrijf huldiging Ajax en ja hoor weer een fout code 133066. En nee ik heb geen utp kabels over en zeker geen poort op dat kut modem van jullie.
Hi
Hi
Hierna mag je ook een factory reset van de TV Box uitvoeren. Dit doe je door met een paperclip het resetknopje aan de achterkant 10 seconden in te drukken. Kun je hiermee uit de voeten? Ik hoor graag of de foutmelding hierna verdwenen is. Weet dat ik je heel graag hierbij wil helpen, want jij hoort zonder problemen te genieten van de tv!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.