Geen Cloud Opnemen, maar wel vanaf nov betalen



Toon eerste reactie

33 reacties

Ik zal vanavond een foto sturen

Reputatie 7
Badge +16

@Mark9988 Zou je eens een foto kunnen maken van de TV Box die je momenteel gebruikt? Ik ga meteen overleggen met de technische dienst wat de best mogelijke oplossing is. Het duurt nu al veel te lang, maar we komen hier uit, daar ben ik heilig van overtuigd! 

@soepkip67 Super, bedankt voor je hulp, samen staan we sterker! 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Mark9988 ,

Dank je wel voor de snelle terug koppeling. Nu is het aan @Jason ,hij is degene die hier wat mee kan. Dus helaas is het niet anders maar graag nog even geduld, Jason zal hier vanzelf weer op terug komen.

Ik heb nog steeds de oude interface op mijn kastje en ik snap wat jullie nu doen dat jullie proberen te helepen maar boven heb ik een oud kastje daar zit een nieuwe interface op en beneden mijn hoofdkastje dus niet die trouwens ook al is opgestuurd omdat het kastje wat er zat het niet kon

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Mark9988 ,

 

Als je de tv aan hebt staan en ook het tv kastje en je klikt op de afstandbediening op de knop “menu” daarna met de pijltjes toets naar rechts boven in beeld op “account” klikt daarna kiest voor “mijn opnames” daar krijg je de keus “cloud opnemen”als je dit kunt selecteren werkt cloud opname. Dit is wat @Jason bedoelt. Als je dit niet werkt graag even hier terug koppelen zodat Jason je verder op weg kan helpen.

Reputatie 7
Badge +16

@Mark9988 Bedankt voor je antwoord! 

Ik krijg sterk het vermoeden dat de manier waarop je Cloud Opnemen kunt bereiken nog niet goed genoeg uitgelegd is. Heb je alle stappen op onze website al doorgenomen: Cloud Opnemen: hoe werkt dat?

Als dit overbodig is, mijn excuses, maar omdat je aangeeft dat de functie nog niet op je kastje zit, vermoed ik dat niet duidelijk genoeg gecommuniceerd is over hoe Cloud Opnemen precies werkt.

Ik heb de hele functie nog niet op mijn kastje ik wil gewoon een monteur hebben die langs komt met meerdere kastjes en een hele goede compensatie voor wat er allemaal nu gebeurt is

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Mark9988, welkom op de Community, sterk dat je hier jouw verhaal doet!

Een enorm, oprecht excuses namens ons hele team voor hoe jij te woord gestaan bent en hoe het tot nu toe verlopen is. Inmiddels zie ik dat het wel gelukt is om eindelijk Cloud Opnemen te activeren, maar dat jij nog steeds niet die functie kunt gebruiken, ervaar jij dit ook zo? Ook zie ik dat er een vergoeding besproken en goedgekeurd is à € 125,00 voor het retourneren van de TV Box. Het is een rommeltje geweest aan onze kant en daar ben jij de dupe van geworden. 

Mocht de Cloud nog steeds niet werken, kun je alsjeblieft beschrijven wat je ziet wanneer je dit probeert - staat de optie er bijvoorbeeld niet tussen of krijg je een foutmelding?

Ik zal de medewerkers die jij gesproken hebt allemaal aanspreken en van feedback voorzien zodat dit niet nog een keer voorkomt. Dat is voor jou natuurlijk mosterd na de maaltijd, maar dat soort gedrag is iets wat wij absoluut onwenselijk achten, net als ieder weldenkend mens overigens. 

Alle standaard stappen zoals resetten, herstarten en dergelijke zullen we in dit geval overslaan want die heb je al vaak doorlopen. Als wij er samen niet uitkomen, laat ik het nakijken door een specialist zodat je voor eens en altijd een oplossing toegereikt krijgt. Nogmaals excuses voor alles en ik ga me in ieder geval keihard inzetten om je 100 procent te helpen!

Reageer