Geen Cloud Opnemen, maar wel vanaf nov betalen


Goedemorgen allemaal 

 

Na ik denk zo een 50 keer bellen denk ik dat ik het zo maar eens ga doen ik zal beginnen met het probleem ik ben in november over gestapt naar een ander tv pakket zelfde provider nu zou ik kunnen opnemen en terug spoelen daadwerkelijk in de cloud mee draaien nu is het alleen zo dat dit nog steeds niet werkt iedere keer als je belt we zijn er mee bezig, we gaan het oplossen, verbinding verbroken, tot zelfs een keer gewoon uitscholden werd door een medewerker, meneer we kunnen geen monteur sturen wij moet dan bij een keuze vakje komen dan pas mogen we dat ( met andere woorden is te duur) nu ben ik benieuwd of iemand hier mij misschien wel zou kunnen helpen ik ben nu heel erg ontevreden over de manier waarop ik te woord gestaan word en behandeld word 

 

Ik hoop dat ik hier mee iemand kan bereiken die wel beslissingen mag nemen en mij wel de service kan bieden waar voor tmobile staat en sterken nog waar we voor betalen 

 

Met een niet zo vriendelijke groet naar de meeste tmobile medewerkers 


33 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi all, enorm bedankt voor de mooie complimenten, maar die zijn volledig aan jullie toe te wijden! Om tot een oplossing te komen heb je de inzet van de gedupeerde(n) nodig, alsmede de mogelijkheid om tot een oplossing te komen en daar ben ik slechts de collega voor geweest die de puzzelstukjes op de juiste plek heeft gelegd. Alle lof aan jullie en aan de technische collega's.

We doen als moderators ons uiterste best om voor iedereen door het vuur te gaan en ik kan me goed voorstellen dat daar soms niet altijd alles uitkomt, maar we strijden altijd voor onze users en zullen elke case met net zoveel daadkracht oppakken.

Als ik ooit nog iets kan betekenen voor je @Mark9988, mag je me meteen een privéberichtje sturen (of gewoon dit/een nieuw topic gebruiken natuurlijk). Dan ga ik meteen sparren met onze tech-dames- en heren.

@Mark9988 Als @Jason wat afspreekt komt die het na, kan ik als ex T-Mobile klant zelfs voor instaan, en hij krijgt meer voor elkaar dan degene aan de telefoon, dus als hij iets vergoed is dat het maximale wat die er uit kan slepen, je hebt volgen de algemene voorwaarden alleen recht op de kosten die je betaald heb voor diensten die niet geleverd zijn vergoed te krijgen, rest is uitgesloten, dus ben je nu goed bedeeld, geniet er van.👍👍

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Kijk, dat is toch netjes opgelost door t-mobile!

Nu is dan eindelijk oplost dankzij @Jason  de rede dat het telefonisch niet lukte was ook iets waar we beide niks aan konden doen ik had geen gemiste oproepen en jason kreeg de me niet te pakken maar nu zoals beloofd opgelost 

 

Bedankt voor je hulp jason en ik hoop dat de feedback over de klantenservice geholpen heeft voor de toekomst

Reputatie 7
Badge +16

Voor de duidelijkheid: ik doel op het delen van privéberichten die ik zelf stuur natuurlijk, niet op privéberichten van anderen! 😊

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Mark9988, ik heb je maandag, dinsdag en vanmorgen zes keer gebeld op jouw mobiele telefoonnummer en geen enkele reactie daarop mogen ontvangen. Tijdstippen: 14:13, 17:01, 09:41, 09:51, 11:16 en 10:11.

Uiteraard geen enkel probleem wanneer je niet opneemt, maar dan zou ik het wel appreciëren als je hier ook wat van zegt in het topic. Afijn, laten we dit gewoon oplossen samen. 

Dat terzijde, de reden dat ik dit telefonisch/in de privésfeer met je wilde oplossen, is omdat ik in verband met de privacywetgeving geen verdere pakketgegevens in het openbaar mag benoemen. Dat ik hierover niet duidelijk genoeg ben geweest, is mijn fout. 

Ik ben 100 procent voor transparant zijn en zou er zelf altijd voor kiezen om dit wel in het topic te bespreken, vandaar dat ik nagenoeg alle privéberichten die ik verstuur, ook in topics plaats zodat alle meelezers weten wat er speelt. Tot nu toe ben ik altijd eerlijk en transparant geweest, jammer dat dit niet zo overkomt, maar dat komt wellicht door de miscommunicatie. 

Laten we het voor het gemak dan nu volledig openbaar bespreken: graag vergoed ik één volledige maand abonnementskosten (€ 56,65), bovenop de vergoeding die ik reeds aangeboden heb. 

Tja, hij verschuilt zich achter privecygebonden informatie. Nou, dan weet de rest van de community dat ene  Mark €50 krijgt. Lekker boeien toch?

Ja zo dacht ik er ook over mij boeit het niet van mij mag de hele wereld weten wat voor foute ze hebben gemaakt maar het zou oneerlijk zijn als er dan niet verteld zou worden hoe ze het hebben goed gemaakt als ze dat dan nog gaan doen

Reputatie 7
Badge +14

Tja, hij verschuilt zich achter privecygebonden informatie. Nou, dan weet de rest van de community dat ene  Mark €50 krijgt. Lekker boeien toch?

Dat had ik gedaan maar dat was niet oke en toen kwam @Jason zelf met het voorstel mij afgelopen maandag te bellen maar zoals tmobile iedere keer beloftes maakt en niet nakomt

Reputatie 7
Badge +14

@Mark9988 Je kunt hier beter een tegenbod plaatsen. Dan kan @Jason dat gewoon in het systeem crediteren. Door nu opeens alles telefonisch te willen doen wordt het allemaal minder transparant en ligt het bedrag ook niet 'op papier'.

Inmiddels is de dinsdag voorbij en nog geen contact gehad lijkt weer een beetje de zelfde richting uit te gaan beetje jammer weer zo

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Mark9988, kunnen we afspreken dat ik maandag hierover contact opneem met je? Dan bespreken we samen wat we eraan gaan doen om jou naar wens te compenseren! 👍

Ja bel of mail me maar dan kijken we wel of we er uit kunnen komen maar ik wil wel een vergoeding die past bij de gelede schade daarbij hoort dus ook het telefoneren en de stress die het heeft gehad

Reputatie 7
Badge +16

@Mark9988 Op 3 december 2020 is Cloud Opnemen geactiveerd dus vanaf dat moment kan ik die misgelopen functie vergoeden. Ik kom terug op mijn eerste bericht en wil je het aantal maanden dat je geen Cloud Opnemen hebt ontvangen dubbel vergoeden zodat je de aankomende drie en een halve maand, laten we er vier maanden van maken, op onze kosten van die functie gebruik kunt maken. 

Het vergoeden van drie volle maanden abonnementsgebruik omdat Cloud Opnemen niet werkte, is jammer genoeg niet mogelijk. Met jouw goedkeuring, pakken we het verder privé op zodat er geen privacygebonden informatie prijsgegeven wordt! 😉

Volgens mij is opnemen i  de cloud 5 euro per maand en als ik dan bereken vanaf nov is het 20 euro maaf afgezien van dat al dat bellen en stress die ermee gepaard gaan ben ik meer van mening naar iets meer als aleen een tv pakket ik zat eigenlijk meer te denken aan half 50% korti g of de aantal maanden dat het niet gewerkt heeft gratis

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Mark9988, top dat het eindelijk werkt na zolang, maar wel jammer dat het inderdaad zoveel tijd en energie gekost heeft. Laten we er verder geen woorden meer aan vuil maken en er lering uit trekken, dit moet voortaan gewoon vanaf moment één secuur aangepakt worden.

Bedankt voor je geweldige compliment, dat waardeer ik echt enorm, maar dat gezegd hebbende, heb ik gewoon mijn werk gedaan en ben ik super blij dat jij daarmee geholpen bent! 👍

Ik ga de creditering meteen aanmaken en zal de bevestiging hiervan naar je mailen zodat je het meteen zwart op wit hebt en het inzichtelijk is. Dit betreft de periode van 3 december 2020 (aanmaakdatum Cloud Opnemen) tot en met 17 maart 2021 en komt neer op € 17,00. 

Daarbuiten zouden we nog samen kijken naar een extra vergoeding, wat kan ik je hierin het beste aanbieden? Ik zie dat je al een aantal TV themapakketten afneemt, houd je van sport? Kan ik je een maand gratis Ziggo Sport aanbieden bijvoorbeeld?

Nou is het eindelijk zover dat ik kan opnemen jammer dat het zo lqng heeft geduurten zoveel energie heeft gekost 

 

@Jason benoem jouw tot werknemer van de maand blijkbaar ben je een van de enige die iets kan bij jullie 

 

Hoe gaat het nu met de creditering wordt ik daar over gebeld

Reputatie 7
Badge +16

@Mark9988 Die kosten krijg jij zeker weten vergoed, maar om ervoor te zorgen dat je het volledige bedrag krijgt waar je recht op hebt, wachten we met vergoeden totdat het definitief opgelost is. Zo kan ik straks een overzicht maken van de exacte startdatum en oplosdatum en de periode daartussen als compensatie aanbieden. Je krijgt dan natuurlijk Cloud Opnemen vergoed à € 5,00 per maand voor de periode waarin dit ontbrak en een extra compensatie voor de periode waarin wij je niet geleverd hebben wat wel beloofd is - die extra compensatie zullen wij samen kortsluiten zodat jij ontvangt waar je het meeste aan hebt/mee kunt. 

Dat de beloftes te vaak gemaakt zijn, zonder resultaat is natuurlijk kwalijk en hiervoor bied ik namens ons hele team een welgemeend excuses aan. Daar kun je nu weinig mee, maar is wel terecht. Daarom ga ik er nu met onze TV specialisten voor zorgen dat het wel eindelijk gaat werken!

Ik ontvang die liever zo deze beloftes zijn mij namelijk te vaak al gedaan zonder enig resultaat 

 

Dus het vertrouwen is er niet meer 

 

Ook wil ik graag weten hoe het geregeld gaat worden met de compensatie aangezien ik er vanaf november voor betaal en niet ontvang en jij nu zegt is simpel maar waarom heb ik dan zo vaak moeten bellen die kosten wil ik ook graag vergoed zien dus al met al hoop ik op een goede compensatie 

Reputatie 7
Badge +16

@Mark9988 Helder, dankjewel voor je toelichting! 👍

Ik ga meteen een casus opzetten bij onze technische collega's zodat er een goede oplossing gevonden kan worden. Volgens mij is het net zo simpel als het ‘activeren’ van het nieuwe platform op de TV Box, dus dat lijkt me niet al te lastig.

Zodra er updates zijn, zal je die per e-mail ontvangen, maar uiteraard houd ik de boel ook nauwgezet in de gaten voor je.

Nee die met hard disk he  ik terug gestuurd en wat ik boven heb staan daar betaal ik al voor dat is ee  heel anders kastje

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Mark9988, ik begrijp het probleem nu veel beter na enig uitzoekwerk: je geeft aan twee TV Boxen te hebben, zijn dit beide Aria 610's? Ik zie namelijk maar één geregistreerde TV Box en dat is degene waar je de foto van hebt gestuurd (dat zie ik aan het MAC-adres/serienummer). Begrijp ik nu goed dat je ook nog een oude box hebt teruggestuurd? Ik zie namelijk dat er een Entone Amulet 515 aankomt en dat is de oude box met harddiskrecorder. 

Indien je op twee boxen T-Mobile TV wilt ontvangen, dienen we er nog eentje te registeren en op te sturen. We kunnen geen oude boxen her-registreren, dat is technisch onmogelijk als die al afgemeld is.

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Super, dankjewel! @Mark9988 

Reageer