Geen Cloud Opnemen, maar wel vanaf nov betalen



Toon eerste reactie

33 reacties

Ik ontvang die liever zo deze beloftes zijn mij namelijk te vaak al gedaan zonder enig resultaat 

 

Dus het vertrouwen is er niet meer 

 

Ook wil ik graag weten hoe het geregeld gaat worden met de compensatie aangezien ik er vanaf november voor betaal en niet ontvang en jij nu zegt is simpel maar waarom heb ik dan zo vaak moeten bellen die kosten wil ik ook graag vergoed zien dus al met al hoop ik op een goede compensatie 

Reputatie 7
Badge +16

@Mark9988 Die kosten krijg jij zeker weten vergoed, maar om ervoor te zorgen dat je het volledige bedrag krijgt waar je recht op hebt, wachten we met vergoeden totdat het definitief opgelost is. Zo kan ik straks een overzicht maken van de exacte startdatum en oplosdatum en de periode daartussen als compensatie aanbieden. Je krijgt dan natuurlijk Cloud Opnemen vergoed à € 5,00 per maand voor de periode waarin dit ontbrak en een extra compensatie voor de periode waarin wij je niet geleverd hebben wat wel beloofd is - die extra compensatie zullen wij samen kortsluiten zodat jij ontvangt waar je het meeste aan hebt/mee kunt. 

Dat de beloftes te vaak gemaakt zijn, zonder resultaat is natuurlijk kwalijk en hiervoor bied ik namens ons hele team een welgemeend excuses aan. Daar kun je nu weinig mee, maar is wel terecht. Daarom ga ik er nu met onze TV specialisten voor zorgen dat het wel eindelijk gaat werken!

Inmiddels is de dinsdag voorbij en nog geen contact gehad lijkt weer een beetje de zelfde richting uit te gaan beetje jammer weer zo

Nou is het eindelijk zover dat ik kan opnemen jammer dat het zo lqng heeft geduurten zoveel energie heeft gekost 

 

@Jason benoem jouw tot werknemer van de maand blijkbaar ben je een van de enige die iets kan bij jullie 

 

Hoe gaat het nu met de creditering wordt ik daar over gebeld

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Mark9988, top dat het eindelijk werkt na zolang, maar wel jammer dat het inderdaad zoveel tijd en energie gekost heeft. Laten we er verder geen woorden meer aan vuil maken en er lering uit trekken, dit moet voortaan gewoon vanaf moment één secuur aangepakt worden.

Bedankt voor je geweldige compliment, dat waardeer ik echt enorm, maar dat gezegd hebbende, heb ik gewoon mijn werk gedaan en ben ik super blij dat jij daarmee geholpen bent! 👍

Ik ga de creditering meteen aanmaken en zal de bevestiging hiervan naar je mailen zodat je het meteen zwart op wit hebt en het inzichtelijk is. Dit betreft de periode van 3 december 2020 (aanmaakdatum Cloud Opnemen) tot en met 17 maart 2021 en komt neer op € 17,00. 

Daarbuiten zouden we nog samen kijken naar een extra vergoeding, wat kan ik je hierin het beste aanbieden? Ik zie dat je al een aantal TV themapakketten afneemt, houd je van sport? Kan ik je een maand gratis Ziggo Sport aanbieden bijvoorbeeld?

Reputatie 7
Badge +14

@Mark9988 Je kunt hier beter een tegenbod plaatsen. Dan kan @Jason dat gewoon in het systeem crediteren. Door nu opeens alles telefonisch te willen doen wordt het allemaal minder transparant en ligt het bedrag ook niet 'op papier'.

Volgens mij is opnemen i  de cloud 5 euro per maand en als ik dan bereken vanaf nov is het 20 euro maaf afgezien van dat al dat bellen en stress die ermee gepaard gaan ben ik meer van mening naar iets meer als aleen een tv pakket ik zat eigenlijk meer te denken aan half 50% korti g of de aantal maanden dat het niet gewerkt heeft gratis

Dat had ik gedaan maar dat was niet oke en toen kwam @Jason zelf met het voorstel mij afgelopen maandag te bellen maar zoals tmobile iedere keer beloftes maakt en niet nakomt

Reageer