Geen Cloud Opnemen, maar wel vanaf nov betalen


Goedemorgen allemaal 

 

Na ik denk zo een 50 keer bellen denk ik dat ik het zo maar eens ga doen ik zal beginnen met het probleem ik ben in november over gestapt naar een ander tv pakket zelfde provider nu zou ik kunnen opnemen en terug spoelen daadwerkelijk in de cloud mee draaien nu is het alleen zo dat dit nog steeds niet werkt iedere keer als je belt we zijn er mee bezig, we gaan het oplossen, verbinding verbroken, tot zelfs een keer gewoon uitscholden werd door een medewerker, meneer we kunnen geen monteur sturen wij moet dan bij een keuze vakje komen dan pas mogen we dat ( met andere woorden is te duur) nu ben ik benieuwd of iemand hier mij misschien wel zou kunnen helpen ik ben nu heel erg ontevreden over de manier waarop ik te woord gestaan word en behandeld word 

 

Ik hoop dat ik hier mee iemand kan bereiken die wel beslissingen mag nemen en mij wel de service kan bieden waar voor tmobile staat en sterken nog waar we voor betalen 

 

Met een niet zo vriendelijke groet naar de meeste tmobile medewerkers 


33 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Tja, hij verschuilt zich achter privecygebonden informatie. Nou, dan weet de rest van de community dat ene  Mark €50 krijgt. Lekker boeien toch?

Tja, hij verschuilt zich achter privecygebonden informatie. Nou, dan weet de rest van de community dat ene  Mark €50 krijgt. Lekker boeien toch?

Ja zo dacht ik er ook over mij boeit het niet van mij mag de hele wereld weten wat voor foute ze hebben gemaakt maar het zou oneerlijk zijn als er dan niet verteld zou worden hoe ze het hebben goed gemaakt als ze dat dan nog gaan doen

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Mark9988, ik heb je maandag, dinsdag en vanmorgen zes keer gebeld op jouw mobiele telefoonnummer en geen enkele reactie daarop mogen ontvangen. Tijdstippen: 14:13, 17:01, 09:41, 09:51, 11:16 en 10:11.

Uiteraard geen enkel probleem wanneer je niet opneemt, maar dan zou ik het wel appreciëren als je hier ook wat van zegt in het topic. Afijn, laten we dit gewoon oplossen samen. 

Dat terzijde, de reden dat ik dit telefonisch/in de privésfeer met je wilde oplossen, is omdat ik in verband met de privacywetgeving geen verdere pakketgegevens in het openbaar mag benoemen. Dat ik hierover niet duidelijk genoeg ben geweest, is mijn fout. 

Ik ben 100 procent voor transparant zijn en zou er zelf altijd voor kiezen om dit wel in het topic te bespreken, vandaar dat ik nagenoeg alle privéberichten die ik verstuur, ook in topics plaats zodat alle meelezers weten wat er speelt. Tot nu toe ben ik altijd eerlijk en transparant geweest, jammer dat dit niet zo overkomt, maar dat komt wellicht door de miscommunicatie. 

Laten we het voor het gemak dan nu volledig openbaar bespreken: graag vergoed ik één volledige maand abonnementskosten (€ 56,65), bovenop de vergoeding die ik reeds aangeboden heb. 

Reputatie 7
Badge +16

Voor de duidelijkheid: ik doel op het delen van privéberichten die ik zelf stuur natuurlijk, niet op privéberichten van anderen! 😊

Nu is dan eindelijk oplost dankzij @Jason  de rede dat het telefonisch niet lukte was ook iets waar we beide niks aan konden doen ik had geen gemiste oproepen en jason kreeg de me niet te pakken maar nu zoals beloofd opgelost 

 

Bedankt voor je hulp jason en ik hoop dat de feedback over de klantenservice geholpen heeft voor de toekomst

Reputatie 7
Badge +14

Kijk, dat is toch netjes opgelost door t-mobile!

@Mark9988 Als @Jason wat afspreekt komt die het na, kan ik als ex T-Mobile klant zelfs voor instaan, en hij krijgt meer voor elkaar dan degene aan de telefoon, dus als hij iets vergoed is dat het maximale wat die er uit kan slepen, je hebt volgen de algemene voorwaarden alleen recht op de kosten die je betaald heb voor diensten die niet geleverd zijn vergoed te krijgen, rest is uitgesloten, dus ben je nu goed bedeeld, geniet er van.👍👍

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hi all, enorm bedankt voor de mooie complimenten, maar die zijn volledig aan jullie toe te wijden! Om tot een oplossing te komen heb je de inzet van de gedupeerde(n) nodig, alsmede de mogelijkheid om tot een oplossing te komen en daar ben ik slechts de collega voor geweest die de puzzelstukjes op de juiste plek heeft gelegd. Alle lof aan jullie en aan de technische collega's.

We doen als moderators ons uiterste best om voor iedereen door het vuur te gaan en ik kan me goed voorstellen dat daar soms niet altijd alles uitkomt, maar we strijden altijd voor onze users en zullen elke case met net zoveel daadkracht oppakken.

Als ik ooit nog iets kan betekenen voor je @Mark9988, mag je me meteen een privéberichtje sturen (of gewoon dit/een nieuw topic gebruiken natuurlijk). Dan ga ik meteen sparren met onze tech-dames- en heren.

Reageer