Verschillende keren valt ineens het geluid weg als ik opgenomen programma’s bekijk of bij het terug kijken.
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineelVerschillende keren valt ineens het geluid weg als ik opgenomen programma’s bekijk of bij het terug kijken.
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineelDe een na oudste opname (The taking of Pelham 123 of zoiets) loopt na een minuut of 10 vast en dan moet ik de box weer helemaal herstarten. Ook modem reset helpt niet.
Hi
Wat betreft een vergoeding, hier hebben jullie zeker recht op. Echter kan ik dit pas in orde maken als het probleem is opgelost. Weet dat ik hier heel graag naar ga kijken voor jullie! ❤
Ondanks alle beloftes van T-Mobile dat het probleem opgelost zou zijn of dat er hard aan wordt gewerkt (al 3 maanden 😂) vanavond weer uitval van geluid. Al 3 maanden tobben nu, nog 9 te gaan. Ik tel af.
Nou alweer te vroeg gejuicht, ziatten vanavond een opname te kijken van Nederland 1 en plots viel halverwege de opname ineens dus het geluid weg terwijl het beeld doorloopt.Even stopgezet en weer opnieuw gestart en toen was het weer goed. Hoop niet dat we dit gedonder nu weer krijgen nu net de nieuwe update uitgevoerd en nu is dit weer mis. Hopelijk word dit snel opgelost 😡
Hi
Thanks voor deze aanvullingen. Dit klinkt niet als iets dat hoort, dus dit heb ik doorgespeeld naar mijn collega. Hier kom ik zo snel mogelijk bij je op terug. Fijn dat je daarnaast het wegvallende geluid ziet afnemen bij opnames, maar ik wil er naar toe dat dit bij geen enkele opname voorkomt. Zou je de opnames waarbij dit gebeurt hier willen plaatsen? Inclusief de datum/tijdstip en programma/zender. Dan kan ik hier verder mee aan de slag!
Hi
Nogmaals bedankt voor jouw tijd van vandaag en ik spreek je snel weer. Geniet van deze dag! 😊
Is er inmiddels al een structurele oplossing gevonden??
Groeten Claudia
Dankjewel dat jij in dit topic ook jouw verhaal deelt
Wanneer je op de '1' toets drukt bij het afspelen van je programma, zorgt dit er dan voor dat de problemen verdwijnen? Ik hoop dat dit tot een verbetering bij jou leidt. Daarnaast hoop ik volgende week meer te kunnen delen over de structurele oplossing. Als hier iets bekend over is, dan zijn jullie de eerste die het horen! 💪
Hi
Hi
Hi
Hier gisterenavond precies hetzelfde. Ook een opname van NPO1. Plots het geluid weg. Opname gestopt en opnieuw gestart. Normaal weet de box waar je bent gebleven, maar dit keer niet. De box startte het programma vanaf het begin op 😡.
Hi
@T-Mobile:
Ik ben door een medewerkster van T-Mobile gebeld en heb als workaround de T-Mobile TV app als oplossing aangeboden gekregen. Ik heb die nu in gebruik. Werkt zonder tv box. Veel te omslachtige interface, gids zoeken: 5 tot 6 klikken! en terugkijken en opnemen veel handelingen. Wel sneller doorspoelen 64x. Goed beeld. Kan T-Mobile dit verbeteren, dan heeft deze app meer potentie dan de Tv box en Dan kan die retour met €5,- korting!
Hoi
De ‘oude’ opnames zijn nog steeds verdwenen. Na 5 dagen pas een reactie… pfffff, wat een club. Best balen want er zaten een aantal programma’s bij die ik best graag wilde zien. Maar in het licht van alle wereldgebeurtenissen: waar hebben we het eigenlijk over.
Echter, en daar gaat het ook om, als ik een opname maak beschouw ik deze opname als mijn data. Dit impliceert dat mijn data niet veilig is bij t-mobile. Dat is een teken aan de wand en zorg gevend. Als mijn data zo makkelijk kan verdwijnen en er blijkbaar geen backups zijn, hoe zit het dan met de rest van het t-mobile systeem. Bottom line…. ik vertrouw het allemaal voor geen meter. Of jij houdt ons aan het lijntje, of de organisatie poeiert jou ook af. In ieder geval blijkt t-mobile een zeer incompetente club te zijn voor het hele tv gebeuren. Jullie reclames zijn misleidend en ik verbaas me er ook dagelijks over dat er geen grote rechtzaken zijn aangespannen. Met de manier waarop de praktijk zich ontvouwt zou dit zeer wel mogelijk zijn. Immers, ik ben sinds oktober 2020 klant en heb nog geen dag zonder rariteiten of problemen tv (inclusief opnames, begin gemist, terug kijken) kunnen kijken. Er wordt mij € 25 compensatie geboden terwijl er naar mijn mening echt sprake is van een wanprestatie waarbij volledige restitutie van de abonnementsgelden op zijn plaats is. Dan laat ik maar even liggen wat er voor vergoeding zou moeten worden betaald voor het feit dat t-mobile haar klanten misbruikt als beta tester voor een slecht doordacht en geïmplementeerd systeem. Let wel, het gaat niet alleen om mij maar om alle tv klanten waarbij ik er van overtuigd ben dat het merendeel dezelfde problemen ondervindt maar niet klaagt.
De nieuwe opnames gaan gewoon weer goed. Wat meer is; het doorspoel probleem lijkt zich niet meer voor te doen. Wel had mijn vrouw gisteravond weer een geluidsstop bij een opname van een aantal dagen geleden. Het lijkt er dus op dat deze issue slechts gedeeltelijk is opgelost.
Zie maar wat je er mee doet……
In ieder geval succes er mee…..
Hi
Ik heb een extern geluidssysteem. Een Sonos Arc. Loskoppelen of instellingen veranderen maakt geen verschil. Zoals
Hoop dat jullie er snel uitkomen want dit is best storend…..
hi
Qua audio gebruik ik inderdaad externe audioapparatuur.
Eerste bevindingen:
Het geluid stopte gisteravond één keer kort, beeld liep door.
Vanmorgen had ik het RTL4 ontbijtnieuws even gepauzeerd maar bleek bij hervatten vastgelopen te zijn.
Opnieuw geprobeerd met Begin Gemist maar moest dat twee keer doen alvorens ik het kon kijken.
Bij vooruit of terugspoelen van een opname stuitert het een en ander heen en weer. Stukje terug, stukje vooruit, stukje terug, stukje vooruit. Het maakt daarbij niet uit of ik vooruit of achteruit in de opname wil.
Eén en ander laat mij zien dat het nog niet is opgelost……
Hi
Hi
Ik had graag een andere ervaring gelezen, maar ik waardeer het dat jij zo eerlijk bent. Wij willen dat iedereen met plezier van zijn/haar TV-abonnement geniet. Dus om te horen dat jij enkel problemen ervaart, daar word ik zelf ook niet blij van. Ik ga er nog eens voor je induiken om te zien of ik met een passendere compensatie kan komen. Goed dat je de geluidsstop aangeeft. Kan je laten weten bij welke opname/zender dit was? Dan ga ik hier ook verder naar kijken. Je kan mij altijd alles vragen, dus blijf dat ook zeker doen. Ik wil jouw ervaring echt volledig verbeteren!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.