Verschillende keren valt ineens het geluid weg als ik opgenomen programma’s bekijk of bij het terug kijken.
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineelVerschillende keren valt ineens het geluid weg als ik opgenomen programma’s bekijk of bij het terug kijken.
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineelVolgens mij was dat wel het geval, dat we een opname bekeken welke live bezig was. Afgelopen weekend ook bij heel Holland bakt.
De eerste keer is nog niet opgelost of jullie gooien er gewoon een tweede keer overheen.
Als ik iets te zeggen zou hebben in die tent van jullie zouden er echt koppen rollen. Wat een incompetent zootje.
Ik eis dat er nu eindelijk eens een keer oplossingen komen.
Ik voel me bijna genoodzaakt alle consumentenprogramma’s in te schakelen om jullie wanprestaties en zoethoudertjes aan de kaak te stellen.
Schandalige toestanden, schandalige organisatie. En dat jullie voor deze bagger nog geld durven vragen slaat echt alles.
Hi
Sinds een week ook een abonnement bij tmobile thuis met opname functie. Hier ook het probleem, maar valt op dat verschilt per opname. Toenstraks 1.5 uur zonder problemen. Zojuist een programma van 30 min en 2x opname gestopt en opnieuw aangezet.
in januari komt er een update?
Fijn dat er truckje is voor doorspoelen. Want 16x is erg langzaam.
Hi
Hi
Wat betreft de filmdie deze melding blijft aangeven, daarvoor heb ik direct gevraagd aan een collega om dit verder op te pakken en hier het onderzoek weer voor te openen. Hopelijk hoor ik hier snel meer over, zodat jij snel van deze film kunt genieten! 💪
Dag allen,
Ik ben hier druk mee bezig, maar ik heb het nog niet helemaal scherp. Daarom doe ik een beroep op jullie,
Ik probeer hier zo meer duidelijkheid over te krijgen. Dat is de weg naar de oplossing!
Helaas gebeurt dit bij mij ook regelmatig. Geluid stopt en gaat dan soms na ±10 seconden weer verder. Soms moet ik de het bekijken van de opname stoppen en weer opnieuw starten.
Decoder herstart, modem van stroom en weer opgestart. Het blijft tot nu toe regelmatig misgaan.
Is hier een oplossing voor?
Hi
Een andere afdeling kijkt ook als extra paar ogen mee met de issues die jij nog ervaart. Ik hoop dat mijn collega jou deze week nog kan verblijden met een fijn telefoontje. Weet dat we jou meteen gaan bellen als we meer horen. Zo hoef jij hier niet ook nog via deze weg achteraan te gaan! ❤
Hi
Een behoorlijke terugkoppeling, maar zoals je ziet ben ik hier gelijk mee aan de slag gegaan. Voor nu is mij alles helemaal helder, op een paar kleine aanvullingen na. Als jij het zelf prettiger vindt om hier volgende week over te bellen, dan plan ik uiteraard graag weer wat met je in. Laat het vooral weten waar jouw voorkeur naar uit gaat. Er wordt in ieder geval aan gewerkt, dat kan ik je verzekeren. Alleen wil ik dat deze issues structureel bij je wegblijven.
Ik hoop dat je ondanks deze punten van een heel fijn weekend gaat genieten! 💪
Ben ik weer!
Ik kijk een naar een opgenomen film, spoel door bij reclame en dan beginnen de kuren weer:
scènes gaan heen en weer terug. Telkens gaat de opname weer even terug en herhaalt hij een stukje en gaat weer een eindje vooruit waar de film was gebleven. Geluid valt dan weg en hapert
stroom van tv box eraf en opnieuw gestart. Nog steeds hetzelfde probleem. Het lijkt wel of er een barst in de cd zit…
Hoi
Paar opmerkingen….
Concluderend: t-mobile blijkt dus niet in staar om de klanten het product te bieden wat wordt beloofd.
Dat moet consequenties hebben m.b.t. de lopende abonnementen en de kosten die t-mobile hiervoor in rekening durft te brengen.
Ik ben benieuwd wat je collega’s mij hebben te vertellen. Je kunt ze alvast meedelen dat het een zeer pittig gesprek zal worden.
Geniet van het mooie weer en (als je vrij bent morgen) alvast een gezellige en fijne koningsdag gewenst.
Ik had gisteravond geen last. Kon voor het eerst in bijna een jaar de reclame doorspoelen zonder jumps. Ik moest vooruit springen met een truc. (KIjk op hoeveel minuten de opname staat, zet afspelen weer aan en typ de afgespeelde tijd in plus een minuur of 7. 1 uur en 25 minuten moet ingetypt worden als 125)
Had ook geen last van dat heen en weer springen of stoppen van het geluid. Ik hou het vanavond opnieuw in de gaten en laat het weten.
Hi allemaal, hopelijk heeft iedereen een mooi weekend gehad! Zoals beloofd heb ik instructies doorgegeven aan mijn collega's om afgelopen vrijdag te bespreken tijdens een meeting. Er lijkt een mogelijke overlap te zijn met een ander algemeen issue dat momenteel speelt. Om deze reden dienen er dan ook nog steeds nieuwe voorbeelden verzameld te worden, zodat dit kan worden uitgesloten door de technische dienst. Ik blijf hierboven op zitten om zo de oplossing zo het snelste boven tafel te krijgen. Jullie horen weer van mij, zodra er een nieuwe update is!
Hoi
Het lijkt erop dat de tv box geen goede/snelle verbinding heeft met de server. Gegevens van opgenomen programma’s in een reeks komen ook vertraagd binnen. Ik heb een 50 Mb glasvezel verbinding die 8 van de tien keer veel minder dan de helft aan downloadsnelheid heeft.
zit hier mijn probleem? Moet ik upgraden? (Gebruik echter vaak alleen maar 1 tv en een ander toestel tegelijk)
Gisteravond zat ik een opname te kijken op mijn laptop. Had een beresterk wifi signaal. De opname echter toonde vrijwel de zelfde kuren als kijken via mijn tv systeem thuis. Het lijkt er dus echt op dat er iets mis is op jullie servers……
Ik weet uiteraard niet op anderen dit ook ervaren….
Dat zou ik je echt niet kunnen vertellen. Ik merk wel dat op mijn 100Mbit dsl verbinding de boel flink vol zit met het tv kijken er bij. Of dat nu live is of een opname maakt niet zoveel uit. Weet je zeker dat je maar 50Mb hebt en geen 500? Indien 500 zou dat ruim genoeg moeten zijn…
Hallo,
graag wil ook ik me melden met hetzelfde probleem van het wegvallen van het geluid / bevriezen van het beeld bij het terugkijken van opnames uit de cloud.
Ik ben absoluut niet alwetend maar vanuit mijn IT-achtergrond kan ik zeggen dat er een wezenlijk verschil zit tussen het kijken van live beeld en het afspelen van cloud opnames.
ook wij hebben bij het live kijken géén problemen maar bij het afspelen van een opname vrijwel continue.
ik hoop dus dat er snel een oplossing komt voor dit issue.
ik kom bij XS4All vandaan (weggegaan vanwege de KPN-perikelen) maar overweeg om per eerstvolgende gelegenheid toch ook weer bij T-Mobile weg te gaan!
groet,
Rob
Werkt spoelen en begin gemist op de Apple TV? Dit werkt bij mij op geen van de zenders en geen van de drie Apple TV’s. Als ik om 20u10 het Journaal inschakel en ik spoel terug en/of Begin Gemist, dan spoelt hij terug naar het moment dat ik gestart ben met kijken. Ik ook altijd alles maar op.
Ander issue is dat als je begint met TV kijken (live/terug kijken/opname) de eerste paar seconde het geluid normaal is en daarna een stuk zachter wordt en je het volume een enorm stuk harder moet zetten. En je dus wezenloos schrikt als je naar een andere app schakelt op de ATV. ;)
Niemand hier last van? Heb dit zowel op de AppleTV HD, 4K als op de 4K 2021.
Nee, ik heb het basis abo. Werkte ook goed bij mijn vorige provider Telfort. Ik wacht wel even op het antwoord van T-Mobile, ik moet immers nog 10 maanden mijn abo uitzitten enwegstrepen wat het probleem kan zijn 😁.
Hi
Hoi
Dank voor je reactie. Ik ben heel benieuwd waar jouw collega mee komt.
Voorlopig zijn de problemen weer verergerd. Ik krijg nu (soms) als ik ga kijken een hikkend en krakend geluid. Ik moet dan de tv box spanningsloos zetten, even wachten en het ding weer op laten starten om weer gewoon te laten klinken. Als Annechien Steenhuizen van het NOS journaal gaat klinken als Ruud Lubbers in zwaar beschonken toestand is er iets grondig mis.
Daarnaast stopt het geluid ook weer vrolijk tijdens het afspelen van opnames die al lang zijn afgerond.
Hi
Hoi
Ik heb een tijdelijke oplossing. Als je direct na het starten van het opgenomen programma op 1 drukt, start het programma aan het begin. het lijkt erop dat de TV Box per ongeluk start aan het einde van het programma. Uiteraard werken we aan een permanente, beter oplossing!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.