Beantwoord

Gids in app op Samsung TV blijft hangen

  • 10 December 2021
  • 90 reacties
  • 2609 Bekeken


Toon eerste reactie

90 reacties

Hallo, hier dezelfde problemen. Is sinds twee weken van "af en toe" niet werkend naar "continu" niet werkend gegaan. Voorgestelde workaround werkt hier ook niet. Grote beperking van de (betaalde) functies. Mijn type: QE75QN85AATXXN. Mijn tv is bekabeld met een nieuwe netwerkkabel. Eerder dit jaar van ziggo naar jullie gegaan. 

Ik werd 2,5 geleden gebeld door T-mobile met de vraag hoe tevreden ik was over het internet en de tv. helaas nog steeds problemen met het laden van de tv gids enz. dus niet zo tevreden. Er is mij toen gevraagd een filmpje te mailen. Echter ging het laden van de tv gids en menu sinds die tijd foutloos, op 1x na. Na 1x herstart deed die het toen ook weer. Tot gisteren helaas, toen bleef het menu weer hangen. Na 3x heropstart van de tv APP en reset van de tv deed het menu het uiteindelijk weer.

Op verzoek van de meneer die me 2,5 geleden belde heb ik probleem gefilmd. Ik had een mailadres gekregen waar ik dit filmpje naar toe moest zenden, maar helaas heb ik dat mailadres niet meer.

Waar kan ik het filmpje naar toe sturen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @HansVanBuuren, het is zeer begrijpelijk dat jij jouw frustratie wilt uiten en daar heb je volkomen recht toe. Probeer het echter alsjeblieft wel bij één topic te houden en niet in allerlei topics dubbel te posten - dit wordt gezien als spam en zal vanaf nu dan ook geflagd en uiteindelijk verwijderd worden. Bedankt voor je begrip! Mocht je nog niet helemaal bekend zijn met de Huisregels, neem dan zeker een kijkje: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community.

Reputatie 7

Hi @Erik_Mobile, hartstikke fijn dat je zo'n helder voorbeeld hebt doorgezet! Ik heb een onderzoek voor je gestart en hier heb je net ook een e-mail over gekregen ter bevestiging. Ik houd dit voor je in de gaten en laat het hier weten als het onderzoek is afgerond. Voor nu wil ik je hele mooie feestdagen wensen! 🎄

Hoi @Lisa . Helaas een update. De afgelopen 5 dagen heeft de workaround (telkens tv volledig van stroom halen voor minstens 30 sec) gewerkt, maar vandaag al 2 x geprobeerd en dit werkt nu ook niet meer! Wat nu? 

Hi @KHV, ik ben hier zoals beloofd voor je achteraan gegaan! Momenteel hebben wij enkel deze workararound en kan ik niet een andere tip met je delen, sorry hiervoor. Ik hoor dan graag of deze workaround inmiddels toch weer bij je is gaan werken of ervaar jij nog steeds hetzelfde?  

 

Hoi Lisa,

 

We zijn weer 5 maanden verder, is er een update? Nog steeds een gids (en dus ook toegang radio, en opnames) die vaker niet dan wel werkt. Tv / beeld blijft ook heel vaak hangen / stotteren, veel vaker dan in het begin van overstap naar T-mobile.

 

Hoor graag en mvg,

 

Kim

Reputatie 7

Hi @Mart1967, graag wil ik je nog laten weten dat ik alle updates hierover in het topic deel waar ik jou vanmiddag in heb getagd! Zo houden we de communicatie mooi op één en dezelfde plek. Er wordt echt hard aan gewerkt, maar het vergt meer tijd dan gedacht. Ik houd jullie in het andere topic zo goed mogelijk op de hoogte! ☘

Reputatie 7

Hi @Erik_Mobile, heel fijn dat je gelijk weer zo'n helder voorbeeld mee hebt gestuurd! Voor deze opname heb ik opnieuw een verzoek ingediend bij onze technische dienst. Hier heb je zojuist weer een e-mail van gekregen ter bevestiging. Je hoort namelijk van elke opname te genieten, dus we gaan ervoor zorgen dat ook dit heel snel wordt verholpen. 

Hi @Thieu, terechte opmerking van je! Ik kan je garanderen dat dit inderdaad in onderzoek is. Zodra ik deze informatie weet, dan deel ik dat zeker. Ik heb om een nieuwe concrete status update gevraagd, want ook ik wil niets liever dan duidelijkheid voor jullie. Ik houd jullie op de hoogte! 

Reputatie 7

Hi @PaulArts, heel erg bedankt voor de aanvullingen! Ik heb toch nog wat extra vragen voor je. Kun je enkel nog aangeven of je hier ook een foutmelding bij te zien krijgt of bljift het scherm enkel zwart? Ervaar je daarnaast ook problemen met het afspelen van opnames op andere apparaten? Verder heb ik alle informatie die ik nodig heb, dus ik ga dit zo snel mogelijk verder laten uitzoeken als je op deze twee vragen terug kunt komen. 

Hoi @Lisa , geen andere foutmeldingen en ook geen problemen op andere apparaten. 

Reputatie 7

Hoi @ThanToya,

Thanks voor je bericht en goed dat je het aankaart! Ik ga graag kijken hoe we dit voor je kunnen oplossen. Ik ben daarom erg benieuwd naar hoe de televisie waarop de app is geïnstalleerd is aangesloten. Ervaar je dit met een wifi-verbinding of wanneer de tv bekabeld is aangesloten? Verandert dit wanneer er gebruik wordt gemaakt van een andere LAN poort? Ook ben ik erg benieuwd naar het type TV en welke versie van de app is geïnstalleerd. Ik hoor het graag van je.

Hi T-Mobile,

Wij ondervinden exact hetzelfde probleem met onze Samsung TV.

Ook als je naar menu wilt, vaak een zandloper.

Enige oplossing is tv 30 sec uitzetten, dan herstart de app.

Kan je de app ook op een andere manier herstarten?

TV type: QE43LS03AAUXXN

Groet, Mart

Reputatie 7

Hi @PaulArts, hartstikke bedankt voor alle informatie die je eerder hebt doorgezet! Zojuist heb ik jou toegevoegd aan het onderzoek naar de ladende gids in Smart TV App. Je hebt hier ook een mail over gekregen ter bevestiging. In het onderstaande topic zal ik alle updates hierover delen: 

Ik hoop dat ik snel een update kan geven! 🍀

Wat betreft het Terug Kijken: ook al doet het zich random voor, kun je misschien enkele zenders/programma's noemen van opnames die dit probleem hadden en aangeven op welke datum en op welk tijdstip je dit ervaarde? Dan ga ik ook daar graag achteraan. Ik wil namelijk dat je zonder problemen van de App kunt genieten. 

Reputatie 7

Hi @PaulArts, check - merci voor deze razendsnelle reactie! Helemaal helder en ik heb dan ook alles doorgezet naar onze technische dienst. Dit gaan ze aanvliegen naast het onderzoek dat al loopt voor de ladende tv-gids. Van dit onderzoek verwacht ik deze week trouwens meer te horen, dus daar licht ik jullie meteen over in als ik iets doorkrijg. En dit onderzoek houd ik daarnaast ook goed in de gaten voor je. 

Reputatie 7

Hi @Erik_Mobile, heel erg bedankt voor deze snelle reactie! Helemaal helder zo. Ik heb dit meteen doorgezet naar onze technische dienst. Ik kan me voorstellen dat deze vraag wat uit het niets kwam, sorry daarvoor. Ik heb deze vraag doorgekregen vanuit mijn collega's. Dit is waardevolle informatie waar de leverancier naar heeft gevraagd. 

Reputatie 7

Hi @Erik_Mobile, heel goed dat je dit meldt - dankjewel voor het aangeven! Kun je aangeven bij welke opnames je dit ervaarde (programma, zender, datum en tijdstip)? Ervaar je dit nog steeds of inmiddels niet meer? Als dit zich nog steeds voordoet, dan ga ik hier voor je achteraan. 

Hi @Erik_Mobile, heel goed dat je dit meldt - dankjewel voor het aangeven! Kun je aangeven bij welke opnames je dit ervaarde (programma, zender, datum en tijdstip)? Ervaar je dit nog steeds of inmiddels niet meer? Als dit zich nog steeds voordoet, dan ga ik hier voor je achteraan. 

Volgens mij was het Net 5 en volgens mij nog een zender, maar weet niet meer welke.

Probleem deed zich niet alleen bij de SMART tv voor, maar ook online (TV Anywhere) kon ik de betreffende films niet terugkijken.

Reputatie 7

Hi @Bart en Marian, ik zie dat dit topic tussen wal en schip is beland waardoor er geen reactie meer op is gekomen! Excuses hiervoor. Graag wil ik je laten weten dat dit issue nog steeds in onderzoek is. Ik plaats alle updates hierover in het bovenstaande topic en hoop echt dat de oplossing nabij is. Heel erg bedankt voor jouw geduld! ❤

Reputatie 1

Hallo Lisa,

inmiddels ook 2 weken geleden bij de klantenservice melding gemaakt.

ook hier niets van gehoord. Ik moet al 3 dagen geheel opnieuw inloggen op de app van T mobile op mijn tv..! Geen doen zo.

hoop spoedig op een oplossing!

groet, Bart 

 

Hi @PaulArts, ik wil heel graag de uitkomst van het onderzoek met je delen van de opnames die je niet terug kon kijken! Mijn collega heeft aangegeven dat dit issue is opgelost. Bij hem spelen de opnames die je doorgaf zonder problemen af. Merk je dit zelf ook? Ik hoor het heel graag van je. 

Daarnaast zijn we jammer genoeg nog in afwachting van een concrete reactie voor het onderzoek van de ladende tv-gids. Zodra ik deze doorkrijg, dan plaats ik deze in het onderstaande topic:

 

Ik heb ook een paar keer gehad dat ik opnamen niet kon afspelen, maar dat probleem was niet bij alle opnamen. Voornamelijk opnamen van een bepaald aantal zenders, wat een week later opeens wel weer in orde was.

Reputatie 7

Hi @KHV, dankjewel dat je dit hier deelt en wat rot dat de workaround niet meer werkt! Ik heb meteen gevraagd aan mijn collega’s of er momenteel nog een andere workaround beschikbaar is. Zodra ik hier wat over hoor, dan laat ik het aan je weten. 

Reputatie 7

Hi allemaal, ik wil graag een update delen over het issue met de ladende tv-gids! Op dit moment hebben we het probleem nog niet kunnen reproduceren, wat het oplossen hiervan lastig maakt. Samen met de leverancier kijken we hoe we het onderzoek kunnen voortzetten. We verwachten geen oplossing op de korte termijn en hierin willen we wel open en eerlijk met jullie zijn. Maar weet dat we er nog steeds mee bezig zijn om dit tot een goed einde te brengen! 

Reputatie 7

Hi @Erik_Mobile, heel erg bedankt voor het melden! Ik wil je laten weten dat het issue onlangs is doorgezet naar onze IT-afdeling voor verder onderzoek. Mijn collega @Cheyenne laat het de uitkomst hiervan weten zodra het onderzoek succesvol is afgerond. Vrijdag is namelijk mijn laatste werkdag bij T-Mobile, anders had ik graag zelf de terugkoppeling met je gedeeld. Hopelijk kunnen we jou binnenkort verblijden met de definitieve oplossing. 

Hi @Erik_Mobile, wat een top nieuws - dankjewel voor het melden! Ik heb ook doorgekregen van de technische dienst dat het is opgelost, dus daar ben ik heel blij om. Alvast een hele mooie jaarwisseling! 

Helaas heb ik een ander programma dat ik probeerde op 25 december terug te kijken en niet lukte.

Eerder heb ik het programma wel kunnen bekijken, maar nu niet meer. Net nog geprobeerd, maar nog steeds lukt het niet, zowel in de APP als online.

Het gaat om:

An Audience with Adel

NPO3, 30 april 2022

Helaas doet deze opname het nog steeds niet.

Ook de volgende opname doet het niet:

The Prestige

Paramount Network, 03 december 2022

Gisteren zat ik een opname te kijken, deze opname heb ik even gestopt.

Toen ik een half uurtje later de opname weer wilde starten deed deze het niet, evenals enkele andere opnamen. Gisteren de rest van de avond was dat zo en ook vanmorgen.

Toen ik net weer even controleerde deed alles het weer gelukkig. Wel heel vervelend dat soms opnamen (tijdelijk) niet af te spelen zijn. Waar zou dat aan kunnen liggen?

 

Reputatie 1

Inmiddels 2 maanden verder met de problemen van de app. #lisa, jij zou ons op de hoogte blijven houden….Inmiddels zijn er 3 maanden abonnements gelden betaald zonder enige compensatie…

Graag hoor ik van je zowel of er een update is en hoe de compensatie er uit ziet. 
vriendelijke groet, 

Bart

Reageer