Beantwoord

Gids in app op Samsung TV blijft hangen

  • 10 December 2021
  • 90 reacties
  • 2609 Bekeken


Toon eerste reactie

90 reacties

Reputatie 7

Merci voor de melding @Wilster73! Ik hoop dat ik binnenkort in dit topic kan delen dat de oplossing eraan komt. Deze bug wordt in een volgende versie van de App verbeterd, maar ik durf niet te zeggen wanner dit exact gaat zijn. Dit gaat er in ieder geval zeker aankomen. Excuses voor het ongemak!

Reputatie 7

Hi @KHV, super fijn dat ook jij dit hebt willen doorzetten - dat waardeer ik enorm! Zojuist heb ik jouw gegevens ook opnieuw doorgezet en hier heb je een bevestiging van gekregen per mail. Ik laat het hier weten als ik een terugkoppeling te horen krijg. Alvast een heel mooi weekend!

Hier het zelfde, gisteren glasvezel met T mobile thuis.  Maar meteen problemen met het algemene menu die niet werkt.  30 seconden de stekker eruit halen heeft ook geen zin. 
 

Nu heb ik uitgevonden dat ik de cache en instellingen kan verwijderen. Dan mag ik weer mijn gegevens invullen en het werkt. 
 

Als ik dit had geweten had ik misschien wel bij het oude vertrouwde ziggo gebleven waar alles gewoon werkte.   
 

Hopelijk wordt er iets aan gedaan. Ik ga morgen wel een melding maken.  
 

Boudewijn

Reputatie 7

Hi @Bart en Marian, super goed dat jij hiervoor aan de bel trekt! Merci voor de moeite die je al hebt genomen om dit probleem te proberen te verhelpen. Heel fijn dat @tonlabeejou ook al heeft voorzien van een reactie. Mijn collega's van de technische dienst zijn al langere tijd bezig om dit probleem te verhelpen. Vanochtend heb ik weer een reactie omtrent dit issue gegeven in het onderstaande topic:

Zou je mij kunnen vertellen welke tv jullie in huis hebben? Dan voeg ik graag jouw gegevens aan het lopende onderzoek toe. Het blijkt jammer genoeg gecompliceerder te liggen en is al naar meerdere afdelingen doorgezet. Hopelijk zorgt deze aanvullende informatie ervoor dat de boosdoener sneller gevonden kan worden. Wij doen ontzettend ons best om hier zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden. Ik hoop echt dat ik jullie allebei meer kan vertellen binnenkort. Houd in ieder geval goed het gelinkte topic in de gaten, want daar deel ik de updates hierover! 💪

Wij ervaren hetzelfde probleem met de Tmobile tv app op onze gloednieuwe Samsung QLED 4K 43Q64A (2021).

Zodra je naar het menu van de app wil gaan zie je een 'zandloper' lopen en gebeurd er niets. Het normale zappen naar volgende/vorige zenders lukt wel gewoon. Tv is bekabeld aangesloten op internet.

Bijzonder raar dat dit zo lang moet lopen maar gezien de laatste reactie van Lisa 11 dagen geleden hoop ik dat jullie het snel fixen.

Reputatie 1

Hoi lisa,

zojuist dit geprobeerd en het lijkt te werken. Echter ga ik dit een aantal keer herhalen omdat de app tv menu bij mij meerdere keren per dag het niet deed. En de app zal dan wel een update geweest zijn 

 

gr Roza

Reputatie 7
Badge +8

@PaulArts Heb je ook geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Dit wil vaak ook de oplossing zijn! Je geeft aan dat je de tv ook van de stroom haalt elke avond. Kan het zo zijn dat het niet goed opstart, zodra je de app gelijk wilt openen? Het kan soms zo zijn dat de app nog bezig is met het verbinden met het internet, waardoor het eventjes duurt voordat de gids omhoog komt. Wat werkt er verder niet goed met terugkijken of een opname? Krijg je ook nog een foutmelding of wat gebeurt er precies? Hoe meer informatie ik heb, hoe beter ik je kan helpen! 😁

Reputatie 7

Hi @Roos90, ik word ontzettend blij van jouw bericht! Wat fijn om te lezen dat het ook bij jou lijkt aan te slaan. Yes, helemaal super als je ons hiervan op de hoogte houdt. Fingers crossed dat dit blijft aanhouden. Ik hoor het graag van je, merci. 

Reputatie 7

Hi allemaal, ik hoop dat jullie van een mooi weekend hebben genoten! Zojuist heb ik een oplossing/workaround doorgekregen van een andere klant die ik ontzettend graag met jullie wil delen, in de hoop dat dit ook bij jullie werkt. Deze klant maakte eerder geen gebruik van de back-knop en nu hij sinds een paar dagen wel afsluit met de back-knop in de App, heeft hij geen last meer van de tv-gids die blijft laden. Willen jullie de back-knop ingedrukt houden tot de app verdwijnt (zo'n 1-2 seconden) en checken of het probleem hierdoor verdwenen is? Ik wacht in spanning jullie reacties af! 🤞

Hallo iedereen,

ik heb sinds 5 weken T-Mobile thuis en de app op mijn Samsung TV geïnstalleerd 

 Ik heb ook regelmatig last van het niet laden van de gids. 
Soms helpt het stoppen en opnieuw starten van de app of het uitzetten van de TV.

Vaak helpt niets. 
 

ik heb de indruk dat er niets aan gebeurt. Het loopt al heel lang. 

groeten

 

Albert

Hi @Erik_Mobile, dankjewel voor deze aanvulling! Klopt het dat je dit probleem tot nu toe niet meer hebt ervaren? Als het zich toch nog voordoet, dan ga ik een onderzoek laten starten. Hierbij is het voor de technische dienst cruciaal om te weten om welk programma het ging, op welke zender dit was en op welke datum en het tijdstip dit euvel voorkwam. Als je dit kunt noteren wanneer je dit weer ervaart, dan zou dat heel fijn zijn en ga ik daar verder mee aan de slag. 

Helaas een programma dat niet terug te kijken is, bij deze de gegevens:

2 voor 12, vrijdag 9 december, NPO 2.

Zowel in de APP, online als met het tv kastjes is dit programma niet af te te spelen (de opname wordt niet geladen).

Reputatie 7

Hi @Aalstrijken, dankjewel voor het melden! Het klopt inderdaad als een bus dat dit issue weer in onderzoek is en hier zal ik de updates daarover delen: Alles over de T-Mobile TV App voor smart-tv's! | T-Mobile Community. Voor jou dien ik ook graag een verzoek in, dus heel fijn dat jij jouw tv al hier deelt. Zou jij dit enkel nog kunnen aanvullen met de software versie? Dan ga ik direct voor je aan de slag! Wij doen er alles aan om zo snel mogelijk met een structurele oplossing te komen. 

Reputatie 7

Hi @Erik_Mobile, wat een top nieuws - dankjewel voor het melden! Ik heb ook doorgekregen van de technische dienst dat het is opgelost, dus daar ben ik heel blij om. Alvast een hele mooie jaarwisseling! 

Hier ook nog steeds dezelfde ellende sinds april 2022.. ik blijf het forum volgen maar ben het ook wel een klein beetje beu nu!

Bij ons ook aanwezig frame 2021. Hopelijk komt er snel een oplossing. 

Reageer